Huhhuh Niko Ranta-aho on kuuma! <3__<3
En oo pahemmin tota huumevyyhtiä seurannut... Nyt vasta katsoin ekaa kertaa kuvan <3__<3 ommgg hottis.
Missä kaupungissa asuu?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Nakki on vielä kuumempi. Uuh se seksikäs tonninseteli ilme ;)
Ei oo tää Nakki mun makuun.
Nikolla on ihanat hiukset ja hiusraja ohimoilla on seksikäs.
Rumia ovat kummatkin. Varsinkin tää Niko niitten tyhmän näköisten hampaittensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakki on vielä kuumempi. Uuh se seksikäs tonninseteli ilme ;)
Ei oo tää Nakki mun makuun.
Nikolla on ihanat hiukset ja hiusraja ohimoilla on seksikäs.
ihanat lahdekkeet, vielä kun vetäytyisivät hieman ja päälaki paljastuisi ---> NAM
Vierailija kirjoitti:
Sörnäisissä.
Höh. Ei mulla oo mitään syytä hengailla Sörnäisissä.
Useiden naisten mielestä kaikki rikolliset ovat kuumia.
Outoa.
Säälittäviä huumerikollisia. Toivottavasti saavat helvetin pitkän kakun = Elämä hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Useiden naisten mielestä kaikki rikolliset ovat kuumia.
Outoa.
Niko on eka rikollinen, joka on mun mielestä kuuma. Ulkonäkö osuu täysin mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Tosi lyhyt. Ei mulla muuta.
Minkä pituinen?
Niko on Tampereelta. Vanhemmat asuu Pirkkalassa ja mökki on Teskossa Näsijärven rannalla. Nikolla isänsä asunto Helsingissä. Nyt hän on Espanjassa. Kunnes asuu vuosia jossakin vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Niko on Tampereelta. Vanhemmat asuu Pirkkalassa ja mökki on Teskossa Näsijärven rannalla. Nikolla isänsä asunto Helsingissä. Nyt hän on Espanjassa. Kunnes asuu vuosia jossakin vankilassa.
Kiitos! Harmi ettei asu Turussa.
En todellakaan pidä mistään rikollisista tai pahoista pojista. Mutta kyllä Nikon ulkonäkö on mun mieleen, sopiva sekoitus söpöyttä ja komeutta ja timmi kroppa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pidä mistään rikollisista tai pahoista pojista. Mutta kyllä Nikon ulkonäkö on mun mieleen, sopiva sekoitus söpöyttä ja komeutta ja timmi kroppa.
Jep
Huhhuh Niko Ranta-aho on jännä! <3__<3
Niko "Maggara" Ranta-Aho. Huumaavan hyvää lenkkiä! Jää kuulkaas Nakit kakkoseksi.
Onko Nikoa näkynyt koskaan Turun yöelämässä?