Lopettakaa heti kamalalta haisevien pesu- ja huuhteluaineiden käyttö!
Hitto kun vielä seuraava koneellinenkin haisee sille pas*alle! Ostakaa oma kone, jos haluatte käyttää noita kuvottavia aineita. Älkää pilatko muiden pyykkejä!
Kommentit (40)
mulla on oma kone, alä mulle rähjää
osta sinäkin oma kone
Mutta kun ne huuhteluaineiden lotraajat haisee kadulla ja töissäkin metrien päähän. Hyi.
Jopa kuivaushuoneessa järkky haju tarttuu.
Ja entäpä ihminen joka ainetta käyttää, koko tyyppi löyhkää! Kuinka joku voi haluta haista hajustetulle pesuaineelle.
HYI VITTU! En mä kamalalta haisevia aineita käytäkkään! HYI HYI HELVETTI, osta oma kone!
Pyykin on tarkoitus tuoksua puhtaalta, eikä joltain teollisuuskemikaalilta!
Tupakoijat ei kait tajua kuinka noi haisee
Lopeta HETI pyykkisi peseminen taloyhtiön tiloissa ja OSTA OMA KONE!
Ei voi tietää, kuka tykkää mistäki hajusta/tuoksusta :D
Lopeta ite se hirveän hajuisen hammastahnan käyttö, ja osta paremman hajuista!!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:24"]
[/quote]
Hajustamattomalla pesevä ei pilaa muiden pyykkejä, mutta kuvotusaineella pesevä pilaa muiden pyykit! Eli kyllä se on se kuvotusaineen käyttäjä, jonka pitää hankkia oma kone!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:29"]
[/quote]
Hajustamattomalla pesevä ei pilaa muiden pyykkejä, mutta kuvotusaineella pesevä pilaa muiden pyykit! Eli kyllä se on se kuvotusaineen käyttäjä, jonka pitää hankkia oma kone!
[/quote]
Väärin! Ostat HETI oman koneen ja lopetat muiden pyykkien pilaamisen sillä "hajustomattomalla" PASKA-AINEELLA!!!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:38"]
[/quote]
[/quote]
Väärin! Ostat HETI oman koneen ja lopetat muiden pyykkien pilaamisen sillä "hajustomattomalla" PASKA-AINEELLA!!!
[/quote]
voi voi, kuinka lapsellista riitelyä, kuinka sä viittit, ymmärrätkö kuinka typerältä tuo kuulostaa
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
voi voi, kuinka lapsellista riitelyä, kuinka sä viittit, ymmärrätkö kuinka typerältä tuo kuulostaa
[/quote]
No nytkö tajusit kuinka naurettavaa tuo toisten komentaminen on. :D
Sorry - minulla on oma kone ja kuivausrumpu, ja käytän mitä aineita haluan. Kuivurin jäljiltä pesuaine ei juurikaan pyykissä edes tuoksu.
Täytyypä tilata aika pesutupaan ja laittaa oikein paljon tuoksua. Niitä on erilaisia tuoksuja kuten persikan, omenan jne Eihän sitä tarvi litratolkulla laittaa. 129
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 15:10"]
Persujen vika tämä(kin).
[/quote]
Höpsis, joku lassuhan siellä käyttää huuhteluainetta. Tai wt!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:57"]
Sorry - minulla on oma kone ja kuivausrumpu, ja käytän mitä aineita haluan. Kuivurin jäljiltä pesuaine ei juurikaan pyykissä edes tuoksu.
[/quote]
Kyllä se haisee, sä vain olet tottunut niin siihen pyykkiaineen hajuun, ettet itse haista sitä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:57"]
[/quote]
Kyllä se haisee, sä vain olet tottunut niin siihen pyykkiaineen hajuun, ettet itse haista sitä.
[/quote]
Mistä sä pesukoneeton köyhä muka sen tiedät, miten tehokkaasti laatukuivuri pyykin tuulettaa? Vaihtelen pesuaineita koko ajan, joten en todellakaan ole turtunut tuoksuihin.
Ulkona tälläisiä hajupommeja tulee vastaan aina silloin tällöin.. Ihmetyttää kuka haluaa haista pesuaineelle tai huuhteluaineelle??
Niin en oikein ymmärrä että miten se kuinka paljon pyykki haisee hajusteelta määrittelee sen puhtauden? Ja miksi teillä on kissanpissaa vaatteissa?