Olen yrittänyt miellyttää miestäni turhaan
Asun mieheni kanssa yhdessä ja meillä on vuoden ikäinen lapsi.
Raskauden jälkeen huomasin että kiloja jäi aika paljon ja selluliittia oli hiukan pepussa ja reisissä.
Halusin saada itseni takasin siihen kuntoon kun olin ennen raskautta ja silloin kun rupesin tapailemaan miestäni. Joten kaikki nämä kuukaudet olen panostanut ruokavalioon, olen treenannut, harrastanut liikuntaa, saanut tuloksia, turhat kilot on tippunut ja paikat paljon kiinteämmät, voin todella hyvin.
Tiedän että mieheni tykkää pienikokoisista, timmeistä naisista.
No nyt olen tehnyt kauheasti töitä että sain taas oman kroppani takaisin, mutta miestä ei näytä kiinnostavan. Lähinnä hän kehuu muita timmejä mammoja ja nytkin kun naapurissa asuu nuori pariskunta joilla on myös pieni lapsi niin mies on kokoajan kyyläämässä tätä toista nuorta naista ja kehuu miten kaunis ja timmissä kunnossa tämä on.
Minusta tuntuu pahalta koska haluaisin että mieheni ymmärtää että olen synnyttänyt hänelle lapsen jota kannoin kehossani 9kk. Ja olen tehnyt tosi kovasti töitä että pääsin taas omiin mittoihin takaisin. Välillä itken yksin suihkussa kun tuntuu että en saa enää mitään mieheltäni.
Minulla on kuitenkin kovasti tunteita häntä kohtaan ja on hän kuitenkin lapseni isä.
En tiedä oli pakko päästä avautumaan.
Olen 157cm ja 49kg.
N23 ja M33
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvalla syötöllä näitä juttuja. Arpomallako te naiset miehiä valitsette? Aina valitaan näitä ihme ukkoja ja tehdään lapsia, sen jälkeen kaikki on pielessä. Ai niin, koska "rakkaus"...
Eikö teillä todellakaan ole mitään ihmistuntemusta ja arviointikykyä? Kyllä ihmisen puheista ja teoista aika pian näkee millainen luonne ja persoona on kyseessä. Usein naiset ovat täysin sokeita "rakastamansa" miehen suhteen, vaikka ulkopuolinen henkilö näkee hyvin kyseisen kultakimpaleen viat (juoppo, naistenmies, ilkeä, ahne ym.)
Se on sitä eräänlaista "tasoteorian" kieltämistä. Ei ymmärretä että tietyistä lähtökohdista tai asemista tulevilla ihmisillä voi olla taka-ajatuksia ja kaikki on vain näytelmää. Tässä on haluttu 10v nuorempi vaimo statuksen kohotukseen, mutta lapsen saannin jälkeen se on käytetty tavara.
Vierailija kirjoitti:
Otit tuollaisen 10 vuotta vanhemman alistajan. Mitkä muut asiat suhteessanne on pielessä?
Ensimmäiset kaksi vuotta kun asuimme kaksin mieheni kanssa ennenkuin esikoisemme syntyi kaikki oli tosi hyvin, mieheni oli todella mukava ja huomioiva minua kohtaan. Arvosti,kehui, teimme paljon kaikkea kivaa yhdessä ja juttua riitti. Kun esikoisemme syntyi kaksi asiaa muuttui, mieheni ei enää kehu minua vaan muita äitejä, juurikin tätä naapurin nuorta äitiä. Ja mieheni ei ole enää halunnut tehdä minun kanssa kaksin mitään kuin aikaisemmin (käytiin syömässä, leffassa, kaupungilla tms.) Muuten kaikki on ihan hyvin perheessämme ja suhteessamme mutta tuntuu että eipä miestä enää kiinnosta minä ihmisenä tai kroppani vaikka kuulemma haluaa olla kanssani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otit tuollaisen 10 vuotta vanhemman alistajan. Mitkä muut asiat suhteessanne on pielessä?
Ensimmäiset kaksi vuotta kun asuimme kaksin mieheni kanssa ennenkuin esikoisemme syntyi kaikki oli tosi hyvin, mieheni oli todella mukava ja huomioiva minua kohtaan. Arvosti,kehui, teimme paljon kaikkea kivaa yhdessä ja juttua riitti. Kun esikoisemme syntyi kaksi asiaa muuttui, mieheni ei enää kehu minua vaan muita äitejä, juurikin tätä naapurin nuorta äitiä. Ja mieheni ei ole enää halunnut tehdä minun kanssa kaksin mitään kuin aikaisemmin (käytiin syömässä, leffassa, kaupungilla tms.) Muuten kaikki on ihan hyvin perheessämme ja suhteessamme mutta tuntuu että eipä miestä enää kiinnosta minä ihmisenä tai kroppani vaikka kuulemma haluaa olla kanssani.
Ap
Olet miestäsi nuorempi. Ehkä hän pelkää sitä että sait vartalosi takaisin jopa raskaus ajan jälkeen mikä tarkoittaa sitä että sinulla on hyvä itsekuri. Miehesi varmasti pitää sinua kauniina ja niinsanotusti timminä mutta ei uskalla sanoa sitä ääneen koska luulee että itsetuntosi kohoaa liikaa ja eroat miehestäsi.
Käy niin sääliksi sinua. Olet tehnyt kovasti töitä ja halusit varmasti näyttää miehellesi että saat kroppasi takaisin raskauden jälkeen ja siinä myös onnistuit.. Miehesi on kyllä sokea tai idiootti.
Anna ymmärtää, että sinustakin on kiinnostuttu. Käyttäydy itsevarmasti ja flirttaa miehen nähden, jos mahdollista. Toivottavasti sinusta on tuuolaiseen, etkä vai rättinä alistu miehen mieliksi. Jotkut miehet vaan menettävät kiinnostuksensa, jos ei ole enää haastetta. Ikävä kyllä näin on. Olettehan jo yli 2 v olleet yhdessä, joten se alkuhumaus on jo kulunut.
10v vanhempi mies selkeästi käyttää hyväksi naiiviuttasi ja elämän kokemuksen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Anna ymmärtää, että sinustakin on kiinnostuttu. Käyttäydy itsevarmasti ja flirttaa miehen nähden, jos mahdollista. Toivottavasti sinusta on tuuolaiseen, etkä vai rättinä alistu miehen mieliksi. Jotkut miehet vaan menettävät kiinnostuksensa, jos ei ole enää haastetta. Ikävä kyllä näin on. Olettehan jo yli 2 v olleet yhdessä, joten se alkuhumaus on jo kulunut.
Ymmärrän että ei enään alkuhuumaa olekaan. Mutta en ole miestä väkisin tässä suhteessa pitämässäkään ja hän tietää sen, ja kuulemma haluaa kanssani edelleen olla.
Minä välillä arjen keskellä halaan miestäni,annan pusun, kerron miehelleni "Minulla on ollut kova ikävä sinua, olet tärkeä, ihanaa päästä kohta viereesi nukkumaan"tms. Ja jos en ole arjen askareissa ehtinyt antaa halia tai sanomaan jotain ihanaa miehelleni saan myös häneltä asiasta kuulla "Jaahas tänään ei ole halia tai pusua tullut" oikein kuulostaa että hän haluaisi minulta huomiota ja läheisyyttä. Sitä minä hänelle annankin aina kun pystyn ja ehdin, mutta olisi kiva jos mieheni tekisi niin myös minulle, niinkuin sillon joskus eikä vaan ajattelisi naapurin nuorta äiti tai muita timmejä mammoja. Minä olen tässä miestäni varten miksi hän ei vaan tajua sitä.
AP
Voi nyt v*ttu taas mikä äijä. Sinuna alkaisin katselemaan muita miehiä.
Miehesi näkee nyt sinut vain äitinä, eli vaikka kuinka olet timmi ja pieni, olet silti vain pelkkä tissimaidolta haiseva mamma.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi näkee nyt sinut vain äitinä, eli vaikka kuinka olet timmi ja pieni, olet silti vain pelkkä tissimaidolta haiseva mamma.
No en imetä enään, eli en vuoda maitoa. Ja pidän hygieniasta huolta. Hänestäkin on tullut isä, pitääkö vanhemmuuden aina heti määritellä ihmistä?
AP
Menetti mielenkiintonsa sinuun kun muutuit pelkästä naisesta äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hmm mutta silti miestäni kiinnostaa naapurin nainen joka on myös äiti ja tällä pieni lapsi. Eikös silloin tämä naapurin nainen ole myös muuttunut "naisesta äidiksi"
AP
Kannattaa harkita haluatko elää loppuelämäsi tuommoisen ihmisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että ei enään alkuhuumaa olekaan. Mutta en ole miestä väkisin tässä suhteessa pitämässäkään ja hän tietää sen, ja kuulemma haluaa kanssani edelleen olla.
Minä välillä arjen keskellä halaan miestäni,annan pusun, kerron miehelleni "Minulla on ollut kova ikävä sinua, olet tärkeä, ihanaa päästä kohta viereesi nukkumaan"tms. Ja jos en ole arjen askareissa ehtinyt antaa halia tai sanomaan jotain ihanaa miehelleni saan myös häneltä asiasta kuulla "Jaahas tänään ei ole halia tai pusua tullut" oikein kuulostaa että hän haluaisi minulta huomiota ja läheisyyttä. Sitä minä hänelle annankin aina kun pystyn ja ehdin, mutta olisi kiva jos mieheni tekisi niin myös minulle, niinkuin sillon joskus eikä vaan ajattelisi naapurin nuorta äiti tai muita timmejä mammoja. Minä olen tässä miestäni varten miksi hän ei vaan tajua sitä.
AP
Miksi vain sinun pitäisi mennä halimaan ja pussaamaan? Kyllä minun mieheni minut löytää, jos haluaa hellyyttä. Jos on totta niin aikalailla yhteen suuntaan tuo teidän rakkaus tuntuu toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm mutta silti miestäni kiinnostaa naapurin nainen joka on myös äiti ja tällä pieni lapsi. Eikös silloin tämä naapurin nainen ole myös muuttunut "naisesta äidiksi"
AP
Tämä!
Mutta se ei ole hänen lapsensa, voi olla ihan eri kun oma tekemä lapsi, kun jonkun naapurin naisen.
Ja ruohohan on aina aidan takana vihreämpää.
Mun mielestä sun mies ei osaa arvostaa sitä mitä hänellä on.
Kyllä haukkuminen ja nujertaminen on yleensä suhteessa paljon pahempaa. Eihän ap:n mies edes vielä nimittele ja petä.