Kyllä mä niin paheksun, kun Vickan raahasi lapsensa häihin,
eikö ole törkiää ottaa sinne taapero huutelemaan ja melskaamaan. Pitäis sitä nyt sen verran tajuta, ettei juhlavaa tilaisuutta tollasella pilaa...
(hehe, eikös olekin huippusuloinen tuo Estelle?)
Kommentit (43)
Hyvinhän pieni prinsessa on käyttäytynyt. :)
Estelle tuntuu olevan äidin tyttö. :) Rukouksena aikana mietin, että onpa Vickan laittanut kovasti koruja päälleen, Estelle varmasti tykkää. Tahdon vaiheessa sitten jo kunnolla räpelsikin äidin koruja. :D aivan ihanaa! Mä tunnun seuraavan muksua enemmän kuin pääparia ja tuo Chrisin äitikin on aika persoona..
hihii, koko ajan jompi kumpi joutuu hyppyyttämään sitä... samanlaisia ne on prinsessat kuin muutkin lapset, tosi suloinen tyttö
Huomaatteko muuten miten 1,5-vuotias lapsi on hyvin kasvatettu eikä huuda ja riehu, kuten kasvattamattomat molttipäiset suomalaiskakarat tekisivät ja pilaisivat samalla koko häät?
Koko ajanhan se siellä pyörii ja hyörii, ei tosiaan istu paikallaan.
Ja tuo pikku tuoli äidin ja isän välissä on ihana, vaikka ei tyttö kyllä suostu siinä istumaan, :) jotenkin ihanan rentoa. Tyttö kiertäny jo carl philipin ja silvianki sylissä :) ja pääsi äidin luo kesken rukouksenkin
ei onnistuis englannissa
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 17:27"]
Huomaatteko muuten miten 1,5-vuotias lapsi on hyvin kasvatettu eikä huuda ja riehu, kuten kasvattamattomat molttipäiset suomalaiskakarat tekisivät ja pilaisivat samalla koko häät?
[/quote]
Niinpä, ja huomattavasti vanhempina! Se, että alle 2-vuotias hyörii, on aika normaalia, mutta ainakin tekee sen hiljaa. Tuossa tilanteessa se on pääasia.
Nyt se leikkii äidin kultaisella käsveskalla =)
siel se parkuu ja inisee vähän väliä :)
En kyllä edes tiedä miten 1,5-vuotiaan voisi kasvattaa hiljaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 17:38"]
ja tuttikin on, kauhiaa :)
[/quote]
Ruottissa kehottavat vieroittaan tutista nelivuotiaaksi mennessä. Näin ainakin sukulaisillani. :D
Minua ilahdutti katsoa, miten luontevasti sekä Victoria että Daniel huomioivat tyttöä häissä. Tuli kehonkielestä sellainen varmuus, että ihan oikeasti viettävät paljon aikaa tyttärensä kanssa molemmat.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:46"]
Minua ilahdutti katsoa, miten luontevasti sekä Victoria että Daniel huomioivat tyttöä häissä. Tuli kehonkielestä sellainen varmuus, että ihan oikeasti viettävät paljon aikaa tyttärensä kanssa molemmat.
[/quote]
samaa ajattelin minä, lapsi on rakas heille, eikä kysymys ole mistään rajoista, vajaa 1½v nostaa metelin jos niin haluaa, mutta lapsensa oikeasti tuntevat vanhemmat osaavat pitää hänet hiljaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2013 klo 19:46"]
[/quote]
samaa ajattelin minä, lapsi on rakas heille, eikä kysymys ole mistään rajoista, vajaa 1½v nostaa metelin jos niin haluaa, mutta lapsensa oikeasti tuntevat vanhemmat osaavat pitää hänet hiljaa.
[/quote]
Niinpä. Vaikka kieltämättä olis itseäkin äitinä varmasti jännittänyt, miten tilaisuus sujuu.
Meidän keskimmäinen oli ton ikäinen kummitätinsä häissä, ja pidettiin se hiljaisena tutkimalla Leathermania kirkossa. Mies koko ajan odotti että mitä salaisia aseita Danielin taskusta löytyy.
Eihän se Estelle ollut koko ajan hiljaa, rääkyi kuin syötävä kun Victoria luki rukousta mikrofoniin. Danielhan toi tytön äitinsä lähelle jotta rauhoittuisi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 18:13"]
19 ja 20, väännänpä rautalankaa: aloitus oli ironiaa, koska palstalla moni on sitä mieltä, että lapset häiritsevät häitä.
ap
[/quote]
hukkaan meni rautalankasi. Tottakai se on ironiaa, mutta onko kaikki vastaukset tässä ketjussa? Puhumattakaan niistä kymmenistä ketjuista aaveella, joissa lasten läsnäolo häissä tuomitaan ihan mahdottomaksi.
Tai tietty, onhan Estelle eri juttu kuin joku tavis Jessica-Jannica.
20
Ap, mutta jos Estelle olisikin kiukutellut linnan oven suussa portaissa ja hänet olisi jouduttu kädestä pitäen kirkkoon raahaamaan, se se vasta näky olisikin ollut. :)
hehe, nyt Estelle haluaa syliin, kun äiti meni lukemaan rukousta ;-)