Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehellä aikuisten lelu on säälittävää?

Vierailija
20.07.2020 |

Mutta naisella täysin hyväksyttävää?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus: aletaan ymppäämmään joka seksivideoon miesten lelu niin kohta sekin on arkipäivää.

Vierailija
2/19 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla yhdistelmäleluja? Dildo ja tekovärkki eri päissä. Olisi tasa-arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lelusta nyt on kyse? Jos ollaan ihan rehellisiä niin onhan se fleshligt aika hassun näköinen.

Vierailija
4/19 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeppä pervertti postaamaan nämä juttusi seksiosastoon.

Vierailija
5/19 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi-palstalle.

Vierailija
6/19 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia,että se on ihan ok, että mies paneskelee kaikkea mikä liikkuu. Naisen taas pitää olla siveä ja sakset saa avata vain avioliitossa olessaan. Eli rautakiskosta miehelle se on ok tyydyttää himojaan satunaiskumppanin kanssa naisille ei. 

Eiks nää asenteet ole kuitenkin jääneet kauas viime vuosituhannelle?

AP

Vierailija
7/19 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meeppä pervertti postaamaan nämä juttusi seksiosastoon.

Tätä mä just tarkoitan.

Vierailija
8/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee vielä pitkään, että miehet voivat saavuttaa tasa-arvon.

Vierailija
9/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin sitä mitään leluja tarvitsee kun voi käyttää omaa kättäään.

Vierailija
10/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihin sitä mitään leluja tarvitsee kun voi käyttää omaa kättäään.[/quote

Sen käden lisäksi aivan kuten naisetkin...

Vierailija
11/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihin sitä mitään leluja tarvitsee kun voi käyttää omaa kättäään.

Minulla ei kalu taivu omaan anaaliin.

Vierailija
12/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko valkoisen miehen seksuaalisuus on vähän kulahtanut. Yksikään myynnistään kiinnostunut seksiverkkokauppa ei mainostaisi miehen seksuaalisuudella. Kiihottunut mies on esiaste metoo ongelmiin, vonkaamiseen ja pedofiliaan. Kyllä positiivinen seksuaalisuus on naisten juttu.

Vierailija
13/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut mieleenkään, että seksileluja masturboinnissa käyttävä mies olisi säälittävä tai ne lelut olisivat säälittäviä.

Ei niissä minusta ole mitään noloa tai säälittävää.

N27

Vierailija
14/19 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan tullut mieleenkään, että seksileluja masturboinnissa käyttävä mies olisi säälittävä tai ne lelut olisivat säälittäviä.

N27

Jos tapaat miehen, joka on sinkku ja sanoo tyydyttävänsä itsensä tekopillun avulla, niin se on sun mielestä ihan normaalia? Yhtä normaalia kuin, jos nainen sanoo tyydyttävänsä itsensä dildolla yms?

Toisekseen kaikki mainokset telkussa tai radiossa ovat yleensä jotain satsifyereita sekä muita naisten leluja. En ole kertaakaan kuullu, että mainostetaan tekopillua, vaikka se on ihan samanlainen korvike miehelle kuin satisfyer naiselle.

Vierailija
15/19 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Jos tapaat miehen, joka on sinkku ja sanoo tyydyttävänsä itsensä tekopillun avulla, niin se on sun mielestä ihan normaalia? Yhtä normaalia kuin, jos nainen sanoo tyydyttävänsä itsensä dildolla yms?

Toisekseen kaikki mainokset telkussa tai radiossa ovat yleensä jotain satsifyereita sekä muita naisten leluja. En ole kertaakaan kuullu, että mainostetaan tekopillua, vaikka se on ihan samanlainen korvike miehelle kuin satisfyer naiselle.

On normaalia, ei tulisi mieleenkään ajatella siitä mitään negatiivista ja tuntuu oudolta, että joidenkin mielestä siinä muka on jotain negatiivista/epänormaalia.

Minulla ei ole telkkaria joten en näe televisiomainoksia, enkä kuuntele kaupallisia radiokanavia joten en kuule myöskään radiomainoksia eli en osaa mainoksista sanoa.

Voi tietysti olla kuten sanoit, mutta tosiaan itselleni ei ole tullut ikinä mieleenkään, että miesten masturboinnissa seksilelujen kera olisi jotain ihmeellistä/noloa/säälittävää.

N27

Vierailija
16/19 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko nämä ajatuksenne kauppiaiden aikaansaannosta?

Olette heidän aivopesemiä?

En ole ikinä elänyt taloudessa jossa olisi ollut televisio tai kuunneltu kaupallisia radiokanavia eikä minulle ole koskaan tullut mieleenkään, että miesten seksilelut olisivat säälittäviä.

Onkohan näillä asioilla jokin yhteys?

N27

Vierailija
17/19 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskoha olla kun järkevästi ajattelee, että mies senkun panee, niin saa sen orgasmin. Naiselle se joku panomies on kuin runkkualusta; ei ne naisen orgasmia ajattele - eivät nuole tai sormeta kuhan päästävät paineensa! Joten johtopäätös on, että naiset TARVITSEVAT näitä leluja, miehet haluavat vain ekstraa.  Provo tietysti, mutta tottahan se on. Mitäs ovat miehet paskamai834sia naisille.

Vierailija
18/19 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskoha olla kun järkevästi ajattelee, että mies senkun panee, niin saa sen orgasmin. Naiselle se joku panomies on kuin runkkualusta; ei ne naisen orgasmia ajattele - eivät nuole tai sormeta kuhan päästävät paineensa! Joten johtopäätös on, että naiset TARVITSEVAT näitä leluja, miehet haluavat vain ekstraa.  Provo tietysti, mutta tottahan se on. Mitäs ovat miehet paskamai834sia naisille.

Tai sulla on vaan todella surkea miesmaku?

Itse en tuollaisia miehiä katselisi eikä ole onneksi tarvinnutkaan.

Minulle on normaalia, että mies nuolee jo ennen yhdyntää mulle yhden orkun.

Ja jos et ole tiennyt, niin miehet masturboivat keskimäärin varmasti enemmän kuin naiset, eli masturbointiin tarkoitetut seksilelut ovat ihan tarpeen!

Vierailija
19/19 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että ihminen luo myös itse maailmansa ja sen voi pitkälti myös valita, millaisessa ympäristössä elää.

Moni ei ilmeisesti kyseenalaista ollenkaan elintapojaan, valintojaan ja elinympäristöään eikä ymmärrä olevansa itse aktiivinen toimija, vaan luulee asioita itsestäänselvyyksiksi joille ei voi muuta kuin marista ja ulista niistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi