Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oikeesti seksitön parisuhde!!!??

Vierailija
11.06.2013 |

liittyen tuohon toiseen ketjuun. oikeasti hyi hitto, seksitön parisuhde!! ei ikinä!! mieluumin ilman parisuhdetta...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 15:24"]

No, jossain tilanteissa pitää tehdä vaikeita ratkaisuja. Mä rakastin seksiä, se oli mulle suhteessa todella tärkeää, ja sitä piti olla mielellään päivittäin, ainakin useita kertoja viikossa. Kun oltiin liki 20 vuotta oltu yhdessä miehen kanssa, ja sekstailtu lähes päivittäin koko se aika, sairastui mieheni eturauhassyöpään. Kuolema kävi lähellä, mutta kovilla hoidoilla mieheni siitä kuitenkin selvisi - impotenttina. Tuolloin mun tietysti piti jollain tasolla tehdä se ratkaisu, että jäänkö rakkaani luokse ilman seksiä, vai lähdenkö metsästämään sitä seksiä ja jätän rakkaani. Oikeasti asiaa ei edes tarvinnut miettiä: niin ihanaa kun seksi onkin, ja niin tärkeää kun se minulle oli ollutkin, ei MIKÄÄN seksi ole sen arvosta, että luopuisin elämäni rakkaudesta.

Muutama ensimmäinen viikko, ja kuukausi oli vaikeita, mutta jossain vaiheessa huomasi, että seksi ei enää juuri ollutkaan mielessä. Jotenkin ne halut ja seksiajatukset ajan myötä katosivat. Nyt ollaan oltu 8 vuotta kokonaan ilman seksiä, eikä se ole enää ajatuksissa. Tuo syöpä, siitä selviäminen, ja sen aiheuttama seksittömyys on kaiken kaikkiaan lähentänyt meitä vielä entisestään. Ja ollaan tosi onnellisia.

Vaikeahan se on ymmärtää, jos ei itse ole kokenut, en edes oleta että ymmärtäisit.

[/quote]

kuinka moni MIES olisi valmis tekemään saman ratkaisun? aika harva. naisen pitää olla aina se, joka laittaa omat halunsa syrjään. mies olisi tuossa tilanteessa vähintään kinunnut oikeuden käydä vieraissa. miehen seksuaalisuus on aina se jonka mukaan mennään ja se ärysttää minua.

[/quote]

vai oletteko joskus kuulleet miehestä joka on luopunut seksistä naisensa takia? tuskinpa...

[/quote]

Minä olen. Ex-avovaimollani oli niin paha vulvodynia, että yhdyntä ei onnistunut lainkaan. Suu- tai käsiseksiä oli toisinaan kuitenkin. Elimme täysin yhdynnättömässä suhteessa viiriilissä alle kolmenkympin iässä monta vuotta, kunnes homma päättyi naisen aloitteesta. Minä olisin halunnut jatkaa, mutta seksittömyys (tai ymärtääkseni sen tuoma epäkelpouden tunne) kävi hänelle liian vaikeaksi.

[/quote]

ja kävitkö tuona aikana vieraissa tai esim maksullisissa?

[/quote]

En käynyt.

Vierailija
42/45 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 13:36"]

Mulla on parisuhde mutta ei seksiä, tai no harvoin seksiä. Nyt raskausaikana on ollut tilanne että yhdyntää ei suositeltu lainkaan ja vauvan synnyttyä tuskin on ihan ekana mielessä. Varmaan vuosi menee ilman siis. Ei haittaa yhtään, olemme erittäin onnellisia liitossamme.

[/quote]

Onko miehesi homo?

[/quote]

ei kukaan terve ihminen ole vuotta ilman seksiä.

[/quote]

Tarkoitatko seksiä vai yhdyntää? Meillä ei ole ollut yhdyntää kolmeen vuoteen, mutta seksiä on kyllä. Ei käy kumpikaan vieraissa.

[/quote]

miksi ei yhdyntää? itselle se on seksistä paras osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 18:19"]

Mulla on parisuhde mutta ei seksiä, tai no harvoin seksiä. Nyt raskausaikana on ollut tilanne että yhdyntää ei suositeltu lainkaan ja vauvan synnyttyä tuskin on ihan ekana mielessä. Varmaan vuosi menee ilman siis. Ei haittaa yhtään, olemme erittäin onnellisia liitossamme.

[/quote]

Onko miehesi homo?

[/quote]

[/quote]

Tarkoitatko seksiä vai yhdyntää? Meillä ei ole ollut yhdyntää kolmeen vuoteen, mutta seksiä on kyllä. Ei käy kumpikaan vieraissa.

[/quote]

[/quote]

Koska yhdyntä ei ole mahdollinen. Se mikä sinulle on paras osa, ei ole sitä läheskään kaikille muille, eikä se tee seksistä välttämättä yhtään huonompaa. 

Vierailija
44/45 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 18:22"]

[/quote]

Onko miehesi homo?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koska yhdyntä ei ole mahdollinen. Se mikä sinulle on paras osa, ei ole sitä läheskään kaikille muille, eikä se tee seksistä välttämättä yhtään huonompaa. 

[/quote]

miksi ei ole mahdollista?

Vierailija
45/45 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 18:22"]

[/quote]

Onko miehesi homo?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

miksi ei ole mahdollista?

[/quote]

Mitä sillä on väliä? Seksielämämme on ilman yhdyntääkin vallan aktiivinen ja tyydyttävä. Sinä olet yhdyntäkeskeinen ja mielikuvitukseton ihminen etkä tietenkään voi sitä ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän