Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että laihtumisen seurauksena tulee

Vierailija
08.06.2013 |

karmea häpeä siitä, kuinka lihava on aiemmin ollut? Siis kun vasta sitten tajuaa sen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen laihdutuksen alkua (pituus 171, aloituspaino 72, nykyinen paino 57) häpeä ja vitutus kroppani rajoista, kun laihduin ~64 kiloon niin aloin miettiä etten ollutkaan aivan jäätävä jokinorsu. Kun kuitenkin sain positiivista palautetta ja muutama sanoi ääneen että hyvä että tajusit itse tehdä jotain itsellesi, häpeä tuli takaisin. Tätä nykyistä kroppaa kyllä kehtaa esitellä, että kannatti vaihtaa ja olla vittuuntunut löysästä minästä :D

Vierailija
2/4 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä piireissä sä kakkonen liikut? IHan normaalipainoinen olit 72 kiloisenakin. Jännä että jotkut aukoo päätä normipainosta.. Vai oletko tosi nuori?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen 22v. Tosin kilpaurheilutaustaa, kun lopetin niin kilot tulivat aika nopeasti, eli mut oli totuttu näkemään hyväkuntoisena ja hoikkana.

-2

Vierailija
4/4 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua hävettää, varsinkin silloin ku saa kommenttia että ootpa siro nykyää tai ei sua enää tunnista... paino nyt siis pudonnut lähelle normipainoo, yhteensä yli 40 kg. Jotenki tuntuu kuitenkin et tää on mun oma paino missä haluan pysyä. Ennemmin kuin just ja just normipainossa ja saa kokoajan tehdä pirusti töitä et saa pidettyy sen painon! Kuulostaako ihan hullulta!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän