Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut, laitapas pientä referaattia jutusta.

Vierailija
2/9 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinä kuusi naista kertoo, miksi ovat päätyneet raskauden keskeytykseen ja miltä se on tuntunut. Erilaisia tarinoita, itketti lukea.

Olen ehdottomasti sillä kannalla, että abortin tulee olla naisen oikeus, mutta ymmärrän myös sen, että abortti on tosi iso kriisi naiselle ja pitkä suru, ja aborttiin päätyneet naiset tarvitsisivat tukea ja apua eivätkä arvostelua ja syyllistämistä ja leimaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta eipä noiden lukemisen tarvitse olla mikään itsestäänselvyys?

Ei mitään uutta tietoa, jokainen tapaus on omanlaisensa, joten tuomitsijat voisivat edes joskus olla hiljaa.

Vierailija
4/9 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks pitäis lukea? mäkin olen teettänyt abortin, mutta en kyllä siitä kertomusta väsää ja kaikille jaa. se on jokaisen ihan ikioma asia, pitääkö niilläkin mässäillä? 

vai onko tää keino, millä abortitta selvineet voivat tuntea itsensä paremmiksi?

Vierailija
5/9 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin suru, joillekin helpotus. Onneksi me länsimaalaiset naiset voimme valita. 

Vierailija
6/9 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 14:27"]

miks pitäis lukea? mäkin olen teettänyt abortin, mutta en kyllä siitä kertomusta väsää ja kaikille jaa. se on jokaisen ihan ikioma asia, pitääkö niilläkin mässäillä? 

vai onko tää keino, millä abortitta selvineet voivat tuntea itsensä paremmiksi?

[/quote]

Ei missään nimessä. Enkä mä ole sitä mieltä, että sun pitäisi jakaa tarinasi jos et sitä halua. Olen silti iloinen, että on löytynyt naisia, jotka avautuvat näin intiimistä ja usein kipeästä asiasta rehellisesti. Minusta juttu ei ollut mässäilyä.

Eikä tämän jutun lukeminen olekaan mikään itsestäänselvyys. Toivoisin vaan, että etenkin kiihkomielisimmät mustavalkoiset abortinvastustajat ja abortoineiden halveksijat lukisivat sen.

ap

Vierailija
7/9 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole päivääkään katunut tai surrut teettämääni aborttia, päinvastoin

Vierailija
8/9 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen oma henkilökohtainen valinta. Täytyy olla myös realistinen. Itseäni ei ole kaduttanut, en ole tuntenut syyllisyyttä.

Vierailija
9/9 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja tunteita kuin edellisillä. Onneksi meillä on mahdollisuus valita. Mikä mun silmään pisti, oli se, että monessa tarinassa kerrotaan hoitohenkilökunnan tai lääkärin syllistävästä asenteesta. Sille olisi tehtävä jotain. Ammatillisuutta peräänkuulutan! Abortin olisi oltava toimenpide muiden joukossa ja ammattilaisten pitää pystyä pitämään omat mielipiteensä ja uskomuksensa pois työpaikalta. Jos lääkäri tai hoitaja tuomitsee abortin, se on mun silmissä sama kuin tuomitsisi umpilisäkkeen poiston. Elimistöstä poistetaan sinne kuulumaton möykky, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan