Onko teillä kavereita, jotka aina ihan erinäköisiä fb-kuvissaan kuin irl?
ihmettelen muutaman kaverin kuvia... hyvä jos tunnistaa!
Kommentit (14)
Mulla on yksi tosi pyöreä tuttu, joka FB:n kuvissa näyttää tosi sirokasvoiselta ja hoikalta. Tosin hänellä on esillä vain kasvo- ja varvaskuvia (mikä hitsin trendi on muuten FB:ssä ja blogeissa jalkojen kuvat?)
FB:n varmasti valitaan ne mielestään parhaat kuvat. Mun yksi kaveri väittää aina että näytän eniten itseltäni niissä kuvissa, jotka minusta näyttää seinästäreväistyltä möhköfantilta.
Mullakin on siellä 12 vuotta vanha kuva. Näytän niin nätiltä siinä nykyiseen kurppaluukkiin verrattuna.
En mä kavereiden FB-kuvista muista, mutta mua itteäni ei profiilikuvista ehkä tunnistais. Se on se, kun osaa meikata ja ottaa kuvat hyvästä kulmasta hyvällä valaistuksella..;P
Joku mies sano kerran, että näytän paremmalta kuvissani kun luonnossa. Toucheeeta vaan teillekin.<3
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 20:30"]
FB:n varmasti valitaan ne mielestään parhaat kuvat. Mun yksi kaveri väittää aina että näytän eniten itseltäni niissä kuvissa, jotka minusta näyttää seinästäreväistyltä möhköfantilta.
[/quote]
I feel your pain. Mun kaveri räpsii musta kokoajan kuvia, joille sitten repeilee ääneen. Itsellä sillä on hirveä pose päällä kaikissa kuvissaan, ja se näyttää niissä kuvissaan todellakin tuplasti nätimmältä mitä on irl. Ja voisin tosiaankin siitäkin räpsästä ihan helvetin rumia kuvia jos haluaisin ja sitten tagata ne, en vaan viitsi...
toiset vaan näyttää paremmilta kuvissa kuin toiset, toiset eivät taas saa hyvää kuvaa itsestään millään. ei voi kuin hyväksyä ap.
kaverisi on ilmeisesti malliainesta, mallithan näyttää paremmille kuvissa kuin luonnossa. hanki itestäs hyvä kuva, niin ei tarvitse muiden kuvia arvioida.
Musta on kyllä inhottavaa ja epärehellistä, että ihmiset laittavat itsestään liian hyviä kuvia esille.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 21:28"]
Musta on kyllä inhottavaa ja epärehellistä, että ihmiset laittavat itsestään liian hyviä kuvia esille.
[/quote]
Pitäiskö laittaa liian huonoja mieluummin?
Sellanen pakollinen "tämä kuva otettiin 10 kg sitten/ on huijausta / onnistui vahingossa"-merkintä olis kyllä paikallaan, mutta sitten melkein kaikilla olis sellanen..
Mun fb kuvat on otettu silloin kun olin 10 kg laihempi. Että ei varmaan helposti tunnistais.
Mä olen aian pyrkinyt siihen, että se FB-profiilikuva ei ainakaan anna todellista parempaa kuvaa. Olen jonkun verran treffannut nettideittejä ja olen saanut positiivista palautetta tästä ja kukaan ei ole livenä vaikuttanut pettyneeltä ulkonäköön, niin kuin ap:n kuvailemassa tilanteessa voisi helposti käydä.
Tosin musta harvemmin saa edes kuvaa, jossa näyttäisin edustavammalta kuin livenä.
No voi kauhistus sentään! Etkö hyväksy tälläistä?!