Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka jätät poismuuttaessasi asuntoon VESSAHARJAN, voitko kertoa miksi

Vierailija
21.07.2020 |

Roskat viety pois, siivottu, avaimet luovutettu. Vessaan jätetty rulla paperia ja vessaharja.

Miksi?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vessaharja oli asunnossa minun sinne muuttaessani enkä tiennyt onko se edellisen vuokralaisen vai vuokranantajan. Sama juttu vessapaperin kanssa. Siellä oli jo rulla valmiina, joten minäkin jätin sinne rullan valmiiksi.

Vierailija
22/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hitto, ettäkö koskisin johonkin kakkaiseen harjaan. Yöööök!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sinun kakkasi fiinimpää kuin minun vai miksi samalla harjalla ei voi sinun jarrutusjälkiäsi putsata?

Vierailija
24/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se kuin silakka patterin välissä. Kuka menee muka asuntonäytössä paskalle? En kyllä usko eikä niin saa tehdä.

Vierailija
25/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperia olen jättänyt aina, vessaharjaa en ikinä. Ihan hygieniasyistä harja tulisi vaihtaa säännöllisesti joten eipä kiinnosta muiden käytettyä heilutella. 

Vierailija
26/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vuokralaiseni ei ollut jättänyt vessaharjaa eikä -paperia, joten vein asuntoon uuden vessaharjan ja paperirullan. Ehkä uusi vuokralainen luulee edellisen vuokralaisen jättäneen ne.

Vierailija
27/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi se kuin silakka patterin välissä. Kuka menee muka asuntonäytössä paskalle? En kyllä usko eikä niin saa tehdä.

No vaikka se välittäjä, joka on sopinut näyttöjä koko päivälle eikä ehdi välissä käymään kotona? Tai vaikka vuokranantaja itse? Miksi ihmeessä niin ei saisi tehdä? 

Vierailija
28/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: onko maailman suurin työ työntää se vanha vessaharja muovipussiin ja viedä roskiin. Uusavuttomuus kukoistaa?

Vierailija
29/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka se välittäjä, joka on sopinut näyttöjä koko päivälle eikä ehdi välissä käymään kotona? Tai vaikka vuokranantaja itse? Miksi ihmeessä niin ei saisi tehdä? 

Olen tätä palstaa lukemalla saanut tietää, että on olemassa ihmisiä, jotka kykenevät siirtämään vessassa käyntiä jopa tuntikausia. He kuvittelevat, että kaikki ovat samanlaisia ja ne, jotka käyvät töissä, julkisissa vessoissa tai kavereilla kakalla, tekevät sen huonokäytöksisyyttään tai ihan vain vitt uillakseen.

Itse kuulun siihen vähemmän onnekkaaseen ihmisryhmään, jonka on päästävä vessaan varsin pian hädän yllättäessä. Paino sanalla yllättäessä. Silloin on kiva, jos on vessa lähellä ja siellä on paperia ja ehkä harjakin.

Vierailija
30/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän vessaharjan siistinä, en paskaisena. Mun mielestä on huomaavaista jättää asuntoon vessaharja, vessapaperirulla, saippuan jämät ja vähän talouspaperia keittiöön. Asunnossa voi olla näyttöjä tai remonttia mun muuton jälkeen. Olen itse muuttanut asuntoon, jossa oli muuttopäivänä paskat vetämättä pöntössä. Sen kaltaisissa tilanteissa pöntön voi eka puhdistaa vanhalla vessaharjalla, heittää sen pois ja laittaa uuden tilalle.

Vierailija
31/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mitään käsitystä siitä mikä kuhiseva bakteeripesä wc-harja on? Jopa koronakin tarttuu ulosteiden kautta. Viekää sontaiset harjanne mukanne! Yök!

Vierailija
32/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harja on uudehko ja käyttökelpoinen, miksi ette muuta sitä mukanamme? Vai pesettekö uudessa asunnossa edellisen asukkaan harjalla?

Vierailija
33/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaessani erääseen asuntoon siellä oli vessaharja jossa oli vielä pahvit ympärillä. Siispä poismuuttaessani laitoin hyvän kiertämään ja jätin sinne itsekin iskemättömän vessaharjan, josta siis näki että se oli uusi ja käyttämätön, sekä vajaan rullan vessapaperia.

Sitä en ymmärrä jos jonkun ihan törkyisen harjan jättää tosiaan... Mutta harvoinpa ihmiset siivoavatkaan asuntoa niin hyvin kuin kuuluisi poismuuttaessa tehdä.

Vierailija
34/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on kohteliasta jättää, se rulla vessapaperia. Syyt ne mitä täällä on jo sanottu.

Vierailija
35/35 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan sellaista tekisi, kallista vessaharjaa jättäisi asuntoon? Kyllähän nyt vessaharja pitää ihan ensimmäisenä pakata muuttokuormaan, kallis vessaharja!