Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen haluttomuus, onko mitään enää tehtävissä?

Vierailija
21.07.2020 |

Alan olla väsynyt jo pitkään kestäneeseen parisuhdetilanteeseen, jossa mies ei osoita hellyyttä, läheisyyttä eikä kaipaa seksiä. Olemme ns. vanha pari yhdessä jo parikymmentä vuotta, rakastan miestäni kovasti, hän on siis kaikin puolin muuten hyvä mies, mutta tämä nykyilanne surettaa ja huolettaa. Onko kaikki ihana jo suhteessa nähty, kuinka pitään omat toiveeni ja haluni voi sysätä syrjään vain odottamaan koska mies jaksaisi tehdä asialle jotain. Tilanne kiristää välejä, minkä vuoksi pikku riitoja ja kiistelyä tulee yhä useammin.

Meillä ei siis halut kohtaa ollenkaan, itse olen aina ollut se aktiivisempi ja halukkaampi, mutta vuosien mittaan tuo miehen haluttomuus ja vetäytyminen on vaan korostunut. Meillä saattaa olla kuukausien taukoja, kun itse kaipaisin seksiä ja läheisyyttä viikottain tai edes joka toinen viikko. Ei siis mielestäni mikään ihan kohtuuton vaatimus. Kyse ei ole myöskään siitä etteikö mies kykenisi tai hänellä olisi jotain fyysisiä rajoitteita.

Kovasti toivoisin, että saisin illalla käpertyä miehen kainaloon, että pienet vinkit johtaisivat johonkin, mutta ei. Asioista on myös puhuttu monen monta kertaa, mutta muutosta ei synny. Mies väittää että syy ei ole minussa, häntä ei vaan huvita. Tämä syö jo naiseuttani, koska en koe olevani viehättävä tai haluttava oman mieheni silmissä, mitä niin kovasti toivoisin olevani!

Meillä on lapsia joten se yhteinen aika ajoittuu iltaan, kun lapset on saatu nukkumaan, mutta miehen kiinnostus on lähinnä pelikonsolin pelaaminen tai tv:n tuijottaminen ja sänkyyn päästyään alkaa heti nukkumaan. Toiveikkaana saatan odottaan että jos tänään, mutta mies kääntää selän, toivottaa hyvää yötä ja kohta jo kuorsaa.

Myöskään omat hellät kosketukset tai lähelle pyrkiminen eivät tuota tulosta. Olen saanut pakit niin monta kertaa etten enää jaksa yrittää. Olen mielestäni oikeutettu siihen tunteeseen että minua halutaan, eikä niin päin että joudun vaatimaan esim. seksiä ja sitten se pakkotoimitus vaan suoritetaan pikana alta pois. Tämän vuoksi pohdin monesti onko suhteella tulevaisuutta, voiko tässä enää tapahtua muutosta parempaan. Mitä ihmettä voin sanoa tai tehdä että mies heräisi?! Vertaistukea?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään tehtävissä, riippuu syystä. Se pitäs sevittää.

Vierailija
22/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronitasot on mitattu,  hänellä ei häikkää niissä. Kotitöitä tehdään melko tasapuolisesti, minä ehkä kuitenkin enemmän eli en kotiorjuuta miestä :p Mitä seksiin itseensä tulee niin harvemmin itse edes saan orgasmia, mutta nautin muuten paljon seksistä. Mies on ympärileikattu, vaikuttaako se sitten noin paljon siihen miltä seksi tuntuu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ratkaisin asian hankkimalla rakastajan. Johon sitten rakastuin oikeasti ja jätin mieheni. en ole katunut. Seksi saa minut hehkumaan.

Vierailija
24/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa, jos mies ei edes halua apua tilanteeseen. Erityisen harmi, jos suhde on muuten hyvä. Esim. potenssilääkkeistä voisi olla käytännön apua, koska tuskin potenssikaan on kunnossa, jos ei koskaan halua. Nuo pitkät tauot varmaan vielä korottavat miehen kynnystä lähteä edes yrittämään.

En osaa muuta neuvoa, kuin avoin keskustelu asiasta. Kysy mitä mieltä miehesi on jos hakisit seksiä muualta. Useimpia varmaan loukkaa, mutta jos on fiksu mies, ymmärtää ettet ilman seksiä voi olla tyytyväinen liittoonne.

Vierailija
25/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne jatkuu tuollaisenaan, niin jompi kumpi rakastuu toiseen ja se on menoa sitten. Kamalaa sun kohdalla on se, että se voi hyvin olla myös mies, joka käyttäytyy uuden naisen kohdalla kuin mahtava teiniori ja se kyllä vetää katkeraksi.

Vierailija
26/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mitä sanot, äijjäs käy jonkun nuoren naaraan käsittelyssä ja siitä kaikki johtuu. Ellet pysty tota ymmärtämään niin olet jo hävinnyt kilpailun.

Vierailija
27/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin jaksaisi tehdä asialle jotain, onko masentunut ?

Vierailija
28/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testosteronitasot on mitattu,  hänellä ei häikkää niissä. Kotitöitä tehdään melko tasapuolisesti, minä ehkä kuitenkin enemmän eli en kotiorjuuta miestä :p Mitä seksiin itseensä tulee niin harvemmin itse edes saan orgasmia, mutta nautin muuten paljon seksistä. Mies on ympärileikattu, vaikuttaako se sitten noin paljon siihen miltä seksi tuntuu. Ap

Tottakai vaikuttaa. Saa tehdä tupla työn jotta saa. Mitä tiukempi, niin sitä nopeammin tulee.

Vierailija
29/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankalaa, jos mies ei edes halua apua tilanteeseen. Erityisen harmi, jos suhde on muuten hyvä. Esim. potenssilääkkeistä voisi olla käytännön apua, koska tuskin potenssikaan on kunnossa, jos ei koskaan halua. Nuo pitkät tauot varmaan vielä korottavat miehen kynnystä lähteä edes yrittämään.

En osaa muuta neuvoa, kuin avoin keskustelu asiasta. Kysy mitä mieltä miehesi on jos hakisit seksiä muualta. Useimpia varmaan loukkaa, mutta jos on fiksu mies, ymmärtää ettet ilman seksiä voi olla tyytyväinen liittoonne.

Minkä takia edes olla jonkun kanssa kun voisi vain sinkkuna harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa.

Vierailija
30/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron oman tarinani: Menimme nuorina nopealla aikataululla naimisiin ja alussa toki seksielämäkin oli kiihkeää mutta se tasaantui aika pian. Muutaman vuoden kuluttua oltiin tilanteessa, että seksiä oli kerran kuussa. Mieheni olisi halunnut lapsia mutta minä en tuntenut olevani siihen vielä valmis. 8v yhdessäolon jälkeen olin valmis jättämään ehkäisyn pois. Tulinkin pian raskaaksi mutta se oli tuulimuna. Mieheni jotenkin säikähti tuosta eikä ollut enää yhtä innostunut lapsista. Seksiä oli se kerran kuussa ja pari vuotta myöhemmin huomasin olevani raskaana. Sokeakin kana oli löytänyt jyvän eli noinkin harvalla tahdilla raskauduin. Se oli siinä mielessä yllätysraskaus, että olimme molemmat jo unohtaneet, ettei meillä ollut ehkäisyä (olin sen 8v syönyt pillereitä). Seksi loppui siihen, sillä mies ei halunnut vahingoittaa vauvaa.

Vauva kuoli kohtuun lasketun ajan kynnyksellä. Halusin saman tien yrittää uudelleen ja yritin aloitettiin vajaa kuukausi myöhemmin. Mieskin lähti täysillä mukaan ja seksiä harrastettiin kolmen päivän seuraavat 8kk, jolloin tärppäsi. Se oli yhtä aikaa elämäni kamalin ja ihanin vuosi. Surin vauvaa mutta seksielämä kukoisti ja sain läheisyyttä yllinkyllin. Siitä vaiheessa kun testi näytti plussaa, loppui  seksi. Ei vahingoiteta vauvaa.

Tämä vauva syntyi elävänä. Seksiä oli kerran viikossa. Päätimme yrittää uudelleen kun edellinen oli 10kk. Tulin heti raskaaksi. Seksi loppui siihen. Ei vahingoiteta vauvaa.

Toisen synnyttyä seksiä oli 1-2 viikon välein. Kun edellinen oli 1v 3kk tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Ja taas loppui seksi. Kolmannen synnyttyä seksiä oli silloin tällöin, kunnes kuopus oli vuoden ikäinen, mies ilmoitti, ettei seksi ole enää meidän ikäisten asia. Olimme silloin 38v ja 39v. 

En uskonut tuota mutta hän oli tosissaan. Tuon jälkeen meillä ei enää ollut seksiä. Minäkin yritin tehdä aloitetta tuloksetta. Sittemmin mies rakensi varapeitteistä sänkyymme muurin väliimme, etten pääsisi edes yrittämään,

Olimme naimisissa 34v , josta viimeiset 17v eli puolet ilman seksiä. Mieheni kuoli vajaa 2v sitten.

Vierailija
31/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron oman tarinani: Menimme nuorina nopealla aikataululla naimisiin ja alussa toki seksielämäkin oli kiihkeää mutta se tasaantui aika pian. Muutaman vuoden kuluttua oltiin tilanteessa, että seksiä oli kerran kuussa. Mieheni olisi halunnut lapsia mutta minä en tuntenut olevani siihen vielä valmis. 8v yhdessäolon jälkeen olin valmis jättämään ehkäisyn pois. Tulinkin pian raskaaksi mutta se oli tuulimuna. Mieheni jotenkin säikähti tuosta eikä ollut enää yhtä innostunut lapsista. Seksiä oli se kerran kuussa ja pari vuotta myöhemmin huomasin olevani raskaana. Sokeakin kana oli löytänyt jyvän eli noinkin harvalla tahdilla raskauduin. Se oli siinä mielessä yllätysraskaus, että olimme molemmat jo unohtaneet, ettei meillä ollut ehkäisyä (olin sen 8v syönyt pillereitä). Seksi loppui siihen, sillä mies ei halunnut vahingoittaa vauvaa.

Vauva kuoli kohtuun lasketun ajan kynnyksellä. Halusin saman tien yrittää uudelleen ja yritin aloitettiin vajaa kuukausi myöhemmin. Mieskin lähti täysillä mukaan ja seksiä harrastettiin kolmen päivän seuraavat 8kk, jolloin tärppäsi. Se oli yhtä aikaa elämäni kamalin ja ihanin vuosi. Surin vauvaa mutta seksielämä kukoisti ja sain läheisyyttä yllinkyllin. Siitä vaiheessa kun testi näytti plussaa, loppui  seksi. Ei vahingoiteta vauvaa.

Tämä vauva syntyi elävänä. Seksiä oli kerran viikossa. Päätimme yrittää uudelleen kun edellinen oli 10kk. Tulin heti raskaaksi. Seksi loppui siihen. Ei vahingoiteta vauvaa.

Toisen synnyttyä seksiä oli 1-2 viikon välein. Kun edellinen oli 1v 3kk tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Ja taas loppui seksi. Kolmannen synnyttyä seksiä oli silloin tällöin, kunnes kuopus oli vuoden ikäinen, mies ilmoitti, ettei seksi ole enää meidän ikäisten asia. Olimme silloin 38v ja 39v. 

En uskonut tuota mutta hän oli tosissaan. Tuon jälkeen meillä ei enää ollut seksiä. Minäkin yritin tehdä aloitetta tuloksetta. Sittemmin mies rakensi varapeitteistä sänkyymme muurin väliimme, etten pääsisi edes yrittämään,

Olimme naimisissa 34v , josta viimeiset 17v eli puolet ilman seksiä. Mieheni kuoli vajaa 2v sitten.

Mitä ihmettä juuri luin?

Vierailija
32/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelenpä, miksi tämä kamala tarina saanut tykkäyksiä?

Todella surullinen juttu, en voi muutakuin ihmetellä ja ottaa osaa kaikinpuolin.

Vierailija
33/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytyisi löytää nyt, ei huomenna eikä ensiviikolla vaan Nyt. Se kipinä uudelleen. Löydätte sen kyllä, jos tarpeeksi yritätte. Se vaatii työtä. Keskustele syyttämättä miehesi kanssa. Rakasta häntä. Tehkää jotain uutta. Ottakaa töistä vapaata ja flirttailkaa toisillenne. Yritä edes

Vierailija
34/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikattu "kyynärpää" on huonosti tunteva. Vielä ikääntyvä mies ja sama vanha vaimo, tarvitseeko ihmetellä ettei pahemmin kiinnosta.

Vierailija
35/40 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytyisi toisenne uudestaan löytää Nyt, ei huomenna eikä ensiviikolla vaan Nyt. Se kipinä uudelleen. Löydätte sen kyllä, jos tarpeeksi yritätte. Se vaatii työtä. Keskustele syyttämättä miehesi kanssa. Rakasta häntä. Tehkää jotain uutta. Ottakaa töistä vapaata ja flirttailkaa toisillenne. Yritä edes

Vierailija
36/40 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelenpä, miksi tämä kamala tarina saanut tykkäyksiä?

Todella surullinen juttu, en voi muutakuin ihmetellä ja ottaa osaa kaikinpuolin.

Sitähän nuo tykkäykset tarkoittavat. Myötätuntoa.

Vierailija
37/40 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aloitus (mikä lie tilanne nyt) mutta saanen miehenä ilmaista osanottoni ap:lle aloituksen tilanteesta. Ap:n mies vaikuttaa jotenkin kypsymättömältä puolisoksi kun ei ole voinut edes läheistä lämmintä hellyyttä osoittaa vaimolleen. 

Vierailija
38/40 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän täytyisi löytää nyt, ei huomenna eikä ensiviikolla vaan Nyt. Se kipinä uudelleen. Löydätte sen kyllä, jos tarpeeksi yritätte. Se vaatii työtä. Keskustele syyttämättä miehesi kanssa. Rakasta häntä. Tehkää jotain uutta. Ottakaa töistä vapaata ja flirttailkaa toisillenne. Yritä edes

Oletko koskaan kuullut väitettä että ei se kukko käskien laula. Jos nuotio on sammunut niin ei se siitä enää syty vaikka siihen miten paljon puhaltaisit. Sori siitä. Juna meni jo.

Vierailija
39/40 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuta!

Vierailija
40/40 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärileikkaus kyllä voi aiheuttaa tuon, se heikentää tuntoaistia reippaasti peniksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi