40v mies + 24v nainen: seksisuhde
Kommentit (12)
Täysikäisiä käsittääkseni molemmat?
Ei kai mitään. Tytölle parempi, että löytäisi jonkun nuoremman kai. Miehen kaverit varmaan kateellisia, naisen ystävät taas tuskin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 16:10"]
Ei kai mitään. Tytölle parempi, että löytäisi jonkun nuoremman kai. Miehen kaverit varmaan kateellisia, naisen ystävät taas tuskin.
[/quote]24 -vuotias ei ole tyttö, vaan nainen.
Kiihoittava ajatus! Naivat vain takaapäin!
Aikuiset ihmiset saavat olla seksisuhteessa, jos haluavat. Oikeaa parisuhdetta tuosta tuskin syntyy, sillä 24 -vuotias nainen haluaa luultavasti perustaa perheen ja 40 -vuotias mies alkaa olla hieman liian vanha isäksi.
Veljeni seurustelee 38-vuotiaana 24-vuotiaan kanssa. En ole tavannut naista kuin pari kertaa, mutta ihan fiksulta ja herttaiselta vaikuttaa. Ikäero ei ole heille mikään ongelma, ja tuskinpa se on tätä yhtä pakko-oireista kirjoittajaa lukuunottamatta ongelma muillekaan.
Siitä vaan jos siltä tuntuu ja ovat henkisesti samalla tasolla.
Usein näissä tilanteissa se 40-vuotias mies on henkisesti keskenkasvuinen ja nuoren naisen kehitys ajaa lujaa miehen ohi. Jolloin nainen osaa vaatia mieheltä enemmän ja jättää tämän.
Mulla oli seksisuhde 45 -vuotiaan miehen kanssa kun olin itse 20.
Hyvää seksiä kokeneelta mieheltä. Hellä ja tosi taitava rakastaja. Ja tykkäs musta.
En näe tuossa mitään ongelmaa
Nyt olen jo 43 :) Hyviä musitoja
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 17:02"]
Usein näissä tilanteissa se 40-vuotias mies on henkisesti keskenkasvuinen ja nuoren naisen kehitys ajaa lujaa miehen ohi. Jolloin nainen osaa vaatia mieheltä enemmän ja jättää tämän.
[/quote]Aika ahdasmielinen näkökanta. Miksi 40 -vuotias ei voi olla kiinnostunut 24 -vuotiaasta ihmisenä ilman, että heti tuomitaan keskenkasvuiseksi? Joskus ihmiset katsos näkevät sen henkilön siellä iän takana.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 17:02"]
[/quote]Aika ahdasmielinen näkökanta. Miksi 40 -vuotias ei voi olla kiinnostunut 24 -vuotiaasta ihmisenä ilman, että heti tuomitaan keskenkasvuiseksi? Joskus ihmiset katsos näkevät sen henkilön siellä iän takana.
[/quote]
Tietenkin voi. Useimmiten ei.
Aivan sama mulle... Eli ei mitään.