Mekko ja leggingsit?
Onko enää yhtään ok tuollainen yhdistelmä? Siisti vaalea pitsimekko, tällainen: www.seppala.fi/mekko-hame/fi_1211_6155171/dp?openGroup=1536, mustat leggingsit ja mustat avokkaat. Vai onko pakko olla mustat sukkikset? Sääret on hoikat mutta muuten vaativat peittämistä, pintaverisuonia piisaa. Jotenkin tuntuu että leggingsit olis kesäisempi vaihtoehto mutta olen aivan pihalla siitä mitä nykyään saa päällensä laittaa ;)
Kommentit (27)
Miksei ap voisi olla erilainen? Mä olen käyttänyt pillifarkkuja lyhyen mekon kanssa ja mua kehuttiin tyylikkääksi. Pistä ap vaan jos se susta tuntuu hyvältä.
Uskoisin, että joillakin legginsejä vihaavalla on jotain käsittelemättömiä traumoja. Ei kai hyvänen aika mikään vaatekappale voi oikeasti aiheuttaa noin suuria tunteita?
Toisaalta itse ihmettelen, että kukaan tulee kyselemään pukeutumisneuvoja tältä palstalta sen enempää kuin "olenko lihava, kun olen 165/70?" kysymyksiäkään.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:32"]
Legginsit = pitkät alushousut, miksi ihmeessä laittaisit ne mekon kanssa??? Minkään etiketin mukaan mekon kanssa ei käytetä pitkiä alushousuja.
[/quote]Miksi leggins-malliset denierit on alushousut joita ei edes vapaalla saisi pitää, mutta täysin samat housut kärjellä kelpaavat juhliinkin, tai oikeastaan ovat niihin pakolliset? En tajua tätä logiikkaa.
[/quote]
Juuri näin. Tämä leggins-demonisointi on joku av- ilmiö, joka kannattaa sivuuttaa olankohautuksella. Ei tunneta Suomen rajojen ulkopuolella, ole huoleti. Pipoa löysemmälle, on kuitenkin kesä jo.
[/quote] Ei tarvitse demonisoida Suomen ulkopuolella kun noita omituisia yhdistelmia ei kukaan kayta. Legginseja kaytetaan kuntoillessa mutta en ole koskaan punaisella matolla nahnyt leggins+juhlamekko yhdistelmaa. Rumiin saariin voi laittaa peitavaa meikkiakin.
Nrolle 22: MINÄ käytän valkoisia sukkahousuja kesällä (tai polvisukkia, jos hame on tarpeeksi pitkä). En ole sairaanhoitaja enkä Gwen Stefani :)
Uskokaa nyt että tilaisuuden luonne ratkaisee. Jonnekin häihin ei nyt vaan mennä leggingseissä ja mekossa! Naapurin grillibileet taas on sitten asia erikseen.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:32"]
Legginsit = pitkät alushousut, miksi ihmeessä laittaisit ne mekon kanssa??? Minkään etiketin mukaan mekon kanssa ei käytetä pitkiä alushousuja.
[/quote]Miksi leggins-malliset denierit on alushousut joita ei edes vapaalla saisi pitää, mutta täysin samat housut kärjellä kelpaavat juhliinkin, tai oikeastaan ovat niihin pakolliset? En tajua tätä logiikkaa.
[/quote]
Juuri näin. Tämä leggins-demonisointi on joku av- ilmiö, joka kannattaa sivuuttaa olankohautuksella. Ei tunneta Suomen rajojen ulkopuolella, ole huoleti. Pipoa löysemmälle, on kuitenkin kesä jo.
[/quote] Ei tarvitse demonisoida Suomen ulkopuolella kun noita omituisia yhdistelmia ei kukaan kayta. Legginseja kaytetaan kuntoillessa mutta en ole koskaan punaisella matolla nahnyt leggins+juhlamekko yhdistelmaa. Rumiin saariin voi laittaa peitavaa meikkiakin.
[/quote]
Olin just alkukesästä matkalla Keski-Euroopassa ja kyllä siellä näkyi tosi paljon leggareita nuorilla naisilla. En tosin pistäytynyt punaisella matolla, mutta tuskinpa ap:kaan oli sinne menossa...
[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 00:02"]
Laita valkoiset sukkahousut. Ne on kesäiset ja "kevyennäköiset".
[/quote]
Valkoiset sukkahousut... koska joku on viimeksi nähnyt jollakulla jalassa valkoiset sukkahousut? (Sairaanhoitajia ja Gwen Stefanin musavideoita ei lasketa.)