Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mistä te niitä koronia oikein saatte kun ite en ole saanut mitään vaikka en ole välittänyt siitä lainkaan?
21.07.2020 |
Nuoletteko kaiteita tuolla kaupungilla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Samaa ihmettelen. Käsidesiä en ole käyttänyt ja olen muka vieläpä ”riskiryhmää”. En kyllä edes usko koko juttuun.