Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ne lääkkeet ovat joilla tulee läskiksi?

Vierailija
07.06.2013 |

Aina se sama tarina että lääkkeet tekee läskiksi.

Nimiä näille lääkkeille?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisoni ainakin. Se voi ihan oikeasti jo yksistään kerätä nestettä, tekee niskaan rasvakyttyrän ja tekee kantajalleen kuukasvot.

Minulla kortisonin vaikutus on kuitenkin ennenkaikkea sen valtava ruokahalun herättäminen isommilla annoksilla. Voin syödä hyvin 2-3 kolminkertaiset annokset ruokaa ja kaikki itsehillintä ruuan suhteen häviää.

Vierailija
22/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reumalääkkeet ainakin. vaatteet kiristävät, naamakin on turvoksissa & niskaan kasvanut kyömy :( tosi seksikästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap saanut pakit läskiltä naiselta?

Vierailija
24/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazapin, Ketipinor. Annapa Mirtazapin vakavasti masentuneelle henkilölle joka muutenkin laittaa suuhunsa tasan sen joka sattuu olemaan kaapissa koska ei jaksa laittaa itselleen ruokaa. En tunne kylläisyydentunnetta lain, tunnen nälän/himon joka tekee sen että voisin jopa aggressiivisesti puolustaa ruokaani niin hullulta kuin se kuulostaa. Että älkää tulko närppimään herkkuja lautaseltani.

Sain lopettaa kyseiset lääkkeet, laihduin 30kg aika lailla vaivatta.

Vierailija
25/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazapin, Ketipinor. Annapa Mirtazapin vakavasti masentuneelle henkilölle joka muutenkin laittaa suuhunsa tasan sen joka sattuu olemaan kaapissa koska ei jaksa laittaa itselleen ruokaa. En tunne kylläisyydentunnetta lain, tunnen nälän/himon joka tekee sen että voisin jopa aggressiivisesti puolustaa ruokaani niin hullulta kuin se kuulostaa. Että älkää tulko närppimään herkkuja lautaseltani.

Sain lopettaa kyseiset lääkkeet, laihduin 30kg aika lailla vaivatta.

Vierailija
26/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittkää sellaiset kortisonit helvettiin jotka tekee kyttyröitä selkään. Ei jumalauta mitä porukkaa. 

Mitä nappisakkia täällä on? Mielialalääkkeitä...voi jumalauta. Teitä kusetetaan kovasti.

Vierailija
27/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:39"]

heittkää sellaiset kortisonit helvettiin jotka tekee kyttyröitä selkään. Ei jumalauta mitä porukkaa. 

Mitä nappisakkia täällä on? Mielialalääkkeitä...voi jumalauta. Teitä kusetetaan kovasti.

[/quote]

No minulla on vaihtoehtoina kortisoni tai verta solkenaan vuotava suolisto. Toistaiseksi olen valinnut kortisonin.

Vierailija
28/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:39"]

[/quote]

No minulla on vaihtoehtoina kortisoni tai verta solkenaan vuotava suolisto. Toistaiseksi olen valinnut kortisonin.

[/quote]

Ja mulla vaihtoehtoja on mielialalääkkeet sun muut tai laitokseen sulkeminen / itsemurha / murha, tai muutamakin.

T. Masennus & skitsofrenia, +35 kg kiitos näihin määrättyjen lääkkeiden

P.S. Te idiootit, joiden näppäimistöltä tuli tällaista ja vastaavaa: "Ette ole oikeasti masentuneita vaan ette vaan osaa elää jos kaikki ei mene teidän mielten mukaan" "Teitä kusetetaan" jne...

Teille sanon vain, että ihan ensinnäkin: haistakaa paska ja toiseksi: walk a mile in my shoes and then come back and say those things again.

Vierailija
29/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:49"]

masennus. voi jumalauta. kerropa kuka aiheutti sinun masennuksen? Yhteiskunta, poliisi, pomo?

[/quote]

Asiahan ei millään tavalla sinulle kuulu, mutta muun muassa isä, hyväksikäyttänyt sukulainen ja narsistiex. Ai niin mutta sehän ei ollutkaan narsisti, vaan en vaan kestänyt sitä, että asiat ei menny mun mielen mukaan ;) Oikeita narsisteja ei ole olemassakaan, me läskit ollaan vaan keksitty nekin, jotta olis jotakin mihin vedota, kun idiootit syyllistää lihomisesta.

Ihan oikeasti, hankkikaa oma elämä.

Vierailija
30/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkkeet eivät kohota painoa itsestään, mutta saattavat lisätä ruokahalua.

Vierailija
31/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kaikille yhteiskunnan loisille masentuneille samat sanat: hankkikaa oma elämä ja eläkää omillanne.

Vierailija
32/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neuroleptit;lue antipsykootit lihottaa,ja niitä määrätään tavan ihmisille unilääkkeiksi vaikka ovatkin tarkotettuja vain vakaviin mielenterveyden häiriöihin.

Vierailija
33/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käytä lääkkeitä, joskus buranaa.

Vierailija
34/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:49"]

masennus. voi jumalauta. kerropa kuka aiheutti sinun masennuksen? Yhteiskunta, poliisi, pomo?

[/quote]

Ei kuka vaan mikä. Omalla kohdallani koko peruskouluajan ja vielä ammattikoulussa jatkunut koulukiusaaminen, taloudelliset vaikeudet, kamala työpaikka, ihmissuhdeongelmat... Kaikki yksinään selätettävi asioita, yhdessä ainakin minulle liian raskas yhdistelmä.

ohis

Vierailija
35/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas valinnut mieluummin niskakyttyrän ja kuukasvot kuin hengittämättömyyden. Tässä ne seksikäät kortisonin aiheuttamat muutokset. Ei siis kerry ihan tasaisesti tuo massakaan:

http://jama.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=1104780

Vierailija
36/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:26"]

Joillekkin vaikuttaa escitalopram isoilla annoksilla, kuten minulla, nyt vaikuttaa että venlafaxin on poistanut ecitalopramin aikaiset syömishalut ja olen laihtunut 4 kg ihan itsestään 2 viikossa, ei vaan ole enään nälkä, toivottavasti tilanne pysyy ennallaan

[/quote]

wikipedia kertoo asiasta:

Substantial weight loss in patients with major depression, generalized anxiety disorder, and social phobia has been noted, but the manufacturer does not recommend use as an anorectic either alone or in combination withphentermine or other amphetamine-like drugs.[12] Venlafaxine hydrochloride is in the phenethylamine class of modern chemicals, which includes amphetamine, methylenedioxymethamphetamine (MDMA), and methamphetamine. This chemical structure likely lends to its activating properties; however, some patients find venlafaxine highly sedating, despite its more common stimulatory effects.

[/quote]

Sori oon laiska. Voiko joku suomentaa?

Vierailija
37/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:54"]

Mielialalääkkeet eivät kohota painoa itsestään, mutta saattavat lisätä ruokahalua.

[/quote]

Olen syönyt koko elämäni samoin, mutta lihonut vasta viime vuosina.  Kerropa, mistä se johtuu.126

Vierailija
38/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:55"]

juuri kaikille yhteiskunnan loisille masentuneille samat sanat: hankkikaa oma elämä ja eläkää omillanne.

[/quote]

Dude, sitähän tässä yritetään! Siksi on ne mielialalääkkeet, että päästäisiin täältä pohjalta takaisin yhteiskunnan tuottaviksi kansalaisiksi. Järki käteen nyt :)

Vierailija
39/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minun pitäisi tehdä. Masennusdiagnoosi on ja syön lääkkeitä. Käyn kuitenkin töissä enkä ole lihonut, pikemminkin laihtunut. Luulen että kuuntelen lääkäriä ennemmin kuin täitä palsta idiootteja.

tiedättehän että kuka tahansa voi masentua, minäkin ajattelin ennen että siihen sairastuu vaan laiskat eikä nekään oikeasti. Mutta kun se osuu omalle kohdalle joutuu pyörittämään puheensa

Vierailija
40/42 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 22:54"]

[/quote]

Olen syönyt koko elämäni samoin, mutta lihonut vasta viime vuosina.  Kerropa, mistä se johtuu.126

[/quote]

Aktiviteettitaso laskenut? Aineenvaihdunta hidastunut iän myötä? Huomaamattasi syöt enemän? Ei ne mielialalääkkeet ihan oikeasti lihota, ruoka sen tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi