Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltä, pitäisikö minun laihduttaa, ja hän vastasi ainoalla oikealla tavalla

Vierailija
21.07.2020 |

Kysyin siis aviomieheltäni, pitäisikö minun hänen mielestään laihduttaa.

Mies ei vastannut, että ei pidä tai että olen kaunis ja hyvä tällaisenaan. Tosiasia nimittäin on, että BMI:ni on yli 30 ja se aiheuttaa minulle kaikenlaisia vaivoja sekä epämukavan olon eikä varsinaisesti ole kovin hyvännäköistä (omenavartalo).

Jos mies olisi vastannut EI, hän olisi valehdellut vain miellyttääkseen minua.

Mies ei myöskään vastannut, että kyllä pitää, koska vaikka se kenties olisikin lähimpänä totuutta, se olisi loukannut minua turhaan. Mies kun tietää, että olen yrittänyt kovasti jo monta vuotta saada painonpudotuksen käyntiin, ja jatkuva epäonnistuminen ja jojoilu on stressannut minua kovasti eikä lihavuuteni johdu siitä, etten tietäisi olevani laihdutuksen tarpeessa.

Jos siis mies olisi vastannut KYLLÄ, hän olisi pahoittanut mieleni.

Mutta mieheni vastasikin ainoalla oikealla tavalla: "se on sinun oma asiasi". Koska niinhän se onkin. Toista ei voi omistaa ja tahallinen loukkaaminen ei kuulu aikuisten suhteeseen, vaan parisuhteessa pitää joka päivä päättää, onko toisen tukena vai ei.

Ei ole sattumaa, että meillä on jo toistakymmentä yhteistä vuotta takana. Tästäpä vinkkiä muillekin miehille, miten nämä hommat hoidetaan.

Ja loppukaneetiksi vielä maininta siitä, että sama toimii meillä myös toisin päin. Luottamus ja toisen rajojen kunnioitus toimii nimittäin molempiin suuntiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme puhetta täällä pimppiragesta. Kyllä naiset osaa tuntea ikäviä fiiliksiä suuttumatta toiselle.

Vierailija
22/25 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyit, jos tiesit jo ainoan oikean vastauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat. Parempi vastaus olisi ollut se minkä hän näkee totuutena sitä kohtaan mikä nostaa sinun elinodotusta.

Täydellinen vastaus olisi siis ollut että kyllä sinun pitää laihduttaa, että eläisit todennäköisemmin pidempään ja terveempänä. Surullinen totuus on parempi kuin se että puhaltaa auringonpaistetta perseeseesi.

Joo, paitsi että ihan tilastojen valossa ylipainoinen nainen elää pidempään. Eli jos kultansa terveydestä välittää enemmän kuin ulkonäöstä, niin varsinkin lanteilla ja perseessä olevat läskit ovat vain plussaa.

Vierailija
24/25 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli uskalla sanoa totuutta koska pimppiraget.

Mikä on pimppirage? Onko se vastine miesten kikkelikiukulle? Eli kun mies suuttuu turhasta vain koska miehellä on penis. Lol.

No sillä kuvataan tyypillisesti naispuolisen henkilön tapaa kiukkuuntua ns. tyhjästä eli asiasta, jossa ei rationaalisemmin ajattelevan mielestä olisi mitään syytä kiukkuuntua. Toki sitä voi tapahtua miehilläkin, mutta keskimäärin naiset ovat tunteellisempia ja jotkut naiset harrastavat myös noita kysymyksiä, joihin ovat jo etukäteen päättäneet miten toisen kuuluu vastata siihen. Yhdenkään miehen en ole ikinä havainnut kiukkuuntuvan siitä, että joku vastaa hänen esittämäänsä kysymykseen vaikka se vastaus olisikin itselle epämieluisa vaan tajutaan, että itse esitti sen kysymyksen joten ei siitä voi loukkaantua.

Vierailija
25/25 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli uskalla sanoa totuutta koska pimppiraget.

Mikä on pimppirage? Onko se vastine miesten kikkelikiukulle? Eli kun mies suuttuu turhasta vain koska miehellä on penis. Lol.

No sillä kuvataan tyypillisesti naispuolisen henkilön tapaa kiukkuuntua ns. tyhjästä eli asiasta, jossa ei rationaalisemmin ajattelevan mielestä olisi mitään syytä kiukkuuntua. Toki sitä voi tapahtua miehilläkin, mutta keskimäärin naiset ovat tunteellisempia ja jotkut naiset harrastavat myös noita kysymyksiä, joihin ovat jo etukäteen päättäneet miten toisen kuuluu vastata siihen. Yhdenkään miehen en ole ikinä havainnut kiukkuuntuvan siitä, että joku vastaa hänen esittämäänsä kysymykseen vaikka se vastaus olisikin itselle epämieluisa vaan tajutaan, että itse esitti sen kysymyksen joten ei siitä voi loukkaantua.

Miten se liittyy pimppiin? Tyhjästä suuttuminen on tyhjästä suuttumista. Ei nakkikiskallakaan tappelua kutsuta penisriidaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan