Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu Ex.

Vierailija
11.06.2013 |

Ensimmäiseksi, tiedän, että tämä on typerää. Tästä pitäisi ilmoittaa poliisille tms, mutta kun kuulemani ovat vain kaverin kaverilta kuultuja, ei kelpaa niille. Ja miehellekkään en kehtaa asiasta puhua, mutta jonnekkin on pelkojaan pakko purkaa..

Eli, kyse on miehen eksästä ja minun entisestä kaveristani. Tutustuin tähän naiseen n. 3 vuotta sitten tullessani paikkakunnalle opiskelemaan, ja tällöin olimme aika hyvissä väleissä. Meni about ½ vuotta ja välimme rikkoutuivat, tätä ennen olin alkanut kuulla että hän puhuu selän takana kaikista puhdasta p*skaa. Hyvin itsekeskeinen ja itserakas ihminen, täyttää kaikki narsistin tuntomerkit+entinen (ja hyvin todennäköisesti nykyinenkin) narkkari.
Noh, reilu vuosi takaperin löysin nykyisen mieheni ja aloimme seurustella.
Tästäkös ex pömikset sai, haukkui minut koko kylälle varmaan miljoonannen kerran ja laittoi toisen kaverinsa hajottamaan miehen autosta lasit! Tästä on toki syyte nostettu, mutta naistahan emme saa vastuuseen teoistaan, koska tämä hajottamiseen osallistunut toinen kaveri ei suostu kertomaan että nainen ollut osallisena vaikka kaikki sen arvaaavat.
Tässä siis pieni osa pohjatiedosta, en jaksa kovin yksityiskohtaista selontekoa tehdä.
No, nyt sitten tilanne on tämä: Olen 21 viikolla raskaana, tämä ex kuuli pari vk takaperin kyliltä asiasta ja oli taas räjähtänyt (oli tehnyt mieheni ja hänen seurusteluaikana abortin yhteisestä päätösestä, josta jälkeenpäin väittää että mieheni olisi pakottanut hänet ja luulee, että olisi voinut synnyttää elävät kaksoset vaikka toinen oli kuollut heti alkuunsa.) ja kuulemma oli todennut että "ei se h*ora voi saada lasta kun minäkään en saanut, asialle täytyy tehdä jotain ettei se saa sitä".
Nyt itseäni vain pelottaa ihan tuhottomasti lähteä edes lenkille koiran kanssa, hyvin todennäköisesti puhuu taas lämpimikseen niinkuin aina ennenkin, mutta näistä hulluista nyt ikinä voi mennä vannomaan....
Onneksi en pahemmin enää viikonloppuisin missään käy silloinkun kaveripiiri on humalapäissään, eipähän ole vaaraa siellä ainakaan törmätä kys. henkilöön. Todella mukava vaan pelätä olla yksin omassa kodissaan, onneksi on tuo rauhanturvaaja säästetty villeimmiltä nuoruusvuosilta ja erittäin laumakeskeinen koira talossa, joka uhkaavan tilanteen sattuessa hyvin todennäköisesti puolustaisi minua.
Tuli vaan mieleen tässä että näillä viikoilla, kun lapsi on todettu hyvinkin eläväksi, keskenmenon riski todella pieni ja liikkeetkin jo tuntuu niin eikö tällaisen tilanteen sattuessa (jos siis tekisi jotain että lapsi tulee kesken) ole mahdollista nostaa syyte vähintään kuolemantuottamuksesta? Ei sillä, että oikeuteen asti juttu kerkeäisi ikinä, koska itseni kohtalo on yks ja haile jos se -tanan akka tekee lapselle yhtään mitään...

Että tämmöistä avautumista täällä.. Noh, jospa sitä parin vuoden sisään saisi muutettua kauemmaksi tuosta hullusta eukosta. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tajutessani että kuulostaa ihan teinitytön tekstiltä lisään, että että olen 22 ja kys. nainen on 26.. :D

Vierailija
2/9 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoosi moinen akka. Naurettavaa minun, ja luultavasti muidenkin mielestä, että ex koittaa pitää kaikesta kiinni, narsisti mikä narsisti. Teidän elämä, kun ei kuulu hänelle laisinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa muu auta kun puhua miehelle. Että mieskin tietää ja osaatte molemmat olla varuillanne.

Vierailija
4/9 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanutkin, keksii vain aina jotain uutta millä tehdä elämä mahdollisimman vaikeaksi. Alkaa rassaamaan jo omaakin päätä kun lapsen henki vaarassa, silloin kun kyse oli ainoastaan minusta niin oli yks ja haile mitä puhuu ja uhkailee..
Mieheni kyllä tietää asiasta, sanoin ensimmäisenä kun kuulin. En vain kehtaa puhua asiasta sen kummemmin, ei kukaan halua eksästään keskustella.. Varsinkaan miehet.

Vierailija
5/9 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sinun pitää voida kertoa miehellesi että tuo on jäänyt sinua kalvamaan ja sinua pelottaa oikeasti. Tykkäsi miehesi puhua exästään tai ei niin tuo on kuitenkin enemmän sinua, teidän yhteistä lasta ja miestäsi koskeva asia, eikä siinä tarvitse siitä exästä niin paljon puhua vaan enemmän sinun tunteista ja peloista asian suhteen.

Tekstisi ei minun korviin kuulosta teinin tekstiltä, sillä teen töitä päihdehuollossa ja tiedän kyllä millaisia kovanaamoja nämä huumeprinsessat voivat olla. Sinuna keskustelisin asiasta miehen kanssa, kertoisin muutamalle hyvälle ja luotettavalle ystävälle sekä varmaankin perheellesi (vanhemmat, sisarukset) myös.

Ei taida vielä olla poliisiasia, kun et ole suoraa uhkausta saanut vaan kyseessä kuulopuheet...

Vierailija
6/9 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen maininnut asiasta, mutta mitäpä hän asialle voi.. Valitettavasti. Enkä minäkään voi kotiin seuraavaksi reiluksi neljäksi kuukaudeksi linnoittautua tai tehdä asialle mitään sen kummempaa, sehän -tuttaakin.
Olenkin pyytänyt kys. ihmisen kanssa liikkuvia kavereitani jotka kuulevat vähän enemmän kun liikkuvat viikonloppuna että jos jotain kuuluu vielä niin ilmoittelevat minulle päin. On mukavampi kuitenkin pysyä kartalla että mitä tällä kertaa keksii. Jos jotain täytyy tehdä niin tyytyisi kuitenkin autoon. Onneksi on sitä tyyppiä että yleensä puhetta löytyy paljon enemmän kuin tekoja. On kuitenkin viim. kahden vuoden aikana uhannut useamman kerran tappaa/käydä päälle, vaan eipä ole vielä toistaiseksi kertaakaan yrittänyt. 
Sitä minäkin ajattelin että turha poliisille mitään ruveta sanomaan vielä, kun ei ole suoraan hyppinyt silmille. Silloin tosin voi olla vain liian myöhäistä jos sen tekee :/

Vierailija
7/9 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kiusaamista.  Heti kerrot miehellesi ja sille naiselle luul kurkkuun, miettikää miehen kanssa joku hyvä säikäytys sille naiselle. Nyt se tietää sun olevan hissunkissun peiton alla .

Vierailija
8/9 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko ketään todistamaan exän puheita poliisille? Lähestymiskielto voisi olla mahdollinen tuon tason uhkailuista, vaikka ei sinulle olisikaan suoraan uhkaillut.

Vierailija
9/9 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiusaamista, ja sen laatuista ettei sille mitään mahda. Tuo prinsessa kun ei itse likaa käsiään, vaan pistää joko pikkutytöt, jotka ihailee häntä yli kaiken, asialle (on mm. pieksäyttänyt yhden kaverin, koska tämä alkoi seurustelemaan neidin toisen eksän kanssa) tai sitten humalassa tms riehuvat muuten vaan sekopäät asialle.
En tiedä saanko, en näitä nuorempia tyttöjä, jotka kaverini kuullen olivat asiasta puhuneet, tunne.. Ja tuskin tätä eksää vastaan uskaltaisivat noustakkaan. Eikä taida lähestymiskieltokaan auttaa jos toiset laittaa asialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi