Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa yhteyden ihmiseen?

Vierailija
07.06.2013 |

Miten saa yhteyden ihmiseen, joka on tavoittamattomissa? Kyseinen henkilö ei käytä ollenkaan sähköpostia tai mitään sosiaalista mediaa. Puhelimella en ole syystä tai toisesta saanut yhteyttä.

Kyllä, olen yrittänyt antaa asian olla, mistään hengenhädästä kun ei ole kyse. Mutta nyt asia on taas alkanut ottaa valtavasti päähän, tilanne on vain niin typerä. Olen nyt jopa kaksi kertaa kävellyt hänen kotinsa ohi vain nähdäkseni, onko hänen autonsa parkissa. Ei ole näkynyt. En minä halua stalkata ihmisiä, mutta haluaisin edes tietää, onko mies kaupungissa vai lähtenyt jonnekin ja pari muuta asiaa.

Tällä ihmisellä ei pitäisi olla mitään sitä vastaan, että puhuisi kanssani, sen sijaan tiedän, että hänen tyttöystävänsä haluaa estää kaiken yhteydenpitomme - ja ihan turhaan. En yritä viedä hänen miestään, vaikka hän niin kai kuvittelee.

Voisin yrittää lähettää miehelle kirjeen kotiin, mutta kun hän asuu sen vauhkon naisen kanssa, niin en tiedä, onko hyvä idea. Kai sitten vain jatkan stalkkaamista siihen asti, että taas kyllästyn. Tiedän joitain paikkoja, joissa mies käy usein. Olisi tässä kyllä muutakin tekemistä kuin moinen pelleily.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen rintaäänellä sanon, että kannattaa etsiä muuta sisältöä elämään. Nyt voi tuntua kurjalta, mutta vähitellen olosi helpottuu. Tunne tuntees, keskity omaan elämääsi ja anna hänen elää omaa elämääsi. 

Tiedän senkin, ettet todennäköisesti usko minua, kun päässä pyörii vain yksi ajatus. Usko kuitenkin, kun sanon, että kyllä se vielä helpottaa. 

Vierailija
2/4 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ihan terve? Nimenomaan olet stalkkaaja, vaikka muuta väitätkin. Jos se mies tahtoo olla ystäväsi, niin kai hän ottaa sinuun yhteyttä? Jos ei intressejä, niin ei. Ei sitä vainoaminen miksikään muuta- päinvastoin, voi tuntua todella ahdistavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan lähettää sen kirjeen ja jättää pallon hänelle. Ottaa sitten itse yhteyttä sinuun jos haluaa. Jos ei, niin unohda. Tuskin puoliso hänen postiaan availee. Älä nyt mitään pinkkiä sydänkoristeista kuorta kuitenkaan laita, vaan neutraalin asiallisen näköinen jonka ulkonäkö ei kerro sisällöstä.

Vierailija
4/4 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos mies on huomannut stalkkauksesi ja pysyy näin ollen piilossa. Ammattilainen sun pitäs olla jotta et siitä jää kiinni. Ahdistelu voi olla aika ilkeetä !!! Jos vaikka onkin ennen susta pitänyt, voi olla että tollanen saa jalat alle...