Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Oletko maannut jyystärikarjun kanssa?

Vierailija
11.06.2013 |

Tatuoitu, kalju, lihaksikas ähisijä lienee vienyt monen palstamamman neitseellisyyden.

Harrastitko seksiä ''pahojen poikien'' kanssa ennen kuin otit mieheksesi lopulta sen kuivakan tylsän ''kunnon miehen''?

Totesitko nykyiselle miehellesi hänen sinut löydettyään, että ''nyt on juoksut juostu'', viitaten aiempaan, varsin vilkkaaseen seksielämääsi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntäkää nyt... Kuitenkin ootte.

Vierailija
2/11 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myönnän. Aiemmin sänkyyn kanssani pääsi vain seuraavin kriiterein:

- rikosrekisteri

- lihakset siis isot

- päihteiden käyttö,

- nahkaliivit prosenttimerkein

Mieheksi kelpasi hyvän suvun villikko, joka kuitenkin kiltti, hyvätapainen, lapsirakas, uskollinen, tunnollinen, hemmotteleva, antelias ja kaikin puolin perfecto. Ja jonka ego kesti mun villin nuoruuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pumpattua testosteronipalloa oo sänkyyn eksynyt. Tatuointeja/lävistyksiä on kyllä ollut ja en luokittelisi kyseisiä hyypiöitä sinne "paha poika" sektorille. Aika nössöä väkeä loppupeleissä. Naama valahti herroilla valkoiseksi jostain mustasta huumorista yms. Ei oikeen mitään jyystökarjuja. Enemmänkin ne herrat taisivat olla minun masturbaatiovälineitä, kun ei dildoon huvittanut investoida :D

Vierailija
4/11 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää myöntäjiä...

Vierailija
5/11 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 12:24"]

- rikosrekisteri

- lihakset siis isot

- päihteiden käyttö,

Mieheksi kelpasi hyvän suvun villikko, joka kuitenkin kiltti, hyvätapainen, lapsirakas, uskollinen, tunnollinen, hemmotteleva, antelias ja kaikin puolin perfecto. Ja jonka ego kesti mun villin nuoruuden.

[/quote]

Mitä "villiä" on mopopoikien lastenkerhon fanittamisessa? Eikö teillä ole oikeita miehiä?

Vierailija
6/11 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 12:24"]

- rikosrekisteri

- lihakset siis isot

- päihteiden käyttö,

[/quote]

Mitä "villiä" on mopopoikien lastenkerhon fanittamisessa? Eikö teillä ole oikeita miehiä?

Vierailija
7/11 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vau toi on makee! kundi masturbaatiovälineenä!:) en kyllä myönnä täällä mitään. koskaan en ollut tatuoidun kanssa. tatuoinnit ei sinänsä mitään juuri nyt treffailen yhtä tatuoitua kundia mikä on aika kiltin  näköinen, en tiedä ollenkaan annanko hänelle vai ei. kuitenkin luulen että meillä olisi enemmän potentiaalia ystävinä. mutta prätkäkundin kanssa en olisi. siis sellaisen joka on jossain prätkäjengissä. ei kiinnosta yhtään. ajella prätkällä ja kuulua johonkin ehkä jopa laittomaan ilkeään jengiin? elämän tuhlausta. ja ilkeys tai ``pahat pojat`` ei oikeasti kiinnosta, vain ehkä siinä mielessä että yrittäisin muuttaa kundia. en kiihotu kännäämisestä, puolilaittomista jutuista ollenkaan. sellaiset miehet jotka suojelevat ihmisiä, poliisit, kommandot, ovat mun unelma. haluan että kundini on kiltti ja monipuolinen, on kiinnostunut elämästä enemmän kuin huonoista elämäntavoista. saa sillä olla prätkä, ihan cool on. mutta ei mitään jengiläistä sentään.

[quote author="Vierailija" time="11.06.2013 klo 12:35"]

Ei mitään pumpattua testosteronipalloa oo sänkyyn eksynyt. Tatuointeja/lävistyksiä on kyllä ollut ja en luokittelisi kyseisiä hyypiöitä sinne "paha poika" sektorille. Aika nössöä väkeä loppupeleissä. Naama valahti herroilla valkoiseksi jostain mustasta huumorista yms. Ei oikeen mitään jyystökarjuja. Enemmänkin ne herrat taisivat olla minun masturbaatiovälineitä, kun ei dildoon huvittanut investoida :D

[/quote]

Vierailija
8/11 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Helppohan se on kun makaa paikalla kun mies nussii

Vierailija
9/11 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole ollut mitään viehtymystä pahoihin poikiin. Sen sijaan herkkiä runopoikia tuli kaadettua tusinoittain. Riippuu vähän että missä piireissä liikkuu että mitä on edes tarjolla.

Tatuoitua miestä ei ole edelleenkään - mieheni mielestä ne ovat pelletouhua - mutta nyt on se "pahin poika" mitä ikinä on ollut. Aikuiseksi kasvanut tosin ja ammatissaan menestynyt. Menneisyys on karsea mutta mitä väliä. Ei ole paluuta runopoikiin, mutta en kyllä olisi halunnut tavata mieheäni yhtään nuorempana... sikahan se oli :-)

Vierailija
10/11 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 07:09"]

[/quote]

Helppohan se on kun makaa paikalla kun mies nussii

[/quote]

Masturbaatiovälineiksihän ne luokittelin! Eli hop ratsaille ja heihei, kun olen tyytyväinen ;)

Vierailija
11/11 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heitetään vaatteet pois, ei niitä pahoja poikia enää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän