Oletko ylpeä läskeistäsi vai
Kommentit (22)
Oon ylpee. Toisen iskin Kaivohuoneelta ja toisen Dubaissa käydessäni. Yritän vähän piilotella heitä, ettei muut ihastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä tyhmyydestäsi vai yritätkö piilotella sitä?
Ei saa vastata kysymykseen kysymyksellä.
Joudun piilottamaan sillä juuri mietin että läskini eivät suoranaisesti roiku eli minulla ei ole paljoa löllyvää läskiä vaan se on sellaista isoa ja kovaa läskiä keskikehossa. Toinen puoli sukua on tynnyreitä ja toinen kolhoja ja olen sellainen "kolholäski". Tosi ruman näköistä eikä mitkään vaatteet istu jne.
Ihan hirveää. Olen ollut laiha ainoastaan kun en syönyt oikeastaan yhtään mitään ja liikuin valtavasti. Silloinkin olin kolhon näköinen. Inhoan itseäni ja näitä geenejä. Geeneistä en syytä ylipainoa mutta vartalonmallia syytän. Se on aivan hirveä :(
En ole ylpeä ja piilottelen niitä. Aion myös hankkiutua niistä eroon asap. Mitä nopeammin, sen parempi.
En pahemmin. Nykyään läskiä kammoksutaan ruoanlaitossa, kaikki ruoka pitäisi olla kiinteätä muka nykyään. Varsinkin julkkiskokit saavat hepulin, jos rasvaa valuu, onpa kamalaa...
Eli en ole ylpeä, sillä en osaa tehdä niistä mitään. Ja jos on vahingossa läskejä ruoassa, niin se vasta noloa onkin!
Vierailija kirjoitti:
Eihän aloittaja edes yrittänyt tyhmyyttään piilotella.
En nyt suoranaisesti ole niistä ylpeä, mutta en piilottelekkaan. Jos joku ei halua katsoa minuun päin, niin voi kääntää katseensa, tai eipä siitäkään nykyään ole pelkoa että ihmiset katselisivat enää yhtään mitään...paitsi puhelintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän aloittaja edes yrittänyt tyhmyyttään piilotella.
Niin se ei ollut tarkoitukseni.
ap
En ajattele ulkonäköäni. Pukeudun säänmukaisesti käytännöllisiin vaatteisiin.
En ole ylpeä, vaan yritän päästä treenillä eroon niistä. En nyt kyllä häpeile niitä, mutta tuovat vain epämukavan olon. En vain tykkää ylimääräisestä rasvasta vatsan seudulla, minusta se ei vain kuulu siihen.
En ole ylpeä. Olen jykevä, roteva, lihava emäntämallia oleva nainen (rintava). Suuririntaisuus (vähän pienemmät saisi olla kuitenkin) ei niin haittaisi, jos keskivartalo olisi ohuempi. Ja takapuoli on tietysti suhteessa muuhun vartaloon pieni. Mulla on vähän laihdutusmotivaatio hukassa. En ole ihastunut kenenkään mieheen, en halua suhdetta ja varsinkaan yhden illan juttuja en halua (pettymyksiä takana). Myös masennusta on. En tuijottele peilistä itseäni usein, oma ja muiden inho vartaloani kohtaan ei riitä. Tai mitä muiden inhosta, kunhan eivät tule sanomaan mulle. Useimmat eivät ole niin moukkia, että tulisivat suoraan sanomaan. Odottelen parempaa vaihetta elämässäni, että masennus väistyisi ja jaksaisin huolehtia terveydestäni paremmin.
Oli tässä ihan pointtikin. Ei ollut paha tarkoitus. Eikä omakaan kroppa enää mikään täydellinen ole.
Tuli vaan mieleen, kun toiset ei häpeile vartaloaan, vaikka olisikin ylimääräistä ja silloin se ei haittaa, vaan on jopa kiihottavaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
En halua olla seksikäs , niin piilotin vatsalihakset vatsamakkaroiden alle!
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ylpeä siitä, että olet oikeakätinen?
Mitä tekemistä minun kätisyydelläni on tämän kanssa?
ap
No en lle ylpeä enkä piilottele. Pidän omasta vartalonmuodostani, koska olen tiimalasi, mutta haluaisin 15 kiloa saada pois. Yodella laihana nuorena aina piilottelin kuviteltuja läskejäni. Nykyään olen kuitenkin sinut sen kanssa, ettei minun tarvitse eivätkä muiden satunnaiset katseet vaivaa. Enemmän vaivaa miesten toljotus muodokkuuden takia, muttei se ole röyhkeää, enemmänkin refleksi. Siitä olen luopunut, että ajattelisin elämää " sitten kun", eli läskeineni kuljen pää pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla seksikäs , niin piilotin vatsalihakset vatsamakkaroiden alle!
Minullakin löytyy komea sixpack, mutta se on vaan piilossa.
Jokainen läskikin on pohjimmiltaan laiha. Kerran fyssari löysi vatsa-ja reisilihakseni, vaikka itse väitin ettei niitä ole.