Se olisi ensi viikolla jo elokuu. Mitkä on fiilikset.
Kommentit (60)
Mulla on vielä kolme viikkoa lomaa jäljellä, ei haittaa yhtään elokuu.
Pimeät ja lämpimät illat, ihanaa. Elokuu ja syksy saa mun puolestani tulla.
Hyvät fiilikset on, rakastan syksyä. En oikeastaan pidä kesästä ja kuumuudesta. Inhoan kesäpukeutumista ja ihmisten käyttäytymistä. Syksy on romanttisempi ja kauniimpi.
Vähän jännittyneet. Jos kaikki menee hienosti on syksylle tiedossa todella mielenkiintoinen työkuvio
Jos huonosti on tiedossa koronakaranteeni ihmisten välinpitämättömyyden vuoksi
Vähän hämmentävä tunne. Touko, kesä, ja heinäkuu on menneet erittäin nopeasti. Tosin rakastan syksyä ja syysmyrskyjä joten tulkoot syksy ihan vapaasti♥️
Oikeassa olet. Työt jatkuvat ensiviikolla ja ei iloissa suin :(
Olisipa parempaa työtä, mutta ei valiteta enempää, kun sentään työpaikka on.
Pitäiisi alkaaa sivistyä. Jos opppisi koodaamaan niin voisi koodata sellaisen musiikin teko ohjelman älypuhelimiiin että ihminen voi itse osallllistua musiikin tekooon. Sittten sellainen etttä kaikki koulut voisit käydä simulaaattoreilla läpi nopeasti.
Masentavaa. Pelkään että toinen aalto iskee.En saa mistään enää nautintoa,elän vain kodin ja työn väliä. Sinkkuna en uskalla edes tutustua miehiin.
Ihanat elokuun hämärtyvät illat omalla lasitetulla terassilla. Lyhdyissä palaa silloin kynttilät, harteilla on tarvittaessa joku lämmin saali, lasissa hyvää punaviiniä. Sataa tihuttaa, ehkä, mutta on hyvä olla.
Aion nauttia kesästä vielä elokuussa, mutta lähestyvät pimeät illat ja kylmyys herättävät kauhunväreitä. Syksyn kaunis väriloisto kestää vain lyhyen vilauksen, vaikka ihana onkin. Sitä seuraa taas puoli vuotta turruttavaa ja märkää pimeyttä, viluisia päiviä, tunkkaisia sisätiloja ja rutikuivaa, keskuslämmitettyä huoneilmaa sekä joulustressiä. Aina väsyttää ja tekee mieli syödä epäterveellisiä herkkuja.
Heti ruskan jälkeen alan odottaa kevättä, luonnon heräämistä ja ihanaa auringonvaloa. Minulle kevät on vuoden paras aika!
Vierailija kirjoitti:
Aion nauttia kesästä vielä elokuussa, mutta lähestyvät pimeät illat ja kylmyys herättävät kauhunväreitä. Syksyn kaunis väriloisto kestää vain lyhyen vilauksen, vaikka ihana onkin. Sitä seuraa taas puoli vuotta turruttavaa ja märkää pimeyttä, viluisia päiviä, tunkkaisia sisätiloja ja rutikuivaa, keskuslämmitettyä huoneilmaa sekä joulustressiä. Aina väsyttää ja tekee mieli syödä epäterveellisiä herkkuja.
Heti ruskan jälkeen alan odottaa kevättä, luonnon heräämistä ja ihanaa auringonvaloa. Minulle kevät on vuoden paras aika!
Kevät on parasta aikaa kun luonto alkaa heräämään.
Ihan ok, loma alkaisi 3.8, sitä odotellaan.
Rakastan syksyä ja pimenevien iltojen tunnelmaa, mutta kesäkin saa vielä jatkua. Lomat on pidetty jo aikoja sitten. Minulla oli aika vaikea kevät ja tuntui, että syksy ei tule koskaan. Nyt on sitten elokuu ihan kohta. En ymmärrä, miten tähän on tultu näin nopeasti. Ihan kivaa, että tulee syksy. Moni asia palaa normaaliksi elämässäni. Ainakin toivottavasti. Jotkut työasiat tuo huolta, mutta olen päättänyt, että en jaksa enää välittää. Odottelen jo pimeneviä iltoja, syksyn kirpeitä ilmoja ja kynttilänvaloa. Syysmyrskyjä, villasukkia ja lukemista viltin alla.
Tämä kappale, se tuo niin syksyn rinnalleni.
Voin aistia kappaleen kautta syksyn tunteen.
Kevät ja kesä ovat pop! Suurin osa syksyä ja talvea taas flop. Olla möllötellään viltin alla kynttilänkäryssä suklaata mussuttaen ja viiniä lipitellen. Piipahdetaan ehkä nopeasti pihalla nauttimassa sitä kuuluisaa, ihanaa ja kirpeää syysilmaa - just sen verran, että ehtii saada postauksen someen.
Kevät ja kesä ovat aktiivista aikaa - sisä- ja ulkotilat ikäänkuin yhdistyvät. Pyöräilyä ja joogaa merenrannassa, pitkiä lenkkejä, kesäkahviloita ja retkiä. Ihania hetkiä luonnossa lämpimässä kesäsateessa kauriiden ja kettujen elämänmenoa ihmetellen.
Vierailija kirjoitti:
Kevät ja kesä ovat pop! Suurin osa syksyä ja talvea taas flop. Olla möllötellään viltin alla kynttilänkäryssä suklaata mussuttaen ja viiniä lipitellen. Piipahdetaan ehkä nopeasti pihalla nauttimassa sitä kuuluisaa, ihanaa ja kirpeää syysilmaa - just sen verran, että ehtii saada postauksen someen.
Kevät ja kesä ovat aktiivista aikaa - sisä- ja ulkotilat ikäänkuin yhdistyvät. Pyöräilyä ja joogaa merenrannassa, pitkiä lenkkejä, kesäkahviloita ja retkiä. Ihania hetkiä luonnossa lämpimässä kesäsateessa kauriiden ja kettujen elämänmenoa ihmetellen.
Minulla on juuri toisinpäin; keväällä ja kesällä käyn hädintuskin ulkona – syksyllä lähden vaikka kaatosateella. :D
Ja mitä vikaa on viltin alla köllöttelyssä, kynttilänvalossa, suklaassa ja viinissä? Kuulostaa täydelliseltä – jopa minulle joka en juo viiniä. :D
Normaalisti pidän syksystä, mutta nyt mahdollinen koronan toinen aalto mietityttää. Olen siinä ammattiryhmässä, joka ei voi jäädä etätöihin, joten oma ja perheen terveys huolettaa. Kesä on ollut ihana, vaikka emme tehneetkään lomamatkaa. Onneksi olen vielä pari viikkoa lomalla. Aion nauttia loppukesästä täysillä ja ottaa syksyn vastaan sitten kun on sen aika.
Elokuu on minulle kesää ja olen vielä yli kuukauden lomalla, mutta syksy kyllä masentaa. Toivottavasti korona menee kunnolla ohi jotta pääsee talvella etelän lämpöön. Mielestäni talvi ei ole elämää ja kesällä elää aivan eri tavalla.
En ymmärrä miten joku voi pitää pimeydestä. Niin masentavaa. Pimeys on kamalaa enkä halua edes liikkua ulkona pimeän aikana, yhtään. Mun puolesta kesä ja valoisuus saisi olla aina, ihan parasta!
Syysunelmaa. Tyhjät rannat ja elokuun tähdet. Vapaana vaellan ja ihmettelen.