Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilas juhlat jää pitämättä.

Vierailija
22.07.2020 |

Sukua ei saa kasaan korona pelon takia.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi häät syyskuussa, vieraat olisi tulossa, mutta tämä morsian on alkanut miettimään perumista ja ihan vaan perheen kesken juhlimista.

Niin meilläkin, pidetään pienellä n. max 30 hengen porukalla. Ja voi olla, että osa jättää tulemattakin.

Ei haittaa sinänsä, ei muutenkaan ajateltu pitää isoja juhlia. Tärkeintä, että päästään naimisiin 🙂

Ps. Millä ootte ajatellu korvata kaikki virret tai muun laulamisen?

Vierailija
22/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahankeruujuhlat ne on.

Lahjat poika sai useimmilta jo keväällä, joten nyt annamme ikäänkuin takaisin, kun kutsumme sukua ja ystäviä syömään. Emme kehtaisi olla järjestämättä, kun muutama naapuri oli laittanut jopa satasen kuoreen. Sittenpähän kokisin oloni kurjaksi, jos rahaa tuli, mutta eivät saisi mitään vastineeksi. Ja tänä kesänä on ollut aika vähän mitään juhlia meidän lähipiirissä, niin nyt ihmiset olivat kyllä ihan tyytyväisinä tulossa.

Se ensi viikolle juhlia järkkäävä äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalle eivät lahjaa tuoneet, ei sitten juhlitakkaan.

Vierailija
24/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalle eivät lahjaa tuoneet, ei sitten juhlitakkaan.

Vierailija
25/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis:

Tiedän, että nominatiivissa olevat substantiivit kirjoitetaan yhteen, mutta kännykkä kirjoittaa ne aina erikseen. En jaksa aina korjata, kun tuo palkki tulee korjatessa tielle. Siis se, jossa on Facebook, Twitter jne.

Vierailija
26/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahankeruujuhlat ne on.

Kyl meidän lapsen ylioppilasjuhlista tuli persnettoo. Toki nuori sai lahjansa pitää, mutta enempi vanhemmat järkkäämisestä maksoi kuin laps tienasi.

Vierailija
27/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia juhlia onkin, rahankeruuta.

Moni ei halua edes mennä niihin.

Vierailija
28/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menossa ensi viikon lopulla yo-juhliin sellaiselle alueelle jossa koko aikana on ollut 0- 5 tartuntaa. Ja mä olen ainoa Helsingistä menijä. Ihmettelen, että haluavat minut sinne. Mutta juhlat on veljen perheessä, en kehtaa poiskaan jäädä, vaikka ei yhtään kiinnostaisi. Vieraita on tulossa n. 15. Lahjan annoin jo keväällä. 

Vierailija
29/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahankeruujuhlat ne on.

No minä lähetin 200€ ihan ilman juhliakin, lakkiaispäivänä.

Vierailija
30/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilla poika ei mene edes elokuun lopussa koulun juhliin. On intissa eika loma osu tuolle ajankohdalle. On todennakoisesti silloin 2 vkon metsasessiolla eika rupea sielta tulemaan erikseen pois. Ei kuulemma enaa edes yo-juhlat kiinnosta. Onneksi juhli kevaalla seka kotona lahimmaisten kesken etta kavereiden kanssa.

Oletko ä- ja ö-kirjaimista kuullut?

Meillä, intissä, eikä, todennäköisesti, metsäsessiolla, sieltä, enää, keväällä, lähimmäisten, että.

Olen. Mulla ei vaan nappaimistosta loydy sellaisia :) Kiitos kuitenkin huolenpidosta. Ja hyvin naytit asian kuitenkin ymmartavan :)

Kaikista näppäimistöistä löytyvät öökkösetkin, kunhan viitsit tehdä oikeat asetukset. Älä ole laiska.

Ja hanki sina elama :)

Noin omaperaisen keksit, kyllapa sina nyt oikein loistat.

Valkky!

Vierailija
31/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jäädä myös lukio käymättä?

#yhdyssanaonyhdyssana

Vierailija
32/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä kuten Etelä-Pohojammaalla, laittaa tilinumero heti lehteen, samalla kun ilmoittaa ylioppilaaksi tulosta.

Vierailija
33/34 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis yhdet sukujuhat tulossa enkä haluaisi mennä. Just kun välit on tasoa "kunhan saa rahaa lypsettyä"siis multa vieraana, muuten eivät välitä seurastani p**kaakaan ja en kyllä haluaisi koronan uhalla matkustaa myöskään julkisilla sinne:/

Vierailija
34/34 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne juhlat nyt niin tärkeitä ole.

Rakastakaa lastanne, aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi