Se olisi ensi viikolla jo elokuu. Mitkä on fiilikset.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku voi pitää pimeydestä. Niin masentavaa. Pimeys on kamalaa enkä halua edes liikkua ulkona pimeän aikana, yhtään. Mun puolesta kesä ja valoisuus saisi olla aina, ihan parasta!
Meillä on 4 vuodenaikaa, kaikissa omat hyvät puolensa. Ikuista kesää toivova asuu väärässä maassa.
Ihanaa, syksyä kohti mennään vauhdilla! Elokuun jälkeen tulee syyskuu, ja syys - lokakuu on mielestäni vuoden parhaat kuukaudet. Minulle kesä on aina vähän sellaista kitkuttamista syksyä kohti. En pidä liialllisesta valoisuudesta, vaan rakastan pimeneviä iltoja, syksyn tuoksua ja tunnelmaa. Siis ihan kaikkea syksyssä!
Ihan kuin elokuussa olisi jotenkin yhtäkkiä kesä ohi. Yleensä juuri elokuussa on ne parhaimmat kesäilmat. Loma-aika on parhaimmillaan koko Euroopassa, kun suomimammat vajoaa synkkyyteen.
Eli vielä kuukauden verran kesää jäljellä :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin elokuussa olisi jotenkin yhtäkkiä kesä ohi. Yleensä juuri elokuussa on ne parhaimmat kesäilmat. Loma-aika on parhaimmillaan koko Euroopassa, kun suomimammat vajoaa synkkyyteen.
Elokuu onkin se ihana startti syksyyn! Kun illat alkavat pimetä ja ilmassa haistaa jo varsinkin aamuisin ja iltaisin raikkaan syksyisen häivähdyksen. Elokuu auttaa jaksamaan siis syksyyn asti :). Tieto siitä, ettei tarvitse enää koko kesää odotella että pääsee nauttimaan syksystä.
Minulle parhaat lenkkikelit ovat elo-syyskuussa ja olo on virkein tuona aikana. Pimeämmän talven aikana käyn salilla ja harrastuksissa, nopeasti menee talvikin. Onneksi osaan tuottaa itselleni onnea ja hyvää oloa kaikkina vuodenaikoina.
Ristiriitaiset fiilikset mulla. Jos kesäloma ei olisi vaihtunut sairauslomaksi, olisin vielä pari viikkoa lomalla ja ajattelisin oikeastaan, että enää kaksi viikkoa lomaa ja sitten alkaa työt. Mutta sekin olisi parempi kuin nyt edessä oleva puolen vuoden sairausloma.
Pöh. Vielä kolmannes kuuta jäljellä. Ja lomaa on melkein kuukausi. 😎 Kesä on parhaimmillaan.
Tuntuu, että kesä meni pilalle. En tehnyt koronan vuoksi mitään. Ulkomaille en olisi mennyt, mutta olisin mennyt vanhempieni luokse täällä kotimaassa ja siskoani moikkaamaan. Nyt olen ollut koko kesän yksin, ja lähinnä sisätiloissa. Syksy saa tulla, aivan sama mulle. Huono fiilis kesästä kuitenkin jää.
Elokuu on kesäkuukausi. Ihanaa että syksy ja loma lähestyy ja ilma muuttuu taas raikkaaksi. Jaksa vaeltaa ja patikoida luonnossa.
Ei voi olla. Ei kesä ole mielestäni alkanut edes!
Pian alkaa paras aika vuodesta. Olemme etelämpänä, mutta jopa Suomessa pidin syksystä vuodenajoista eniten.
Rakkain ihmiseni lähtee pois elokuun viimeinen päivä. En siis todellakaan tykkää! Yritän nauttia viimeisistä hetkistä yhdessä mutta jo nyt kaihertaa.
veronpalautukset tulossa ja synttäritkin vielä samalla viikolla eli hyvillä mielin odottelen!
Miksi puhutte elokuusta syksynä?