Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies-Suomi-Mies sanakirjaa?

Vierailija
10.06.2013 |

Tällaista ihmissuhde hömppää...tapasin taannoin mukavan miehen. Jo alkuun hän ilmoitti, että ei tiedä miten suhtautua kahteen pieneen lapseeni. Halusi silti tavata.Vietimme mukavan viikonlopun yhdessä ja tämän jälkeen hän otti itse yhteyttä ja kertoi useasti, kuinka kivaa oli. Noin viikko tapaamisen jälkeen hän ei enää ottanut yhteyttä. Kysyin sitten, että haluaako lopettaa jutun. Vastaus oli, että ei tiedä mitä oikein pitäisi tehdä ja juuri nyt se tuntuu parhaalta vaihtoehdolta. Loppuun laittoi kuitenkin vielä itse, että "Ollaan yhteyksissä." Jäi myös facebook kaverikseni. En ymmärrä...oliko nyt kyseessä se, että piti minusta, mutta lapset ongelma vai eikö pitänyt edes minusta?? Poistanko hänet kavereistani, koska itse ihastuin, enkä välttämättä jaksa nähdä koko ajan hänen juttujaan vai vaikutanko lapselliselta, jos napsutan hänet pois?

Ota noista selvää. :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ollut tarpeeksi kiinnostunut sinusta..? Tuollaiset "ollaan yhteyksissä" kommentit on kokemukseni mukaan sama asia kuin "tämä jää tähän" eikä sitten oikeasti olla enää yhteyksissä. Jos sinusta tuntuu hankalalta niin poista hänet facebook-kavereistasi, ei se ole lapsellista.

Vierailija
2/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän vastasi sulle suoraan! Mitä ihmettä sä vielä kyselet, eihän tossa ole mitään epäselvää. Tällä hetkellä on parasta jättää tähän, sehän se viesti oli. Se siitä. Next. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla mahdollista että "ei tiedä mitä tehdä" ihan oikeesti.  On siis niin fiksu kaveri että ymmärtää mihin ryhtyy jos jatkaa sun kanssa, siis että sinä ja lapset ootte yks paketti.  Se on aika nopee ja raju muutos sinkun (oletettavasti) elämään, yhtään väheksymättä sun ja lastes ihanuutta, jonka takia ei oo vielä sanonut selvästi EI.  Tilanne on vielä auki, riippuu aika paljon miehestä, sen arvomaailmasta, iästä, haluuko "omia" lapsia sun kanssa, ja mitä mieltä sä oot jne. ...

Vierailija
4/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos...ja ongelma on juuri se, että vastaushan ei ollut yksiselitteinen kiitos ja hyvästi, vaan "ei tiedä, ja just nyt tällä hetkellä ja ollaan yhteyksissä" ja sitten jäädään faceen kaveriksi, vaikka ei tämän virityksen lisäksi ole muuta yhteistä historiaa tms.. Sitä en juuri ymmärrä, että miksi ei voi sanoa suoraan, jos ei kiinnosta ja poistua facesta, vaan pitää jättää homma ikään kuin roikkumaan...varsinkin, kun sanoin hänelle, että ei hätää, en minä tästä suutu. Vaikeaa se on, kun itse ihastuu ja sitten ei oikeasti tiedä mitä tehdä...annan hänen nyt toistaiseksi olla.

Vierailija
5/5 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Sanoi kohteliaaseen tapaan, että ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi