Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs aktiivi

Vierailija
10.06.2013 |

Pakko nyt kirjoittaa tänne, kun olen tätä itsekseni miettinyt useita päiviä, enkä pääse millään tästä yli. Ehkä jotku kirjoittajista ovat huomanneetkin, etten ole muutamaan päivään palstalla osallistunu keskusteluun, mutta tää on ollut mulle tosi kova kriisi.

Eli juttu sai alkunsa, kun mieheni kanssa oltiin lusikassa pedissä ja juteltiin kaikenlaista. Jotenkin keskustelu kääntyi itsensätyydyttämiseen ja sitten mieheni sen sanoi aivan yllättäen, kuin salama kirkkaalta taivaalta: "Oommä pari kertaa runkannu sinä aikana ku me ollaan yhessä oltu." Siis MITÄ??! MITEN JOKU VOI MENNÄ TEKEMÄÄN TOLLASTA JA SITTEN VIELÄ SEN SANOO NOIN TÖRKEÄSTI SUORAAN VASTEN KASVOJA JA YLLÄTTÄEN??!!!!!

En tiedä miten pääsisin tämän yli. Olen yrittänyt parhaani mukaan ymmärtää häntä, mutta en vain pysty antamaan anteeksi tollasta tekoa!

Onko täällä muita jotka on kokenu vastaavaa ja ootteko päässy siitä yli, vai onko teidänkin suhde mennyt peruuttamattomasti pilalle miehen ajattelemattoman, itsekkään ja henkisesti julman teon takia? 

Muuten suhde on ollut tähän saakka ihan kiva. Eroko nyt edessä? Miehet on sitten tunteettomia idiootteja! :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut poissaollessasi, että provot olisivat mitenkään vähentyneet.

Vierailija
2/4 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä. Ei oo sun arvoses.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whats the big deal? Parempi wänkätä kuin käydä vieraissa. Vai kuinka?

Vierailija
4/4 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut provot on ihan hyviä ja viihdyttäviä, mutta tämä ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän