Mitäs pidätte tästä otsikosta? "Lapin kansa: Jo 85 ihmistä kadonnut pohjoisen hillasoille". Minusta se tarkoittaa,
että soille on kadonnut tietymättömiin tai kuollut 85 ihmistä. Nyt olikin kyse siitä, että ihmiset ovat eksyneet, ja heidät on löydetty.
Mielestäni otsikoilla on merkitystä. Mitä mieltä?
Kommentit (38)
Mä nauroin tälle ääneen. Siitä saa tasan sen kuvan, että 85 ihmistä on kadonnut eikä yksinään ole löytynyt.
Joo, mietin aivan samaa ja siksi avasin hämmentyneenä tuon klikkiotsikon kun näin sen. Olin yllättynyt että 85 ihmisen katoamisesta hillasoille ei ole puhuttu enempää.
Alienit ovat taas pohjoisen hillasoilla..
Hillasoilla on portaaleja, putkahtavat ulos muissa todellisuuksissa.
Niin, tuo on siis iltapulun otsikko, mutta on kyllä gauheata jos on totta.
Tämä myisi enemmän: Jo 85 ihmistä kadonnut pohjoisen Hillan "soille"
Luin tuon jutun aamulla bussissa ja kieltämättä olin pettynyt, kun oikeasti kukaan ei ollutkaan kadonnut, vaan ainoastaan eksynyt ja löydetty...
No oli siellä yksi kolmatta päivää kadoksissa. Voit uskoa että hätä on jo kova.
Juuri luin jutun ja naureskelin samaa. Lisäksi marjastamaan kadonneita, eli sinne hillasoille, ei ollutkaan kuin parikymmentä, tuo 85 sisälsi kaikki lapin poliisin alueella kadonneet.
Lehdistö ansaitsisi kunnon sanktioita jokaisesta harhaanjohtavasta otsikosta.
Suot ovat yhtä mystisiä katoamispaikkoja kuin Bermudan kolmio.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oli hilloja joita syödä.
Mikseivät sido siimaa lähtöpisteeseen, ja kulje takaisin siimoitettua reittiä? Ihan turhia resursseja vievät pelastajilta nämä hillamummot ja papat.
Vierailija kirjoitti:
Juuri luin jutun ja naureskelin samaa. Lisäksi marjastamaan kadonneita, eli sinne hillasoille, ei ollutkaan kuin parikymmentä, tuo 85 sisälsi kaikki lapin poliisin alueella kadonneet.
Lehdistö ansaitsisi kunnon sanktioita jokaisesta harhaanjohtavasta otsikosta.
Siis anteeksi, marjastaessaan eksyneitä.
Jospa ne kadonneet ovat menneet lakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta mieti mikä hätä olisi 85 ihmisen katoamisesta.
Eksyminen ja katoaminen ovat klikkitoimittajien silmissä sama asia.
Tuo otsikko myy paremmin.