Töitä sairasloman jälkeen
Jos on ollut masennuksen takia sairaslomalla yli vuoden, eikä ole työpaikkaa minne palata, niin ei varmaan ole enää toivoa saada töitä ja näin ollen voi hyvällä omallatunnolla tappaa itsensä? Eihän nykyään saa terveetkään töitä ja ei huvita elää loppuikää (jota huonolla tuurilla on n. 50 v) eläkkeellä, ja nekin varmaan kohta puoleen lakkautetaan jolloin joutuu kadulle. Helpompi kuolla suosiolla etukäteen.
Kommentit (2)
Joo, no jos sinä olet työkykyinen ja haluat tehdä töitä niitä niin varmastikin olet vielä tarpeeksi nuori, minä olen jo muutaman vuoden vanhempi ja tässä iässä pitäisi olla jo vaikka mitä. Minä olen vähän siinä jamassa jo, että työnteko ei oikein edes kiinnosta, kun ei koko olemassaolokaan. Ehkäpä aloitukseni olisikin pitänyt muotoilla jotenkin toisin, tästä nyt käy kumminkin ilmi että elämä on aika raakaa, ei saa sairastua eikä tehdä lapsia eikä muutakaan inhimillistä jotta saisi töitä..
Itse olen 25v...ja ollut sairaslomalla 2 vuotta masennuksen takia. Varmaa on, että töitä en tule koskaan saamaan, sillä saikun lisäksi mahdollisuuksiani haittaa tyhjä CV. Ylioppilastutkinnolla ei pitkälle pötkitä... Pelottaa!!!