Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten taksi nykyään tilataan?

Vierailija
21.07.2020 |

Olen tulossa Suomeen pitkän ajan jälkeen (10v) ja taksisysteemi on kuulemma muuttunut. Minulla on paljon isokokoista matkatavaraa, joten en voi luottaa, että jostain lentokentän tolpalta saisin sopivan auton.
Meneekö ennakkotilauksesta eri maksu? Ja niin, mistä suosittelette taksin tilaamaan, kun toimijoita tuntuu olevan kuin kaloja vedessä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ko. paikkakunnan taksit ja lue ohjeet heidän nettisivuiltaan. Lue myös käyttäjien arvosteluja, niin voit välttää epäilyttävät palveluntarjoajat. Kannattaa varmaan tilata etukäteen tilataksi, jos tavaraa on paljon. Ennakkotilauksesta peritään muutama euro lisämaksua, mutta tuskin se kenenkään taloutta kaataa.

Vierailija
2/5 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa ko. paikkakunnan taksit ja lue ohjeet heidän nettisivuiltaan. Lue myös käyttäjien arvosteluja, niin voit välttää epäilyttävät palveluntarjoajat. Kannattaa varmaan tilata etukäteen tilataksi, jos tavaraa on paljon. Ennakkotilauksesta peritään muutama euro lisämaksua, mutta tuskin se kenenkään taloutta kaataa.

Kiitos!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun taksiyhtiön sovelluksella helppoa. Näillä ei ainakaan kaikilla mene ennakkotilausmaksuakaan.

Vierailija
4/5 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aluetaksien yhteinen tilausnumero, josta saa minkäkokoisen taksin tahansa. Itse soitin sieltä taksin, jossa on mahdollisen korkea istuin, koska minulla oli selkä kipeä enkä olisi päässyt matalasta tuolista ylös. Ei meillä ainakaan mene mitään ennakkomaksua.

Googlaa esim. "Oulu aluetaksi" tai mihin nyt ikinäkään olet menossa.

Vierailija
5/5 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikesta infosta!

Ap