Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenkkeilen koiran kanssa ja juttelen välillä ihmisille - olenko siis ahdistelija?

Vierailija
22.07.2020 |

Olen siis nainen. Olenko ahdistelija? Entä koirani kun sekin nuuhkii muita koiria?

Pitääkö kysyä lupa jotenkin? Harmikseni olen puhelias...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden pois tilanteista ja muutenki vältän muita koirien omistajia. Niin moni ei osaa pitää koiraansa niin kävelen mielummin ripeästi ohi koirani kanssa.

Vierailija
2/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kai ainakaan päästä koiraasi haistelemaan muita koiria ilman lupaa??

Monet koiranomistajat juttelevat mielellään lenkillä muiden kanssa, mutta ellet osaa yhtään lukea ihmisten elekieltä ja tuppaat juttusille silloinkin kun toinen yrittää vain mennä nopeasti ohi, olet ainakin hiton ärsyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Itsellä hidas ja nuuhkiva koira, joten pakostakin joutuu muiden kanssa tekemisiin. Juttelen esim vanhuksille yms jotka silittävät koiraani.

Vierailija
4/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut siis seksuaalisävytteisesti tuntemattomille ihmisille?

Vierailija
5/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mieletsä varmaan olet, useimpien et. Minä olen ääri-introvertti ja välttelen kohtaamista puheliaiden kanssa, ettei minun tarvi puhua. Käännyn siis eri suuntaan tms että vältän kohtaamisen. 

Mutta paljonhan on ihmisiiä jotka tykkää jutella ja joiden mielestä on liian tylyä ja kylmää se että paahdetaan toisista ohi vaan kuin näitä ei olisikaan. Jonkinlaista sosiaalista herkkyyttä se vaatii, että osaisi lukea ihmisestä, että haluaako tuo nyt jutella vai vastaako lähinnä "pakosta" ja oikeasti haluaisi tilanteesta pois. 

Tuo koirien nuuhkiminen - eri alueilla eri tavat, ja eri ihmisillä myös. Meiillä päin ihmiset pääosin antaa koirien tavata toisiaan, mutta toki jos joku ottaa koiran tiukalle hihnalle tai käskyn alle "ohi" tms niin siilloin on selvää että heidän annetaan kulkea eikä päästetä omaa koiraa nuuhkimaan.

Vierailija
6/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä logiikalla olet ahdistelija? Onko joku nyt ymmärtänyt jotain väärin? Vai olenko minä? Avatkaa tää juttu

Vierailija
7/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos pitää kysyä, tiedät että sinulla on syytä kysyä. Jos olisit normaali, et miettisi tuota.

Vierailija
8/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla olet ahdistelija? Onko joku nyt ymmärtänyt jotain väärin? Vai olenko minä? Avatkaa tää juttu

Vantaan Kivistössä mies meni juttelemaan naisten kanssa ja muutti puheen seksuaaliseksi. 

Naisena esiintyvä aloittaja luulee olevansa hauska ja kirjoitti tekstin koiransa kanssa liikkumisesta.

En pidä juttua huvittavana, vaan typeränä. 

Vierailija
9/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et kai ainakaan päästä koiraasi haistelemaan muita koiria ilman lupaa??

Monet koiranomistajat juttelevat mielellään lenkillä muiden kanssa, mutta ellet osaa yhtään lukea ihmisten elekieltä ja tuppaat juttusille silloinkin kun toinen yrittää vain mennä nopeasti ohi, olet ainakin hiton ärsyttävä.

Siis en todellakaan tuppaudu. Täällä Hämeessä moni kulkee nopeasti ohitse katsomatta edes muita.

Meillä on hidas koira joten pakostakin tulee ihmisiä vastaan.

Mietin, että pitäisikö tuijottaa maahan yms tai murahtaa ihmisille? Etten olisi ahdistelija!

Vierailija
10/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on metoo-kampanjasta mielensä pahoittaneen miehen provo.

Vierailija
11/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin sinulle jo toiseen ketjuun. Miksi sinä rupeat puhumaan seksistä tuntemattomille ihmisille? Normaalit ihmiset eivät tee niin.

Vierailija
12/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aah, noniin, kiitos.

eiköhän normaalisti käyttäytyvät ihmiset tunnista ahdistelun ahdisteluksi, ilman että siitä pitää uhriutua vauvapalstalle.

Vierailija
13/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Missä menee ahdistelun raja? Onko esim juttelu ahdistelua? Joku voi kokea tämän siten?

Olen siis nainen ja juttelen koiralenkillä myös miehille (jotka koiralenkillä). Mietin, että kokivatko he tämän ahdistavaksi?

Ahdistelu - ahdistava käytös?

Vierailija
14/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mutta jätä tuo koiran päästäminen toisten luokse, lupa ainakin pitää olla koska kaikki koirat eivät todellakaan tykkää muista koirista ja monet ihmisetkin pelkäävät vieraita koiria, syystäkin.

Minäkin tykkään välillä jutella ihmisille, jos olen koiran kanssa ulkoilemassa ja koiraani saa silittää kaikki sitä haluavat koirattomat ihmiset, mutta jos tulee koiran kanssa vastaan niin kiellän nuuskuttamasta koska turhan usein tulee koirien välillä jonkinlaista kärhämää ja ihme sähläystä.

Vierailija
15/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen keski-ikäinen nainen ja tuli mieleen, että mitenkä ihmiset kokevat juttelun jos on esim koiralenkillä.

Ei sen ihmeemmästä kyse.

Eli kysymys aloituksessa eikä tarvitse hirveästi alkaa vääntelemään mitään muita juttuja.

Vierailija
16/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aah, noniin, kiitos.

eiköhän normaalisti käyttäytyvät ihmiset tunnista ahdistelun ahdisteluksi, ilman että siitä pitää uhriutua vauvapalstalle.

Ap. Siis nythän on näitä puuma-naisia yms. Ei ole aiemmin tullut mieleen, että onko tämä juttelukäytökseni epäsopivaa.

Nyt vasta tajusin, että pitävätkö ihmiset munuavesim PUUMANA! Apuva!

Vierailija
17/17 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Olen keski-ikäinen nainen ja tuli mieleen, että mitenkä ihmiset kokevat juttelun jos on esim koiralenkillä.

Ei sen ihmeemmästä kyse.

Eli kysymys aloituksessa eikä tarvitse hirveästi alkaa vääntelemään mitään muita juttuja.

Sinulle on vastattu monta kertaa ja silti jankutat samaa. Et edes vastaa kysymyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi