Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin uusi tyttöystävä saapui kesämökille bilevaatteet päällä

Vierailija
22.07.2020 |

Siis korkkarit, tiukka bilemekko ja täydet meikit. Oli meillä muilla sellainen vieno sisäinen hymy, mutta ei viitsitty sanoa mitään. Muilla siis sortsia, kesämekkoa ja crocseja päällä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukka bilemekko ja korkkarit kuulostaa oudolta lähes yhteydessä kuin yhteydessä. Brittiläisten teinien jutulta ( ei Oxfordin)

Brittiteinit hirveen usein pukeutuu yhä verkkareihin bileisiinkin. Erikseen on sitten ne silikoniteinit. Senpä takia ne varmaan korostuneesti laittautuukin, kun haluavat erottua seksikkäinä perusmassasta.

Vierailija
42/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset... Miehet eivät kyllä saa tällaista vääntöä aikaiseksi kenenkään toisen miehen pukeutumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua kiinnostaa tietää, että mistä tämä tyttöystävä oli tulossa?

Itse usein lähden suoraan töistä mökille, että varmasti olen näky kun tiukassa jakkupuvussa, korkkareissa, meikattuna ja hiukset laitettuna pelmahdan pieneen maalaispuotiin ostoksille ja siitä sitten mökille.

Pari kertaa olen lähtenyt bileistäkin, että on ollut glitterimekkoa päällä. Meillä on tuo mökki suht lähellä (pääsee julkisillakin), etten mä sen takia käy ensin suihkussa ja vaihtamassa vaatteita.

Porvoosta se oli tulossa

Vierailija
44/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se halus ilostuttaa ja sulostuttavat teitä bermudashortseissa ja lippiksessä pyöriviä ihmisiä mutta kohtasikin tympeät sisäisesti naureskelevat tyypit.

Vierailija
45/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua kiinnostaa tietää, että mistä tämä tyttöystävä oli tulossa?

Itse usein lähden suoraan töistä mökille, että varmasti olen näky kun tiukassa jakkupuvussa, korkkareissa, meikattuna ja hiukset laitettuna pelmahdan pieneen maalaispuotiin ostoksille ja siitä sitten mökille.

Pari kertaa olen lähtenyt bileistäkin, että on ollut glitterimekkoa päällä. Meillä on tuo mökki suht lähellä (pääsee julkisillakin), etten mä sen takia käy ensin suihkussa ja vaihtamassa vaatteita.

Porvoosta se oli tulossa

Porvoolaiset nyt vaan on fiinimpää porukkaa.

Vierailija
46/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä tarinassa on oudointa, että aikuiset ihmiset käyttävät crocseja, mutta mitäpä siitä. Jos eivät omiin juhliini tule crocseissa niin ei minun asiani.

Pienillä lapsilla ihan hauskat kengät

Vierailija
47/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä tarinassa on oudointa, että aikuiset ihmiset käyttävät crocseja, mutta mitäpä siitä. Jos eivät omiin juhliini tule crocseissa niin ei minun asiani.

Jaa, mä taas ajattelisin, etten ikinä antaisi pienten lasten pilata jalkojaan crocseilla. Kun ne ei kuitenkaan ole aidotkaan vaan niitä euron puutarhapistokkaita. Vielä venkulammat.

Vierailija
48/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä taas ajattelisin, etten ikinä antaisi pienten lasten pilata jalkojaan crocseilla. Kun ne ei kuitenkaan ole aidotkaan vaan niitä euron puutarhapistokkaita. Vielä venkulammat.

Luulin että ovat hyvät jalassa, koska miksi muuten olisivat kaiken esteettisen tuskan hinnalla jalassa.

Eikö ne sitten ole edes käytännöllisiä kenkiä? Voisiko joku selventää miksi niitä käytetään? Pitääkö joku sitten niiden ulkonäöstä?

Vierailija
49/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yksi niistä jolla aina korkkarit. Se on vaan oma tyylini, ja muut saa pukea mitä haluaa. En ole arvostelemassa. Mutta huomaan, että korkkarit ovat Suomessa, kaupungeissakin aihe katsoa kieroon. Tykkään kauniista kengistä, ja näytän mielestäni kivemmalta korkkareissa, ei tarvitse olla mikään edustustilaisuus. Miksi välitätte tämän tyttöystävän vaatteista niin paljon?

Vierailija
50/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla porukalla mökillä oleilu on yleensä sitä bikiniyläosissa, shortseissa ja släbäreissä hengailua, mutta vähän vieraammassa sitten esimerkiksi siistejä kesämekkoja.

Vierailija
51/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että ovat hyvät jalassa, koska miksi muuten olisivat kaiken esteettisen tuskan hinnalla jalassa.

Eikö ne sitten ole edes käytännöllisiä kenkiä? Voisiko joku selventää miksi niitä käytetään? Pitääkö joku sitten niiden ulkonäöstä?

Uskoisin, että helppo sujauttaa jalkaan. En itse käytä. Sitä en tiedä, miksei nätimmät sujautettavat käy. Tai miksi näitä näkee käytettävän myös kävelykenkinä.

Vierailija
52/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä välillä niitä marketeissa ihmettelen, ettei käyttökokemusta. Mitä kaverit on puhuneet, niin helpon käyttönsä takia. Nopeat sujauttaa jalkaan, kestää aamukastetta ja vilposet kuumallakin. Niin ja niitä saa tosiaan eurolla pari. Ei tarvii kuulemma muita kesäkenkiä.

En ole ostanut juurikin muovisuutensa takia, toisekseen välttelen valtavirran juttuja muutenkin, kolmanneksi ovat rumat ja eihän ne mitkään tukevat ole. Lämmössä vielä lörpähtävät enemmän, kuulemma.

Vierailija
53/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai te myöhemmin illalla olitte ihan ilman hiostavia vaatteita koko porukka? Ite ainakin hillun kroppa paljaana lähes aina mökillä. Alkuun tuntuu hassulta vatsanpohjassa, kun kauempana järvellä joku vene menee ohi ja minä sheivattuine pimppeineen makoilen laiturilla. Jotenkin siihenkin tottuu ja parin päivän jälkeen ei edes tajua hävetä tai laittaa vaatteita päälle, jos joku vieras eksyy pihapiiriin.

Vierailija
54/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan. Olen tehnyt tämän. Minulle puhuttiin bileistä, ja olinkin jo tavannut muutaman poikaystäväni kavereista biletyksen merkeissä. Minulla on tapana laittautua bileisiin, jos joku ei laittaudu se ei ole minulta pois millään tavalla. Kyse ei ole mistään missikisoista, enkä sellaisissa voittaisikaan.

Olin tosi nolona kun tajusin että muilla on sortsit ja t-paidat, ja sitten sen poikaystävän oli vielä pakko huomauttaa että sinähän oletkin ainoa joka on oikein laittautunut tilaisuutta varten. Oikein sellaisella osoittelevalla äänensävyllä. Kyllä, kiitos, tajusin kauhean sosiaalisen mokani ilman osoitteluakin.

Eromme 10 vuotta jälkikäteen ei johtunut tästä tapahtumasta.

Vierailija
55/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan. Olen tehnyt tämän. Minulle puhuttiin bileistä, ja olinkin jo tavannut muutaman poikaystäväni kavereista biletyksen merkeissä. Minulla on tapana laittautua bileisiin, jos joku ei laittaudu se ei ole minulta pois millään tavalla. Kyse ei ole mistään missikisoista, enkä sellaisissa voittaisikaan.

Olin tosi nolona kun tajusin että muilla on sortsit ja t-paidat, ja sitten sen poikaystävän oli vielä pakko huomauttaa että sinähän oletkin ainoa joka on oikein laittautunut tilaisuutta varten. Oikein sellaisella osoittelevalla äänensävyllä. Kyllä, kiitos, tajusin kauhean sosiaalisen mokani ilman osoitteluakin.

Eromme 10 vuotta jälkikäteen ei johtunut tästä tapahtumasta.

Miksi ihmeessä se poikaystäväsi ei voinut sanoa mitään? Vai eikö häntä vaan kiinnostanut? Juuri näin varmaan tässä ap:n esimerkissäkin on käynyt.

Vierailija
56/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus mennyt mökille paikalle kauniisti laittautuneena. Kutsussa puhuttiin juhlista ja kutsu tuli virallisemmin kuin normaali mökkikutsu. Pukukoodia ei suoraan sanottu, mutta oli jotain "kukkaiset helmat liehumaan" tyylistä vihjettä.

Olin juhlittavan henkilön lisäksi ainoa laittautunut. Kyllä minun tuijotettiin, mutta sankari salaa kehui että olin tajunnut pukeutua. Kuka tässä nolasi itsensä?

Vierailija
57/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ne viitsii laittautua ja näyttää parastaan.

Mökille?

Luuli ehkä enemmän kartanohenkiseksi mökkiänne? Tai lomaosakkeeksi (Ruka / Katinkulta)? Ei kaikilla ole kokemusta mökeistä ilman mukavuuksia.

Vierailija
58/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirskumisenne lomassa taisitte riippatisseillänne huitoa hyttysiä likaiset Nanson paitulit heiluen?

Vierailija
59/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ne viitsii laittautua ja näyttää parastaan.

Mökille?

No vaikka sinne. Onko teillä joku pukeutumiskoodi mökille?

Vierailija
60/60 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vaikea uskoa, että tämä karvaisten säärien luvattu palsta antaisi yläpeukkuja Crocseja parjaavalle viesteillä. Crocsit nimenomaan on AV-mamman kenkävalinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi