Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi olla totta: Tuuli Petäjä-Siren on raskaana!

Vierailija
07.06.2013 |

Aika yllättävää, mutta hieno juttu!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut pippeliä, ilmiselvästi.

Vierailija
2/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllättävää. Tuuli on vaikuttanut hyvin kilpa- ja urakeskeiseltä, mutta suht nuorena sitten raskautui. Tämä oli kiva uutinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli on syntynyt 1983. Ei ole mummoäiti.

Vierailija
4/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 30v raskautunut nuorena raskautunut?

Vierailija
5/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, sääli. Toivottavasti alkaa mahd. nopeesti yrittämään paluuta huipulle. Mua ihmetyttää huippu-urheilijat jotka riskeeraa tosi paljon raskaudella. Sanotaanko vaikka että niitä vauvoja kun pystyy tekemään melkein kuka vaan, mutta olympia- ja MM-mitaleissa on jotain ainutkertaisempaa.

Vierailija
6/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen yllättävää on siinä, että kypsässä aikuisiässä oleva ihminen haluaa perustaa perheen?

Vierailija
7/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 07:36"]

Mitä ihmeen yllättävää on siinä, että kypsässä aikuisiässä oleva ihminen haluaa perustaa perheen?

[/quote]

juuri näin. Mun mielestä toi on aika normaali jatkumo, kun menivät naimisiin. Tuuli on nuori ja ehtii mainiosti palata vielä huipulle moneen kertaan. 

Vierailija
8/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 01:34"]

Aika yllättävää. Tuuli on vaikuttanut hyvin kilpa- ja urakeskeiseltä, mutta suht nuorena sitten raskautui. Tämä oli kiva uutinen :)

[/quote]

Jos raskautuu 30 vuotiaana niin en nyt sanoisi että suht nuorena..

Vierailija
9/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees teidä kuka tää kys. urheilija on!! Hitto mä oon kyl niin pudonnu kesän aikana kärryiltä ku kerkee netis roikkuu :D

Vierailija
10/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:04"]

Mä en ees teidä kuka tää kys. urheilija on!! Hitto mä oon kyl niin pudonnu kesän aikana kärryiltä ku kerkee netis roikkuu :D

[/quote]

Oot tainnut pudota jo viime kesällä...

Vierailija
11/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi Tuulihan on tuleva arkkitehti, eiköhän niilläkin duuneilla lapsen elätä jos purjehdus lakkaa kiinnostamasta. Lisäksi koko laji oli vaarassa pudota seuraavista olympialaisista, joten en ymmärrä miksi pitäisi erityisesti satsata urheilu-uraan. Purjehdus on kuitenkin myös aika vahvasti taitolaji, jossa iällä ei ihan niin suurta merkitystä ole.

Vierailija
12/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui hurjaa. Avioliitossa oleva ja hedelmällisessä iässä oleva nainen on raskaana!

Vierailija
13/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hienoa, että Tuulilla on ollut muutakin elämää kuin urheilu, on perustanut perheen ja opiskellut. Opiskelemattomuus on urheilijalle todella kova menetys ja kostautuu urheilu-uran jälkeen.

Vierailija
14/14 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:09"]

Sitä paitsi Tuulihan on tuleva arkkitehti, eiköhän niilläkin duuneilla lapsen elätä jos purjehdus lakkaa kiinnostamasta. Lisäksi koko laji oli vaarassa pudota seuraavista olympialaisista, joten en ymmärrä miksi pitäisi erityisesti satsata urheilu-uraan. Purjehdus on kuitenkin myös aika vahvasti taitolaji, jossa iällä ei ihan niin suurta merkitystä ole.

[/quote]

Taitaa olla niin, että Tuuli on urheilun suhteen ollut enemmän maksupuolella, kuin tienannut. Näin olen ymmärtänyt haastatteluista ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän