Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin ob:n kuoret lattialta. Tytöt menevät kasille ja ysille.

Vierailija
07.06.2013 |

Käyttääkö neitsyet tamponeita. Itse vasta aloin käyttämään neitsyyden menettämisen jälkeen 19v

Vanhempi tyttö ei ole oma, vaan tyttöni hyvä ystävä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Kyllä mä käytin tampooneita 12v eteenpäin:-) ja neitsyys meni vasta 19 v,

Vierailija
2/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin käytin tamponeita jo vuosia ennen neitsyyden menetystä. samaa suosittelen tyttärelleni aikanaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin siteitä kun tamponin työnsi niin oli vaikeeta työntää sisälle koska liian tiukka. 13 vee olin kun alkoi ja tietenkin neitsyt

Vierailija
4/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:37"]

Oletko tosissasi? Kyllä mä käytin tampooneita 12v eteenpäin:-) ja neitsyys meni vasta 19 v,

[/quote] Olen, en vaan saanut sisälle. Mulla sitten varmaan paljon tiukempi pillu kuin sulla :D

Vierailija
5/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, itse kyllä ostin 14v ja 16v tyttärilleni, että voivat käyttää jos haluavat ja vanhempi alkoikin käyttämään säännöllisesti. Kesällä kaikki,omareissut, uinnit ym. On huomattavasti helpompia. Itse kyllä ostin tampaxeja, niitä itsekin käytin teinistä asti.

Vierailija
6/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai neitsyetkin käyttää tamponeita. Itsekin käytin vuosia, ennen kuin neitsyys meni. Kaikki kaverit samoin.

Vierailija
7/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:41"]

Hah, itse kyllä ostin 14v ja 16v tyttärilleni, että voivat käyttää jos haluavat ja vanhempi alkoikin käyttämään säännöllisesti. Kesällä kaikki,omareissut, uinnit ym. On huomattavasti helpompia. Itse kyllä ostin tampaxeja, niitä itsekin käytin teinistä asti.

[/quote]

No kumpia ostaisin? Itekin käytän ja käytin tampaxeja, kun helppo laittaa, kun on se sisäänasetinputki. Varmaan kuitenkin vähän pienempää, kun mä käytän sitä oranssia tampaxia, joka on joku supersupersuper vuotoihin.

Vierailija
8/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Ette noteranneet että toinen tytöistä ei ollut ap:n oma. Pointti oli siinä, että häntä tulee haukkua.

Vierailija
9/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan vitsi? Jos ei, niin ap keskustele tyttäriesi kanssa, hae apua jne. Jos näinkin yksinkertainen asia on ihmeellistä niin...

Ps. on eri kokoja

Vierailija
10/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:40"]

[/quote] Olen, en vaan saanut sisälle. Mulla sitten varmaan paljon tiukempi pillu kuin sulla :D

[/quote]

oliskohan vaan ollut sinulla kuivempi ja lihakset jännityneemmät eli et osannut rentouttaa lihaksia kun sitä tamponia yritit työntää. Joillakuilla saattaa kyllä immenkalvo olla paksumpi kuin toisilla, joten sekin ehkä vaikuttaa. Immenkalvo saattaa helposti rikkoutua jopa liikunnan yhteydessä.

Vierailija
11/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän tampooneja ja olen nelikympinen neitsyt. Tuolle edelliselle joka sanoi, ettei saanut niitä neitsyenä sisällä, niin toteampa minäkin, etten saa ilman kommervenkkejä. Tarvitsen siis pienikokoisen asettimellisen tampoonin ja bebanthenia sisäänlaittoon. Mutta mieluummin kommervenkit, ihan tarpeeksi hankalaa se elämä on näinkin.

Vierailija
12/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:44"]

Huom! Ette noteranneet että toinen tytöistä ei ollut ap:n oma. Pointti oli siinä, että häntä tulee haukkua.

[/quote]  Aivan ihana tyttö. En hauku. On meillä vuodessa useita viikkoja lomailemassa. Paremmin käyttäytyy kuin omani. Tosin kouluarvosanat ovat paljon huonommat, jos jotain vikaa pitää hakea ;)

Vierailija
13/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:38"]

Käytin siteitä kun tamponin työnsi niin oli vaikeeta työntää sisälle koska liian tiukka. 13 vee olin kun alkoi ja tietenkin neitsyt

[/quote]

Et ehkä vaan osannut laittaa.....

Vierailija
14/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin tiukka ettei tamppooni mahtunu? Sulla on nyt varmaan tosi pienimunainen mies kun yhdyntä onnistuu vaikka oot niin jumalattoman tiukka :D. Mut sinuna en tekis lapsia alakautta. Sano vaan lääkärille et sulla on niin tiukka pillu et ei onnistu.

Vierailija
15/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:49"]

[/quote]

Niin tiukka ettei tamppooni mahtunu? Sulla on nyt varmaan tosi pienimunainen mies kun yhdyntä onnistuu vaikka oot niin jumalattoman tiukka :D. Mut sinuna en tekis lapsia alakautta. Sano vaan lääkärille et sulla on niin tiukka pillu et ei onnistu.

[/quote]   No lapsia on jo kolme! Tosin kaikki leikattu, mutta se ei johtunut pillun tiukkuudesta ja synnytyskanavan rakenneviasta.

Kai mä saan olla kiinnostunut lapseni seksielämästä?

Vierailija
16/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiesittekö, että tampooneja on eri kokoisia. esim ennen ainakin oli myös O.B. mini, jolla itse aloitin... Nyt h-kierukan aikaan kuukautiset on vain paha muisto, ollut jo kohta 10 v...

Vierailija
17/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiesittekö, että tampooneja on eri kokoisia. esim ennen ainakin oli myös O.B. mini, jolla itse aloitin... Nyt h-kierukan aikaan kuukautiset on vain paha muisto, ollut jo kohta 10 v...

Vierailija
18/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ap ole tosissaan?

Kyllä mun äiti osti mulle tampooneja jo kun kuukautiset alkoivat 13-vuotiaana. Ja ennen neitsyyden menetystä käytin kyllä super-kokoa runsaan vuodon vuoksi.

Vierailija
20/39 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 18:57"]

Ei kai ap ole tosissaan?

Kyllä mun äiti osti mulle tampooneja jo kun kuukautiset alkoivat 13-vuotiaana. Ja ennen neitsyyden menetystä käytin kyllä super-kokoa runsaan vuodon vuoksi.

[/quote]  No olen. Mun äiti ei koskaan ostanut, kaverin tamponeja sitten kokeilin. Enkä ole omalle tytölleni osannut ostaa. Anteeksi, että olen vitun huono äiti. Nyt mä lähden viiniä juomaan ja potemaan, kuinka paska olenkaan. Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän