G: Paljonko käyttötililläsi on rahaa NYT?
Lauantai ja kahdeksas päivä. Palkkoja kun lasketaan ne 10 päivää niin ne tulee maksuun maanantaina. Paljonko sinulla on rahaa käyttää nyt viimeisenä viikonloppuna ennen tilipäivää?
Oma tilanne vähän päälle 750 euroa tällä nimenomaisella hetkellä eikä laskuja odottamassa. Kohta menee yli 800 kun kaveri maksaa yhden velan takaisin minulle.
Kommentit (32)
Käyttötilillä n.700€. Vanhempainvapaalla olen, joten rahat taisi tulla 23. päivä.
Käyttötileillä yhteensä 317e ja tilipäivä vasta ensi perjantaina.
1500 suunnilleen, joku kymppi sinne tai tänne. Mielestäni järkevä summa - enemmän ei olisi fiksua makuuttaa käyttötilillä, mutta pienille yllätysmenoille on kuitenkin tilaa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 07:57"]
1500 suunnilleen, joku kymppi sinne tai tänne. Mielestäni järkevä summa - enemmän ei olisi fiksua makuuttaa käyttötilillä, mutta pienille yllätysmenoille on kuitenkin tilaa.
[/quote]
Tämä siis tilanteessa jossa palkkapäivään on viikko. Tämä on hyvä taso tässä vaiheessa kuuta.
noin 70€ ja palkka tulee 14.päivä.
Pankki maksaa tosi huonoa korkoa kaikilla tileillä
En mä jaksa käydä tarkistamassa, mutta ehkä jotain 3 tuhatta, palkka tulee maanantaina, reilu 2 tuhatta.
Vissiin noin 600e, tosin sinne tulee sekä mun että miehen palkka. Molemmilla tilipv ens perjantaina ja laskut ajan tasalla joten ei valittamista.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 02:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 02:10"]
emmä muista... oisko lähemmäs 20 000€. jokunen tonni yli tai alle. pitäis siirtää kannattavammalle tilille tai sijoittaa, mutta en oo kerenny.
[/quote]
Kato ku pääskin unohtumaan, tuollainen diipadaapa summa av-mammalle. :D Ehkä sä sitten kesälomallas otat aikaa ja käyt nostamassa tarpeeksi kolikoita ja tunget ne lasten possuihin. Olisi niillä sitten aikaa ihmetellä. :)
[/quote]
Mulla on tilill ny 2070. Siinä mielessä ymmärrän kyllä tuota yhtä, jolla on tilille unohtunut 20 000 euroa. Mullakin vasta meni 10000 euron määräaikaistalletus umpeen. Juttelin just pankkitoimihenkilön kanssa ja sille vois saada esim. 3kk määräaikaistalletukselle hurjan 0,2% koron. Siitä kun laskee sitten sen neljäsosavuoden, niin korkoa vois saada peräti 5e - verot. Äkkiseltään totesin vaan virkailijalle, että ehkä meidän ei kannata tolla summalla kovin kauaa suunnitella, että mihin tilille se laitettais, kun kummallakin meistä on kuitenkin tuntipalkka.
Nelisen tonnia. Vaihtelee yleensä 1000-5000 välillä.
Ei mitään tietoa. Maksan kaupassa visalla ( joka siis maksetaan joka kuukausi täysin, ei korkokuluja ) jotta minun ei tarvitse tietää. Rahaa meillä on riittävästi eri tileillä. Mies ostelee välillä osakkeita ylimääräisellä.
Tilipäivä joka toinen torstai ja nyt tämän viikon tilissä kolahti kesälomarahatkin. Tilillä siis runsaasti enemmän kuin normaalisti: 4700 €. Pitääkin muistaa heti siirtää enimmät toiselle tilille koska en käyttötilillä pidä tuollaista summaa.