Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yrittänyt miellyttää miestäni turhaan

Vierailija
21.07.2020 |

Asun mieheni kanssa yhdessä ja meillä on vuoden ikäinen lapsi.

Raskauden jälkeen huomasin että kiloja jäi aika paljon ja selluliittia oli hiukan pepussa ja reisissä.
Halusin saada itseni takasin siihen kuntoon kun olin ennen raskautta ja silloin kun rupesin tapailemaan miestäni. Joten kaikki nämä kuukaudet olen panostanut ruokavalioon, olen treenannut, harrastanut liikuntaa, saanut tuloksia, turhat kilot on tippunut ja paikat paljon kiinteämmät, voin todella hyvin.
Tiedän että mieheni tykkää pienikokoisista, timmeistä naisista.
No nyt olen tehnyt kauheasti töitä että sain taas oman kroppani takaisin, mutta miestä ei näytä kiinnostavan. Lähinnä hän kehuu muita timmejä mammoja ja nytkin kun naapurissa asuu nuori pariskunta joilla on myös pieni lapsi niin mies on kokoajan kyyläämässä tätä toista nuorta naista ja kehuu miten kaunis ja timmissä kunnossa tämä on.
Minusta tuntuu pahalta koska haluaisin että mieheni ymmärtää että olen synnyttänyt hänelle lapsen jota kannoin kehossani 9kk. Ja olen tehnyt tosi kovasti töitä että pääsin taas omiin mittoihin takaisin. Välillä itken yksin suihkussa kun tuntuu että en saa enää mitään mieheltäni.
Minulla on kuitenkin kovasti tunteita häntä kohtaan ja on hän kuitenkin lapseni isä.

En tiedä oli pakko päästä avautumaan.
Olen 157cm ja 49kg.
N23 ja M33

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ymmärtää, että sinustakin on kiinnostuttu. Käyttäydy itsevarmasti ja flirttaa miehen nähden, jos mahdollista. Toivottavasti sinusta on tuuolaiseen, etkä vai rättinä alistu miehen mieliksi. Jotkut miehet vaan menettävät kiinnostuksensa, jos ei ole enää haastetta. Ikävä kyllä näin on. Olettehan jo yli 2 v olleet yhdessä, joten se alkuhumaus on jo kulunut.

Ymmärrän että ei enään alkuhuumaa olekaan. Mutta en ole miestä väkisin tässä suhteessa pitämässäkään ja hän tietää sen, ja kuulemma haluaa kanssani edelleen olla.

Minä välillä arjen keskellä halaan miestäni,annan pusun, kerron miehelleni "Minulla on ollut kova ikävä sinua, olet tärkeä, ihanaa päästä kohta viereesi nukkumaan"tms. Ja jos en ole arjen askareissa ehtinyt antaa halia tai sanomaan jotain ihanaa miehelleni saan myös häneltä asiasta kuulla "Jaahas tänään ei ole halia tai pusua tullut" oikein kuulostaa että hän haluaisi minulta huomiota ja läheisyyttä. Sitä minä hänelle annankin aina kun pystyn ja ehdin, mutta olisi kiva jos mieheni tekisi niin myös minulle, niinkuin sillon joskus eikä vaan ajattelisi naapurin nuorta äiti tai muita timmejä mammoja. Minä olen tässä miestäni varten miksi hän ei vaan tajua sitä.

AP

No oletko puhunut miehellesi? Jos et ole, niin ei se mies välttämättä tajua yhtään mitään, missä te menette. Hän voi ajatella, että hänellä on ihana vaimo ja teidän suhteessa on kaikki hyvin. Teille on syntynyt lapsi ja elämänne on muuttunut erilaiseksi, kuin aiemmin, eikä mies ole pitänyt kodin ulkopuolisia menoja enää niin tärkeinä. Sinuna ottaisin puheeksi ainakin sen, että ei tunnu kivalta, kun miehesi kehuu muiden naisten ulkonäköä. Minun mieheni ei onneksi kommentoi muita naisia hyvässä eikä pahassa, jos niin tekisi, niin se olisi keskustelun paikka. Hän saa katsella ihan vapaasti hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia, jos tykkää (en ole kyllä havainnut tuollaista), mutta ei siitä tarvitse minulle kertoa. Hyvin ulkonäkökeskeinen mies tuntuu sinulla jotenkin olevan. Kypsään parisuhteeseen kuuluu se, että kertoo puolisolleen, mitä tältä odottaa ja toivoo. Nostakaa kissa pöydälle vaikka kun olette illalla saaneet lapsen nukkumaan, minä-viestejä ja hyvien asioiden esiin nostoa myös, niin kaikki menee toivottavasti hyvin.

Vierailija
42/53 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan huolestuttava kommentti tuo ”olen yrittänyt miellyttää miestä” minkä ihmeen takia??? Eri asia jos olet treenannut itsesi entiseen kuntoon oman hyvinvointisi vuoksi mutta että miellyttääksesi miestä? Ei hyvä nainen, missä on itsekunnioituksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan huolestuttava kommentti tuo ”olen yrittänyt miellyttää miestä” minkä ihmeen takia??? Eri asia jos olet treenannut itsesi entiseen kuntoon oman hyvinvointisi vuoksi mutta että miellyttääksesi miestä? Ei hyvä nainen, missä on itsekunnioituksesi?

No onhan se kiva, kun mies kehuu ja käy kuumana, mutta kyllä minullakin särähti korvaan tuo, että ihan kuin ap olisi nähnyt kaiken vaivan pelkästään miehen takia ja odottaa nyt vastapalvelusta tai palkintoa eli kehuja mieheltä siitä. Hommahan ei sitten ollutkaan vaivan arvoista, kun mies ei reagoinut mitenkään...

Vierailija
44/53 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Idiootit ympärilläni. Neljästä persoonallisuustyypistä ainoa noin mölö on punainen, hallitseva, ja sitä käsitellään olemalla miellyttämättä.

PS. Trollikouluun.

Vierailija
45/53 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä miehet aina valittaa että kun on naisen kanssa suhteessa ja tehdään lapsia niin naisesta tulee läski joka ei jaksa enää pitää ittestänsä huolta. Mutta sitten kun on näitä tapauksia missä nainen on laihduttanut ja päässyt takaisin omiin mittoihin niin sitten mies ei ymmärrä arvostaa sitä. Miehet on sikoja! :(

Ja taas mennään. :D

Ei se ole kenenkään muun miehen vika, että sinä ihan itse valitset puolisoksesi sian.

Vierailija
46/53 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Rakastuminen loppuu jossain vaiheessa eron jälkeen, meni siihen vähän aikaa tai vuosia, eikä sen jälkeen enää itketä, vaan tulee suuri ilo kun pääsi tyypistä eroon. Uusi elämä. Se ettei käy yhden miehen tai joidenkin makuun, ei ole syy että sinun pitäisi treenata, itkeä, ahdistua ja laihduttaa toisen vuoksi. Jos mies pitää naisten pintapuolesta pelkästään, että fysiikka /seksi merkitsee eikä mikään muu, haluatko jatkaa sitä todella. Luulen että et oikeastaan. Jos haluat itkeä ja ahdistua vuosia tahdittoman miehen seurassa joka kyttää pienikokoisia kaksikymppisiä koko elämänsä - joka tuntuu olevan hänen fantasiansa, jatka samaa. 

Vierailija
47/53 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se miellyttämine on aina NAISEN TEHTÄVÄ? Ihan jokainen parisuhdeopas sanoo että NAISEN tulee miellyttää MIESTÄ, ei koskaan toisinpäin tai molemminpuolisesti. Ei miehet koskaan pohdi mitä voivat tehdä naisen eteen. Ne on aina surkeaitsetuntoisia heterospermaämpäreitä jotka näitä tee.

Missä miestenne nimenvaihto? HÄH? Missä miesten puhe miellyttämisestä? Miksi miehet saa aiheuttaa tyttöjen poiston väestöstä ja silti akat vain nuolee pehvaa? MIksi väitätte naisia susiksi, vaikka miehet ei tee mitään eteenne?

Maissa missä nainen miellyttää miestä, te olette miehille pelkkiä seksileluja ja teitä saa nyrkittää vapaasti. Hanki munaa ap.

Vierailija
48/53 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollipoika kyllä harrastaa näitä provoja, joissa herkkä nuori nainen on taas itkenyt niin, kun mikään ei miehelle kelpaa. Semmonen fantasia.

Vierailija
49/53 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se miellyttämine on aina NAISEN TEHTÄVÄ? Ihan jokainen parisuhdeopas sanoo että NAISEN tulee miellyttää MIESTÄ, ei koskaan toisinpäin tai molemminpuolisesti. Ei miehet koskaan pohdi mitä voivat tehdä naisen eteen. Ne on aina surkeaitsetuntoisia heterospermaämpäreitä jotka näitä tee.

Missä miestenne nimenvaihto? HÄH? Missä miesten puhe miellyttämisestä? Miksi miehet saa aiheuttaa tyttöjen poiston väestöstä ja silti akat vain nuolee pehvaa? MIksi väitätte naisia susiksi, vaikka miehet ei tee mitään eteenne?

Maissa missä nainen miellyttää miestä, te olette miehille pelkkiä seksileluja ja teitä saa nyrkittää vapaasti. Hanki munaa ap.

Lääkkeet!

Vierailija
50/53 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka laiha sitten aiemmin olit? Olet hoikka nytkin.

Vierailija
51/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kiva, kun mies kehuu ja käy kuumana, mutta kyllä minullakin särähti korvaan tuo, että ihan kuin ap olisi nähnyt kaiken vaivan pelkästään miehen takia ja odottaa nyt vastapalvelusta tai palkintoa eli kehuja mieheltä siitä. Hommahan ei sitten ollutkaan vaivan arvoista, kun mies ei reagoinut mitenkään...

Halusin myös ihan itse oman kroppani takaisin raskauden jälkeen. Mutta myös siinä samalla miellyttää miestäni.

Ap

Vierailija
52/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa yrittämästä miellyttää äijää, ei se ole sen arvoinen. Se tosiaan näkee sut vaan lapsensa äitinä, joka ei lähtökohtaisestikaan hänen mielessään voi olla yhtä hotti kun naapurin pirkko.

Vierailija
53/53 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantsii ottaa fabu mieheksi niin käy noin. ei käy kateeks kaltaisiasi lapsia jotka leikkii kotia.