Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun mies (kohta ex) on mulkuin mies, mitä löytyy!

Vierailija
07.06.2013 |

Ja ko. kategoriaan ei lasketa mt-ongelmaisia, hakkaajia tai muuten vaan psyyketapauksia.

mies on niin ällö persläpi ja tajusin sen vasta kun työn kautta ystävystyin mukavan miehen kanssa. Siis aivan kaveripohjalta.

Ja yhdelle toiselle miehelle avauduin mun suhteesta ja kerroin miehen tempauksista ja kommentti oli, et "kusetat!" ei uskonu, että voi niin paskas miestä olla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 11:02"]

pitkissä suhteissa usein sokeutuu toisen mulkkumaisuudelle. Hyvä että pääset eroon tuollaisesta. Parempaa on varmasti tiedossa ja vaadi tulevaisuudessa enemmän ettet retkahda kenenkä vaan mukaan

[/quote]

En ole ap mutta tunnen sympatiaa. Itse olen eronnut myös miehestä, joka oli alkuun hurmaava, mutta syvimmiltään osoittautui itsekeskeiseksi mulkuksi. Nyt, kun aikaa erosta on kulunut, näen jälleen sen, mitä näin alunperinkin. 

Ei ole lyhyttä selitystä sille, mikä siinä niin happani. Moni asia, en lähde niitä erittelemään. Mutta ensin ajattelin, että parisuhteessa pitää oppia sietämään. Sitten ajattelin, että pitkät parisuhteet on yksinkertaisesti sellaisia, joissa pysytään yhdessä, ettei sen nyt aina tarvitse kivaa ollakaan.

Mutta kun lopulta sitä kivaa ei ollut koskaan ja huomasin olevani ainoa, joka siinä suhteessa YRITTI. Toisaalta, voihan se olla että mies ärsyyntyi siitä, että tulin ylivarovaiseksi ja yritin mukautua hänen toiveisiinsa, arvata ennalta mikä ilahduttaisi tai ainakin ärsyttäisi vähiten.

Siitä huolimatta puhelimeni joutui syyniin ja koska mitään ei löytynyt, syitä piti keksiä. Ja koska minä aloin pelätä sitä puhelimen ratsaamista, aloin käyttäytyä kuin olisin syyllinen.

Milläs todistat, kun todisteiden puuttuminen oli paras todiste. Koska peittelin jälkiäni niin hyvin, niin oli vain ajan kysymys että jäisin kiinni...

Vierailija
22/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummallista, että moiset mulkkumiehet vievät naiset, eikä mukavien kunnon miesten osaksi jää kuin itsenäinen meisselinvemputus ja haaveilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 13:00"]

On se kummallista, että moiset mulkkumiehet vievät naiset, eikä mukavien kunnon miesten osaksi jää kuin itsenäinen meisselinvemputus ja haaveilu.

[/quote]

Sinustakin huomaa, että osaat aikasi feikata mukavaa tyyppiä kivalla särmällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi