Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsottiin 17v tyttären kanssa leffa Hal ja ISO rakkaus eikä tytär pitänyt ollenkaan

Vierailija
22.07.2020 |

Itseä taas edelleen vitsit jaksoi naurattaa. Onko tosiaan yhteiskunta mennyt niin vakavaksi ettei nykynuoret ymmärrä huumoria?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman älyvapaan komedian suosikkejani ovat esim. Fast and Furious leffat ja Marvelin ja mikä se toinen lafka on jolla on trikoopelle- ja mutanttileffoja. Tahaton komiikka ja naurettavuus on jotain aivan fantastista. Myös Star warsit ovat sopivan naurettavia.

Vierailija
22/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisten 18-30v naisten kanssa saa olla kieli keskellä suuta kun ne on niin kovia loukkaantumaan "poliittisesti" kaikesta. Tunnen eräästä syystä johtuen poikkeuksellisen paljon ikäisekseni tuollaista 10-15v itseäni nuorempaa porukkaa, ja ne naiset on kyllä ammattiloukkaantujia. Yksi jännä juttu on myös se, että perus poliittisten aiheiden lisäksi on jotain pyhiä lehmiä kuten some ja sometus, joita ei saa niille arvostella. Kauhea loukkaantuminen heti, jos niille sanoo että teidän snäppäily ja instagramittelu on tyhjänpäiväistä ja narsistista paskaa ja tekee yhteiskunnasta ikävämmän paikan.

M/40

Aivan kuten oma kirjoituksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on selvästi mammaansa fiksumpi. Ehkä maailmalla on vielä jotain toivoa.

Vierailija
24/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Vihreät ja vasemmisto eivät siedä huumoria ja ovat täysin ilotonta sakkia, kaikesta pitää loukkaantua tai ainakin pyrkiä etsimään vähemmistö joka saattasi loukkaantua että pääsee pätemään omaa erinomaisuuttaan. Valitettavasti koululaitos levittää tuota "ilo"sanomaa koululaisille ainoana oikeana totuutena ja tulokset alkavat näkyä.

Persut kuitenkin jaksavat aina heittää läppää.

Me muut 70% suomalaisista ei olla persuja

Vierailija
25/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei makuasioista voi kiistellä. Itse en jaksa noita tuollaisia komedioita. Enkä voi sietää romanttisia komedioita. Olen enemmän fantasian, seikkailun ja historiallisten elokuvien ystävä.

En jaksa myöskään toimintaelokuvia (ilman fantasia-/seikkailuelementtejä), kun taas äiti ja veli haluaa aina katsoa jotain Ocean's Eleveniä tms, kun itse valitsisin jonkun 3 tuntia kestävän elokuvan antiikin Roomasta..... Tai siis tuo silloin 10 v sitten, kun asuin vielä kotona ja pidettiin leffailtoja kolmisteen :)

Ei se poliittinen korrektius mua vaivaa, vaan tyhjänpäiväisille asioille nauraminen. Mun huumorintaju on jotenkin niin sarkastinen, että mua huvittaa "oudot" asiat. Esim kun tuntuu, että kaikista Frendien Joey on hauskin, niin muhun uppoaa Chandler. Se on niin kuiva, että naureskelen sille.

Vierailija
26/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Gwyneth Paltrow katuu rooliaan tässä elokuvassa.

– Läskipuvun pitäminen oli surullista ja häiritsevää. Kukaan ei ottanut minuun katsekontaktia, koska olin lihava. Samasta syystä monet kurvikkaammille naisille tarkoitetut vaatteet ovat hirveitä. Minusta tuntui nöyryytetyltä, koska ihmiset olivat niin syrjiviä, Paltrow muistelee Netflixille antamassaan haastattelussa.

IL 23.6.

Vierailija
27/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset pitää kouluttaa poliisiopistolla komedialeffojen pariin 😁

Muistan katselleeni ensimmäisen poliisiopiston jo 80-luvulla videolta kun eräät ihmiset halusivat katsoa tämä huumoripläjäyksen. Alemman älyykkyystason ihmisten kamaa josta aika on ajanut ohi.

Olen katsonut kymmeniä kertoja ja vielä jaksaa naurattaa. ÄO 146.

HeikkoIahjainen ei pysty ymmärtämään kuin älykkääksi mieltämäänsä huumoria.

Palikoita ehkä osaat asetella järjestykseen, mutta sosiaaliset taitosi taitavat olla lapsen tasolla.

Kovin kapea katsantokanta asioihin sinulla tuntuu olevan.

Merkki heikkoIahjaisuudesta.

Vierailija
28/28 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän katuu rooliaan? Koska tajusi miten lihaviin suhtaudutaan? Mutta edelleen lihavia syrjitään. Iltapäivälehdet harrastaa tätä. Nostetaan jalustalle hoikkia instamimmejä, joiden elämää seurataan aktiivisesti. Lihavuutta sheimataan erilaisissa läskiohjelmissa, tosin nämä ovat pääosin ulkomaalaisia. Missä ohjelmat, missä päivitellään Kultsi, sinusta tuli anorektikko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan