Moneltako sopii laittaa pyykkikone pyörimään...
Kun seinän takana asuu lapsiperhe ja makuuhuone on kylppäriä vasta päätä. Tämä ei ole provo, olen vain aamuvirkku. Isä on ko. perheessä hoitovapaalla ja äiti taitaa mennä kahdeksaksi töihin. Onko 7 liian aikaisin?
Olen nyt lomalla ja ei ole tarvinnut arkipäivänä aiemmin ajatella asiaa, kun pyykit on pesty iltaisin. Nyt olis vaan hyvä keli viedä ulos ja olisi paljon pyykkiä, kun on oltu työmatkalla.
Kommentit (4)
mä oon laittanu 7 aikaan sillo tällö koneen pyörimään. Tosin täällä on hyvät ääni eristeet ja meillä uusi hiljainen pesukone josta ei edes itse kuule linkousta vaikka kotona olenkin vaikka vessan ovi olisi auki. Laita kone pyörimään vaikka 7:15 eiköhän lapsiperheessä jo hereillä olla. (me ainakin...kaikki noustaan jo viideltä)
Jos törmäät naapureihisi kysy heiltä onko OK, häiritsikö pyykinpesu seitsemän jälkeen aamulla.
Ja pahoittele, jos niin teki.
:)
7 aikaan meillä loppuu hiljaisuus. Tarkista taloyhtiöltä hiljaisuusaika.
Meillä loppuu hiljaisuus klo 7.00. Mielestäni kuitenkaan ei ole sopivaa ihan tuohon aikaan laittaa sitä pyykkikonetta, ellei ole täydellinen hätä. Meilläkin kun naapurin makuuhuone on kylppärin takana. Klo 8.00 laittaisin päälle.
Laitoin vasta nyt. Tosin ei ollut naapurin auto pihassa kun kävin aiemmin viemässä roskia, joten eivät ehkä olekaan kotona. Ehtiihän tuota silti, onhan tässä päivä aikaa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 06:14"]
Kun seinän takana asuu lapsiperhe ja makuuhuone on kylppäriä vasta päätä. Tämä ei ole provo, olen vain aamuvirkku. Isä on ko. perheessä hoitovapaalla ja äiti taitaa mennä kahdeksaksi töihin. Onko 7 liian aikaisin?
Olen nyt lomalla ja ei ole tarvinnut arkipäivänä aiemmin ajatella asiaa, kun pyykit on pesty iltaisin. Nyt olis vaan hyvä keli viedä ulos ja olisi paljon pyykkiä, kun on oltu työmatkalla.
[/quote]
Siis heidän makuuhuoneensa on kylppärin seinän takana.