Paha mieli, miesystävä jätti
Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä, mutta mies ei ole missään vaiheessa ollut halukas konkreettisesti muuttamaan suhdettamme vakavampaan suuntaan. On kyllä puhunut kuinka rakastaa ja haluaa elää kanssani, mutta kaikki on jäänyt puheen tasolle. On pettänyt aiemmin, mutta annoin anteeksi, koska puhuttiin asiat selväksi ja lupasi parantaa tapansa. Nyt oli viikko sitten iso riita (suutuin koska mies teki mulle oharit). Myöhemmin kuitenkin halusin sopia ja menin miehen luona käymään (en ilmoittanut tulostani etukäteen), mutta oven avasikin vieras nainen. Nainen läimäsi oven vihaisesti naamani edestä kiinni sanomatta sanaakaan. Mies soitti seuraavana päivänä perääni ja sanoi että ei halua olla kanssani enää missään tekemisissä. On aivan järkyttävän paha mieli. En voi uskoa että näin pahoja ihmisiä voi olemassa. Voi hyvä Jumala, miten mä selviän tästä ja kestän tän loukkauksen ja nöyryytyksen? :-(
Kommentit (23)
Vuoden päästä huomaat, että tämä oli parasta mitä sinulle on ikinä tapahtunut.
Otan osaa ja olen kokenut samanlaista. Yhden asian olen oppinut: miehet eivät muuta tapojaan. Eli jos yhden kerran tekevät jotakin, tekevät toisenkin. Eli yksi kerta riittää jatkossa minulle, että lähden. Oli kyse sitten pettämisestä, juomaputkesta, rahojen loppumisesta, valehtelusta tms. Muista sinäkin tämä, eikö?
Varmasti kestät. Tee sitä mikä parhaalta tuntuu. Lähde kävelemään kaupungille, piirrä miehelle valokuviin tyhmät rillit, huuda niin kovaa kuin pystyt tai ajattele kaikkea sitä ihanaa mikä sinulla on edessä. Katsele vaikka ikkunasta ulos ja etsi näköpiiriisi kauniita asioita tai esineitä, hymyile väkisin. Muista syödä ja juoda. Minulla katoaa kriisitilanteessa aina ruokahalu ja liian vähäinen energia on omiaan lisäämään pahaa oloa. Se pahin on nyt jo takana, selvisit siitäkin. Selviät tästäkin. Minusta sinä olet onnekas kun et muuttanut tuollaisen miehen kanssa yhteen.