Hyväksyttekö munasolujen /siittiöiden luovutuksen?
Mitähän lapset isompana ajattelevat syntyperästänsä?
Kommentit (25)
Olen juuri luovuttamassa AVA-klinikalle munasoluja. Hoito menossa ja luovutus parin viikon päästä noin.
" No meidän Kiina-tytöllämme on kaksi äitiä ja kaksi isää. Meillä puhutaan Kiina-äidistä, Kiina-isästä, omasta äidistä ja omasta isästä. ja sinä et varmana tiedä YHTÄÄN SEN PAREMMIN miten lapsi sen kokee kuin minäkään, varmaan huonommin koska minä se olen joka oman lapseni kanssa asiasta juttelen. "
Erittäin hyvin sanottu. Olen kanssasi siitäkin samaa mieltä, että lapsen tulee olla selvillä alkuperästään.
t. se joka on luovutetun munasolun ansiosta äiti
Nyt myöhemmin välillä mietin, onko asia ihan oikein. Toivon, ettei lasten tarvitse kärsiä, siksi annoin kirjallisesti luvan ottaa minuun yhteyttä, jos täysi-ikäisenä kokevat sen tarpeelliseksi.
Missä siitä saa tietoja miten niin voi tehdä??
ja minusta lapselle tulisi kertoa asiasta. Biologisen syntyperän tunteminen on ihmisen perusoikeus, jos se vain on mahdollista.
Niin ja:
Vierailija:
No meidän Kiina-tytöllämme on kaksi äitiä ja kaksi isää. Meillä puhutaan Kiina-äidistä, Kiina-isästä, omasta äidistä ja omasta isästä. ja sinä et varmana tiedä YHTÄÄN SEN PAREMMIN miten lapsi sen kokee kuin minäkään, varmaan huonommin koska minä se olen joka oman lapseni kanssa asiasta juttelen.