Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitatteko te tänne älypuhelimilla, vai miksi nuo kirjoitusvirheet?

Vierailija
10.06.2013 |

Minulla ei ole älypuhelinta, kirjoitan siis aina läppärillä. Ihmettelen noita ihmeellisiä kirjoitusvirheitä. Jaksaako joku ihan oikeasti näppäillä puhelimilla pitkiä viestejä tänne? Jollain iPhonella? Eikö sillä mene puoli tuntia, että saa yhden kappaleen kirjoitettua??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha no ei todellakaan ole kaikilla älypuhelimia. En tiedä mitään typerämpää keksintöä kuin pikkuinen kosketusnäyttö puhelimessa. Uff.

Vierailija
2/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPadilla kirjoitan ja virheitä tulee, kylä. Lumiaa inhoan, sillä en kirjoita edes tekstareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin kaupan halvimman nokian ja älyä siinäkin on. Kosketusnäyttöä ei ole.

Vierailija
4/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoittaessa älypuhelimella auto correctilla erikoisia korjauksia ja suoranaisia virheitä joita ei tekstaria kirjoittaessa tule.

Vierailija
5/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kun on nopea. IPadilla ja iPhonella kirjoitan

Vierailija
6/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan iTabilla. Sillä tulee aika usein kirjoitusvirheitä, koska vaikka kirjoitan tietyn sanan, se olettaa sen toiseksi, yleisemmäksi sanaksi. Tai hipaisunäytöllä hipaisen vahingossa väärää näppäintä. Kirjoitan myös pöytäkoneelta, kuten nyt, se on paljon helpompaa. Lapsia en kuitenkaan voi vahtia täältä tietokonehuoneesta, siksi kirjoitan yleensä tabilla.

Vierailija
7/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Lumia 800 ja käytän aina älyriä. Virheitä tulee kyllä ja en jaksa aina korjata kaikkia. Tähän kyllä tottuu.

Vierailija
8/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan huvittaa, että ÄLYpuhelimella tulee virheitä. ;-) Vaan ymmärtäähän sen, itse en jaksaisi kosketusnäytöllä mitään kovin pitkää kirjoitella.

Vierailija
9/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

+tekstiä

Vierailija
10/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumialla mullakin tulee virheitä. Vanhemmalla nokialaisella kosketusnäytöllä tulee vähempi virheitä.

Mä en jaksa läppäriä avata palstaa vilkaistakseni esim raparperin kiehumista odotellessa, niinkus nyt.

Vierailija
11/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 19:27"]

Ei mene kun on nopea. IPadilla ja iPhonella kirjoitan

[/quote]

Näin minäkin. Pääosin kuitenkin iPadillä, kun tuo IPhone on turhan pieni eli sillä saatan kyllä lukea, mutta ei huvita kirjoitella. Virheitä tulee enemmän kuin läppärillä, mutta en viitsi nykyisin läppäriä avata kuin silloin, kun pitää kirjoittaa jotain virallisempaa.

Vierailija
12/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä iPhonessa siis sellaiset minipienet kirjaimet? Yritin miehen iPhonella kirjoittaa sen pomolle kerran sähköpostia sairauden takia (mies niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt itse) ja mulla meni tuhottoman kauan sen viestin kirjoittamiseen. Läppärillä voi käyttää kymmensormijärjestelmää ja kirjoitusvauhti on huippunopea. iPhonella kirjain kirjaimelta, hitaasti ja yhdellä sormella.. Mulla ei vaan riitä aika sellaiseen!

ap

Vierailija
13/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pikkuläppäri ja en jaksa oikolukea..kirjoitan tosi nopeeta, mutta teen tosi paljon virheitä tällä kirjoittaessani. 

Vierailija
14/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsisi kyllä kirjoittaa niin että tulee kauheita kirjoitusvirheitä koko ajan, sitä on todella ärsyttävä lukea, aina ei edes otsikosta tiedä mitä hittoa siinä nyt sanotaan.

Vierailija
15/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitan etupäässä iPhonella, ja jaksan kyllä tarkistaa ja korjata virheet. Ei mulla niin kiire ole saada omaa ääntäni kuuluviin ettenkö viitsisi kirjoittaa mahdollisimman virheetöntä tekstiä. Ei oikein kirjoittaminen ole sen hitaampaa kuin väärinkään.

Vierailija
16/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävää.

Vierailija
17/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävää.

Vierailija
18/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lumialla. Kannattaa myös muistaa nämä persut, jotka täällä lomalla hommafoorumilta, ne ei osaa kirjoittaa millään laiteella.

Vierailija
19/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksaisi edes kaivella älypuhelimesta tätä palstaa. Käytän puhelimella yleensä vain facebookia ja ihan joitain yksinkertaisia sivuja, jotka lataa nopeasti ja josta näkee pikaiseen vaikkapa hs:n uutisotsikot tms. Kirjoitteluun käytän aina läppäriä tai pöytätietokonetta. Paaaljon miellyttävämpää, nopeampaa eikä tule kirjoitusvirheitä.

Vierailija
20/23 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on vaan kännissä, siitä ne virheet johtuu. Terassikausi on alkanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi