Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää niin paljon jatkuva eväillä brassailu!!!

Vierailija
09.06.2013 |

Esim. töissä syöt hyvillä mielin tekemääsi eväsvoileipää ja eiköhän kohta joku jo ilmesty lähellesi syömään täytettyä minipatonkia ja itsetehtyä smoothieta. Ihan tahallaan!

Kuntosalit on ehkä kaikkein pahimpia ja pitkän matkan linja-autot, kun mitä tahansa yrittää niin aina joku pistää paremmaksi ja taas on itsellä paha mieli. Olen yrittänyt oikein panostaa valitsemalla hedelmiä, tuorepuristettua mehua jne. mutta silti joku aina pilaa matkan syömällä oikein suurieleisesti omia eväitään.

Mä alan varmaan yksityisautoilemaan ja jumppaamaan kotona, kun muuten aina menee eväshetki pilalle. Töissä sit varmaan kuolen nälkään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt jumpassa syömässä?

Vierailija
2/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät, vai että brassailua... entä jos ne vaan tykkää niistä eväistä, joita ovat valinneet? Pitäiskö niiden luimistella jossain nurkassa piilossa, ettei joku kade tampio ala kadehtia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:10"]

[/quote]Unohdin mainita tollaset laihistelijat, jotka tuomitsee toisten syömisen. T.Ap

Vierailija
4/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sinun pitäisi saada valita toistenkin eväät. Ihan luonnollisesti. Olet niin merkittävä ihminen, että ne tekevät eväänsä ihan ärsyttääkseeni sinua.

Vierailija
5/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää niin paljon kateelliset kyttääjät!

En ymmärrä, mikseivät tee itselleen niin hyviä eväitä ettei tarvitsisi kuola suupielistä valuen silmät kiiluen vahdata kun minä syön juuri sitä mistä pidän.

Vierailija
6/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eväitä syödään suurieleisesti? Tai miten voisi syödä valitsemansa eväät ilman että joku eväskyttääjä pahoittaa mielensä? :-D

Vierailija
7/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap. Minulla ei ole melkein koskaan eväitä ja jos onkin niin joku myslipatukka ja  pullo vettä. Jos sattuisimme samaan linja-autoon niin katselisin sinun valmistamaasi voileipää ihaillen ja toivoisin itsekin oppivani ennakoimaan. Viimeksi junassa minulla oli eväänä iso take away -kahvi ja suklaapatukka. Matka oli pitkä ja minun piti tehdä töitä. Arvaa kuinka himoiten katsoin kun lähellä istuva mummeli kaivoi kassistaan vodkapullon johon hän oli laittanut maitoa, sämpylän ja hedelmiä. Aina on joku jolla on paremmat eväät. Jollain taas huonommat. 

Vierailija
8/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:10"]

[/quote]Unohdin mainita tollaset laihistelijat, jotka tuomitsee toisten syömisen. T.Ap

[/quote]

Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin minäkin tietää. Ei tässä kenenkään syömisiä tuomita, mutta miksi maksaa salimaksua, jos käy siellä ruokailemassa.

Vierailija
9/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eväsleipä suussako se AP polkee kuntopyörää?

En käsitä... osta vaikka joku lehti eväiden kaveriksi niin voit kytätä sitä, eikä tarvi vaivata päätään eväs-snobeilla.

Vierailija
10/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan kirjoituksesi vitsi? :)

Vierailija
11/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vodkapullossa maitoa, sämpylää ja hedelmiä. Ai että, kiitos uudesta smoothie-reseptistä!

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:34

Älä huoli ap. Minulla ei ole melkein koskaan eväitä ja jos onkin niin joku myslipatukka ja  pullo vettä. Jos sattuisimme samaan linja-autoon niin katselisin sinun valmistamaasi voileipää ihaillen ja toivoisin itsekin oppivani ennakoimaan. Viimeksi junassa minulla oli eväänä iso take away -kahvi ja suklaapatukka. Matka oli pitkä ja minun piti tehdä töitä. Arvaa kuinka himoiten katsoin kun lähellä istuva mummeli kaivoi kassistaan vodkapullon johon hän oli laittanut maitoa, sämpylän ja hedelmiä. Aina on joku jolla on paremmat eväät. Jollain taas huonommat. 

[/quote]

Vierailija
12/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:49"]

Olihan kirjoituksesi vitsi? :)

[/quote]

Mut se ainakin sai nauramaan ääneen.

Vierailija
13/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se vasta karua on, kun on aina lounaana jotain kotoa löydettyjä tähteitä, pelkkää leipää tai läheisestä kaupasta ostettuja punaisen leiman eineksiä. Rahapulan takia, en halua syödä velaksi, kun se velottais seuraavasta palkasta. Ja sitten muut kehtaa tulla levittelemään ruokapöydälle lohta, erilaista salaattia, rahkaa, tai sitten monikin ostaa keittiöstä lounasruoan hintaan 6,10 euroa. Siinä sitten on tarjottimilla mehevä, ruokaisa annos alkusalaatteineen ja jäkiruoaksi kahvi jonkun toska- tai muun piirakan kera. Ja mä jyrsin vain kuivaa leipää juustolla ja makkaralla. Mutta elämä on :D

Vierailija
14/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:01"]

Mulla se vasta karua on, kun on aina lounaana jotain kotoa löydettyjä tähteitä, pelkkää leipää tai läheisestä kaupasta ostettuja punaisen leiman eineksiä. Rahapulan takia, en halua syödä velaksi, kun se velottais seuraavasta palkasta. Ja sitten muut kehtaa tulla levittelemään ruokapöydälle lohta, erilaista salaattia, rahkaa, tai sitten monikin ostaa keittiöstä lounasruoan hintaan 6,10 euroa. Siinä sitten on tarjottimilla mehevä, ruokaisa annos alkusalaatteineen ja jäkiruoaksi kahvi jonkun toska- tai muun piirakan kera. Ja mä jyrsin vain kuivaa leipää juustolla ja makkaralla. Mutta elämä on :D

[/quote]

Alapeukun antaja, voisitko ystävällisesti selittää miksi? Mitä pahaa tuossa oli, jos yritän säästää ruokakuluissa. Ja kirjoitin viestin vieläpä vähän pilke silmäkulmassa, vaikka sisältö on totta. Mulla on töissä niin kiire omassa hommassani, että hyvä kun ehdin nuokin nielaisemaan. Ei ole aikaa eikä motivaatiota oikeasti toisten eväitä tarkemmin tutkia eikä kadehtia :D

Vierailija
15/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 14:01"]

[/quote]

Alapeukun antaja, voisitko ystävällisesti selittää miksi? Mitä pahaa tuossa oli, jos yritän säästää ruokakuluissa. Ja kirjoitin viestin vieläpä vähän pilke silmäkulmassa, vaikka sisältö on totta. Mulla on töissä niin kiire omassa hommassani, että hyvä kun ehdin nuokin nielaisemaan. Ei ole aikaa eikä motivaatiota oikeasti toisten eväitä tarkemmin tutkia eikä kadehtia :D

[/quote]No ostapa purkki rahkaa ja pilko esim. banaani sekaan... Hinnaksi tulee ehkä euro, eli on halvempaa kuin joku punalappunen eines! Puhumattakaan ravitsemuksellisista seikoista... :D Eikä tartte kadehtia muiden rahkoja!

Vierailija
16/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. En niitä rahkansyöjiä kadehdi, ja kirjoitin viestin pilke silmäkulmassa. Mä en pidä rahkasta enkä hedelmistä. Siis oikeasti, en niistä mistään, enkä myöskään marjoista. Ja lounaaseen en paljoa panosta, kun ei siihen ole edes juurikaan aikaa kulutettavana, kiire kiire. Syön sitten erilailla kotona. Ja en halua syödä sitä työpaikkalounasta, koska se pitäisi maksaa henkilöstökortilla.Jos söisin sellaisen joka päivä, ja jos kuussa olisi vaikkapa 22 työpäivää, niin seuraavasta tilistä veloitettaisiin 132 euroa jo syötyjä ruokia. Kallista. Kiitos ei mulle, ihan hyvä heille ketkä niin haluavat tehdä, ja eivät sitten syö enää kotona ;)

T vastaaja nro 15

Vierailija
17/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hellanlettas sentään...

Itse voin käsi sydämellä sanoa etten brassaile, enkä tee herkkueväitä muita kiusatakseni. Välillä olen tehnyt evääksi herkullisia salaatteja tai ottanut tortillatarvikkeet mukaan kun on eiliseltä jäänyt. Ihan vaan sen takia, että on ihanaa nautiskella ruokatunnin aikana, saada pientä luksusta arkeen. Yleensä minullakin on ihan tavalliset eväsleivät, mutta välillä panostan.

Vierailija
18/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 13:34"]

Aina on joku jolla on paremmat eväät. Jollain taas huonommat. 

[/quote]

Niinkuin elämässä yleensä.

Vierailija
19/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen koirien ruokakateus. :DDDDDD

Vierailija
20/20 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä itse paremmaksi ja ota ne muiden eväät virikkeenä ja kimmokkeena tehdä itse parempia eväitä jatkossa. Veikkaan, että aloitus oli provo, sillä eihän kukaan edes Suomessa voi olla noin kateellinen! :O Kadehtimisen sijaan ota opiksi kiusallisista tilanteista ja tee niin hyvät eväät kuin pystyt. Sitten huomaatkin, että kukaan muu ei kiinnitäkään koko asiaan huomiota, vaan he keskittyvät omiin juttuihinsa. Kadehtiminen on turhaa. Sitäpaitsi jumpassa kannattaa nauttia palautusjuomaa, vettä ja ehkä banaani. Muut eväät ovat turhia. Kotona voi sitten syödä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme