Apua kaivataan.Mitä tarkoittaa,kun kirjautuu verkkopankkiin
Maksujen summa ylittää enimmäismäärän. Ota tarvittaessa yhteyttä Asiakaspalveluun 0200 2580 mitä tarkoittaa? Kyse sampopankista.Tarvisi maksaa kylpylä heti verkosta,mutta ei suostu maksamaan. Ei ole mikään luottokortti tms.
Kommentit (16)
Eli? Mitä tuo tarkoittaa ja miksi noin tehdään? AP
Se on sinun turvaksesi. Maksukatto tulee automaattisesti pankin taholta tai voit määritellä summan itse.
Mulle tuli ihan sama äsken. Veikkaan, että Sampo Pankissa on tällä hetkellä joku vika tai bugi, sillä mulle on määritelty kattorajaksi vuorokaudessa 1000 €, ja olen vain muutamalla satasella maksanut viimeisen vuorokauden sisällä ja nyt en pysty maksaa 150 € laskua lainkaan, en vaikka kokeilin vielä laittaa eräpäiväksi muutaman päivän päähän, jolloin lasku oikeastikin erääntyy. Mulle tuli sama herja, että maksujen summa ylittää enimmäismäärän, vaikka näin ei oikeasti ole! Eli jos sullekkin tulee herja nähtävästi ilman syytä kuten mullekkin, on Sampo Pankissa siis joku vika nyt tällä hetkellä!!
Itsekkin rupesin miettimään,että olenko laittanut minkä summan rajaksi. Muistaakseni joku 1000e. Hyvä,että jollain muulla sama ongelma niin ei ole mitään vakavempaa:).ap
Sama vika täälläkin. Ei voi olla mistään maksurajasta kiinni. 120 € maksu ei mene läpi. Ei pankkitililtä eikä luotolta. Pankki siis Danske Bank ;-)
Ei mene edes 15 euron maksu läpi ;P
Eikä se verkkopankki muutenkaan 100% hengissä ole. "Suosikkilista" näytti tyhjältä.
Tää on niin tätä Danskea. Taas.
tai sitten pankki troijalainen yrittää tyhjentää tiliä liian isolla summalla eli jos tilillä on 1000 käyttö raja tilillä on 2 tonnia ja troijalainen yrittää tyhjentää koko tilin niin tulee päivän ylä katto vastaan jos se on sovittu 1 tonniks voi olla danske pankin verkossa vikaa tää on tätä kun ollaan kansain välistä pankkia itse yritin maksua jo eilen ja tänään niin ilmoitti samaa yritin soittaa mainittuun numeroon niin asiakas palvelu toimii 08 arkisin
Suosittelen vaihtamaan pankkia. Danske on pelkkää riistoa.
Jep. maksunsaajalista on tyhjänä täälläkin.
Danske bank on kyllä niin usein tökkinyt. Olen kyllä miettinyt,että pankkia voisi vaihtaa. Kiitos kaikille vastauksista:). AP
Minulle puolestaan Danske pankki herjas tänään kun yritin kirjautua verkkopankkiin sisälle,että pitäisi tarkistaa käyttötunnus ja salasana, vaikka tein ne niin tosi tarkkaan uudestaan, että tiedän varmasti tehneeni ne oikein,mutta ei vaan silti hyväksynyt niitä kuitenkaan,vaan käski vaan uudestaan taas tarkistaa ne jälleen.Kolmatta kertaa en enää viitsinyt koittaa niitä laittaakaan ettei tili vaan menisi lukkoon kun useamman kerran tunnukset on väärin,,joten mikähän bugi siellä tosiaan nyt mahtaa ollakaan.Joten vähän kyllä otti päähän ja nyt sitten saa ihmetellä maanantaihin asti,että mistä siinä oikein on kysymys
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 01:14"]
Minulle puolestaan Danske pankki herjas tänään kun yritin kirjautua verkkopankkiin sisälle,että pitäisi tarkistaa käyttötunnus ja salasana, vaikka tein ne niin tosi tarkkaan uudestaan, että tiedän varmasti tehneeni ne oikein,mutta ei vaan silti hyväksynyt niitä kuitenkaan,vaan käski vaan uudestaan taas tarkistaa ne jälleen.Kolmatta kertaa en enää viitsinyt koittaa niitä laittaakaan ettei tili vaan menisi lukkoon kun useamman kerran tunnukset on väärin,,joten mikähän bugi siellä tosiaan nyt mahtaa ollakaan.Joten vähän kyllä otti päähän ja nyt sitten saa ihmetellä maanantaihin asti,että mistä siinä oikein on kysymys
[/quote]
Minä puolestaan yritin kirjautua e-reseptikannan kautta Danskeen. Sieltä se menee johonkin vanhannäköiseen näkymään, joka vaatii yhä Jawaa, vaikka Dansken ei pitäisi enää käyttää Jawaa. Missähän vika?
Joissakin jutuissa Danske pankki kuulema kyllä vielä tarvitsee Javaa,mutta en vaan nyt tarkemmin muista enää ,että mitkä ne jutut olivat, ,joissa se sitä vielä tarvitsee.Se tieto kyllä siellä pankin sivulla jossain lukee kunhan sen sieltä vaan osaa etsiä.Mutta tavallisessa pankkimaksuissa se ei enää Javaa nykyään tarvitse.Ja tarkoitus on kuulema lopettaa se Java ihan kokonaakin vielä vähän myöhemmin kyllä ,kunhan saavat vaan hommat ensin lopullisesti siihen malliin vielä hoideltua.
Whiiiii... ite kännispäissäni joskus asetin verkkopankin kautta jonku supertiukan katon tolle, miten paljon voin tililtä maksaa tai nostaa per päivä. Ongelmiahan siitä tuli kun en muistanu ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 01:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 01:14"]
[/quote]
Minä puolestaan yritin kirjautua e-reseptikannan kautta Danskeen. Sieltä se menee johonkin vanhannäköiseen näkymään, joka vaatii yhä Jawaa, vaikka Dansken ei pitäisi enää käyttää Jawaa. Missähän vika?
[/quote]
noissa kirjasntumisissa ja Visalla maksamisissa se vaatii yhä Javaa.
Sulla on merkattu maksujen kattosumma.