Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se olisi ensi viikolla jo elokuu. Mitkä on fiilikset.

Vierailija
20.07.2020 |

Monella viimeinen lomaviikko ja paluut töihin.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutte elokuusta syksynä?

Vierailija
42/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten joku voi pitää pimeydestä. Niin masentavaa. Pimeys on kamalaa enkä halua edes liikkua ulkona pimeän aikana, yhtään. Mun puolesta kesä ja valoisuus saisi olla aina, ihan parasta!

Meillä on 4 vuodenaikaa, kaikissa omat hyvät puolensa. Ikuista kesää toivova asuu väärässä maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, syksyä kohti mennään vauhdilla! Elokuun jälkeen tulee syyskuu,  ja syys - lokakuu on mielestäni vuoden parhaat kuukaudet. Minulle kesä on aina vähän sellaista kitkuttamista syksyä kohti. En pidä liialllisesta valoisuudesta, vaan rakastan pimeneviä iltoja, syksyn tuoksua ja tunnelmaa. Siis ihan kaikkea syksyssä! 

Vierailija
44/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin elokuussa olisi jotenkin yhtäkkiä kesä ohi. Yleensä juuri elokuussa on ne parhaimmat kesäilmat. Loma-aika on parhaimmillaan koko Euroopassa, kun suomimammat vajoaa synkkyyteen.

Vierailija
45/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vielä kuukauden verran kesää jäljellä :)

Vierailija
46/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on kylläkin vielä kesää.

Vierailija
47/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvät fiilikset.

Vierailija
48/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua tietää..

Vierailija
49/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin elokuussa olisi jotenkin yhtäkkiä kesä ohi. Yleensä juuri elokuussa on ne parhaimmat kesäilmat. Loma-aika on parhaimmillaan koko Euroopassa, kun suomimammat vajoaa synkkyyteen.

Elokuu onkin se ihana startti syksyyn! Kun illat alkavat pimetä ja ilmassa haistaa jo varsinkin aamuisin ja iltaisin raikkaan syksyisen häivähdyksen. Elokuu auttaa jaksamaan siis syksyyn asti :). Tieto siitä, ettei tarvitse enää koko kesää odotella että pääsee nauttimaan syksystä.

Vierailija
50/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle parhaat lenkkikelit ovat elo-syyskuussa ja olo on virkein tuona aikana. Pimeämmän talven aikana käyn salilla ja harrastuksissa, nopeasti menee talvikin. Onneksi osaan tuottaa itselleni onnea ja hyvää oloa kaikkina vuodenaikoina.

Vierailija
51/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaiset fiilikset mulla. Jos kesäloma ei olisi vaihtunut sairauslomaksi, olisin vielä pari viikkoa lomalla ja ajattelisin oikeastaan, että enää kaksi viikkoa lomaa ja sitten alkaa työt. Mutta sekin olisi parempi kuin nyt edessä oleva puolen vuoden sairausloma. 

Vierailija
52/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Vielä kolmannes kuuta jäljellä. Ja lomaa on melkein kuukausi. 😎 Kesä on parhaimmillaan.

Vierailija
53/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kesä meni pilalle. En tehnyt koronan vuoksi mitään. Ulkomaille en olisi mennyt, mutta olisin mennyt vanhempieni luokse täällä kotimaassa ja siskoani moikkaamaan. Nyt olen ollut koko kesän yksin, ja lähinnä sisätiloissa. Syksy saa tulla, aivan sama mulle. Huono fiilis kesästä kuitenkin jää.

Vierailija
54/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on kesäkuukausi. Ihanaa että syksy ja loma lähestyy ja ilma muuttuu taas raikkaaksi. Jaksa vaeltaa ja patikoida luonnossa.

Vierailija
55/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. Ei kesä ole mielestäni alkanut edes!

Vierailija
56/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian alkaa paras aika vuodesta. Olemme etelämpänä, mutta jopa Suomessa pidin syksystä vuodenajoista eniten.

Vierailija
57/60 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkain ihmiseni lähtee pois elokuun viimeinen päivä. En siis todellakaan tykkää! Yritän nauttia viimeisistä hetkistä yhdessä mutta jo nyt kaihertaa.

Vierailija
58/60 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta aikaa

59/60 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭Kesä ohi ja työt loppuu😭

Vierailija
60/60 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

veronpalautukset tulossa ja synttäritkin vielä samalla viikolla eli hyvillä mielin odottelen!