Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihtumisesta

Vierailija
07.06.2013 |

mä olen normaalipainoinen ja jos jätän vaikka viikoksi karkit pois ja syön edes vähän kevyemmin ja vähemmän kuin normaalisti, laihdun heti pari kiloa. en voi ymmärtää ihmisiä, joilla on kymmeniä kiloja ylipainoa, joista  ei muka  putoa grammaakaan. normaalipainostahan pitäis  olla tosi vaikea pudottaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut että ihmiset on erilaisia ja aineenvaihdunta toimii erilailla eri ihmisillä?

Mä olen normaalipainon ylärajalla, enkä esimerkiksi voisi laihduttaa jättämällä karkit viikoksi pois, koska en syö karkkia lainkaan. Kevyemmin toki voisin syödä, ja joskus olen niin tehnytkin, mutta viikossa ei kyllä ole näkyviä tuloksia tullut.

Vierailija
2/5 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan muutama vuosi. Noin oli mullakin, nuorempana herkut pois ja pikkuisen enemmän liikuuntaa, hups oli kilo, pari pois.

Nyt 38-v, pituus 160 cm, paino 55 kg. 52 kilosta nousi viime talven aikana kun oli surua enkä jaksanut liikkua normaalisti ja suklaalla lohduttelin itseäni. Eipä ne kilot enää lähdekään samalla lailla kun vaikka viisi vuotta sitten.

Paino sinänsä ok, mutta mun polvet ei oikein kestä juoksemista, siksi painaisin mieluummin hieman vähemmän, kuormitus olisi vähäisempää.

Iän kertyminen valitettavasti tekee useimmilla laihduttamisesta vaikeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, olen 51 v

t. ap

Vierailija
4/5 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin, onhan mulla myös kilpirauhasen vajaatoiminta, lääkitys tosin kohdallaan

t. ap

Vierailija
5/5 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 10:48"]

3, olen 51 v

t. ap

[/quote] Ok. Onneksi olkoon, meistä moni haluaisi olla nahoissasi :) Itsekin ihmettelin tuota samaa asiaa aiemmin kun muutaman kilon tiputtaminen oli helppoa. Hämmästys oli suuri kun enää sama menetelmä ei toiminutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi