Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut treffeillä yli viidenkymmenen naisen kanssa, mutta suurin osa treffeistä ei ole johtanut yhtään mihinkään

Vierailija
20.07.2020 |

Asia hävettää minua usein. Naiset ovat kuitenkin olleet netissä kiinnostuneita, mutta sitten livenä se kiinnostus on lopahtanut jostain syystä. Jotkut toiset miehet onnistuvat treffeillä selvästi useammin kuin minä...

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan jäätävä määrä jos useita kymmeniä tapaamisia. Mä oon kohta 40 enkä oo varmaan ikinä käyny oikeilla treffeillä. Tapasin mieheni lähes 20 vuotta sitten ja me vaan alettiin olla yhdessä, ei millään varsinaisilla treffeillä käyty ikinä. Toivon hartaasti että en ikinä eroa ettei vaan tarvi lähteä tollaiseen pyöritykseen. Onnea vain kaikille teille.

Vierailija
62/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei sinussa mitään vikaa ole. Nykyään treffailukulttuuri on sellainen, että ihan tavalliset naiset etsivät täydellistä miestä, ja joutuvat etsimään todennäköisesti kauan. Ihmisille ei enää kelpaa muu kuin täydellinen. Tavalliset naiset haluavat miljonäärilääkärilentäjän täydellisellä ulkonäöllä.

Tämä on sun (ja ilmeisesti joidenkin muidenkin miesten) käsitys siitä, mitä tarkoittaa se, että joku mies on täydellinen. Esim. itse ajattelen kyllä, että etsin täydellistä, mutta se mun täydellinen ei ole miljonäärilääkärilentäjä, eikä omasta mielestäni täydellinen ulkonäkökään sitä, mitä luulette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkälle ajalle nämä 50 treffit ajoittuvat? Koko aikuisiällesi vaiko tyyliin pariin viimeiseen vuoteen?

Vierailija
64/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole käynyt treffeillä kertaakaan elämässäni. Kerran luulin niin, mutta se nainen olikin ihan vaan kaveripohjalta liikkeellä, joten ei ne olleet treffit. Siitä huolimatta on monen kanssa asiat johtuneet moneen.

Ei treffailu ole portti mihinkään automaattisesti. On parempiakin tapoja löytää seuraa ja jopa kumppani.

Sama, paitsi että olen nainen.

Ja kiitos, kun kirjoitit kokemuksesi. Olen tähän asti puhunut, että kävin elämäni ensimmäisillä ja ainoilla treffeillä väärinkäsityksessä, mutta eihän ne tosiaan edes olleet mitkään treffit kerta mies oli kaveriasenteella. Voinkin siis ottaa raksin pois listalta.

Jee. Nyt sitten puuttuu enää se, että olisit hän ja molemmat väärinkäsityksen uhreja. Kiva kuitenkin, että on kohtalontovereita.

Heh, ei olla treffattu toisiamme :) omassa tapauksessani vastapuolelle selvisi tilanne minunkin puoleltani kyllä ja sen jälkeen hän katosi yhteydestä välittömästi.

Vaikka hassuahan se tosiaan olisi ollut. Mutta ehkä sinun tyyppisi lukee tämän ketjun ja hoksaa mokanneensa, ei sitä tiedä!

Vierailija
65/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se pienin osa johti?

Yhden kanssa parisuhde, kolmen muun kanssa seksiä kerran ja sitten on vielä kolme sellaista, joiden kanssa kävin treffeillä kaksi kertaa. Yksi noista kolmesta olisi halunnut jatkaa tapailua, mutta lopetin sen itse.

Ap

Miksi tuo on huono tulos? Jos itse kävisin treffeillä 50 kanssa, voisin pitää realistisena, että ehkä yhden kanssa voisi tulla suhde, joidenkin kanssa jotain säätöä tai tapailua jonkin aikaa. Eihän sitä nyt jokaisen kanssa voi synkata niin hyvin että suhteeseen asti päädytään.

No ei tuo kyllä hyväkään tulos ole. En sitten tiedä, millainen tulos olisi sellainen suunnilleen keskiverto tai ok.

Ap

Keskivertomiehelle ei ole puhettakaan, että olisi 31-vuotiaana käynyt 50 naisen kanssa treffeillä...

En ole kuitenkaan deittaillut missejä ja olen monesti saanut kuulla saman "ei kemiaa" - selityksen kuin moni muukin keskivertomies. Seksikumppanieni määrä on myös keskiverron rajoissa.

Ap

Suurin osa keskivertomiehistä kuitenkin karsiutuu jo siellä deittisovelluksessa; muutamat treffit vuodessa on jo hyvä tulos tavalliselle ”koiran kanssa lenkillä ja kavereiden kanssa kaljalla, kalassa tai frisbeegolfaamassa” perusduunarille tai insinöörille.

En minäkään pääse enää niin monille treffeille kuin vielä 6-7 vuotta sitten. Ajat ovat muuttuneet Tinderin myötä.

Ap

Vierailija
66/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa keskivertomiehistä kuitenkin karsiutuu jo siellä deittisovelluksessa; muutamat treffit vuodessa on jo hyvä tulos tavalliselle ”koiran kanssa lenkillä ja kavereiden kanssa kaljalla, kalassa tai frisbeegolfaamassa” perusduunarille tai insinöörille.

Mistä olet tehnyt johtopäätelmäsi?

Vierailija
67/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkälle ajalle nämä 50 treffit ajoittuvat? Koko aikuisiällesi vaiko tyyliin pariin viimeiseen vuoteen?

Ikävuosille 24-31. Kaksi vuotta olin parisuhteessa, joten silloin en käynyt treffeillä. Treffejä on kyllä nyt takana selvästi yli 50, ehkä jopa yli 60.

Ap

Vierailija
68/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että pääseekö toisille treffeille riippuu aivan siitä mitä toinen etsii ja millainen taktiikka hänellä on treffailussa. Jos on vakavammin liikkeellä, niin hylkäys on yleensä nopea, vaikka toinen ihan mukava olisi. Jos taas kevyemmin, niin sama kaveri voi olla sopivaa seuraa siihen tilanteeseen tai ainakin katsoo pari tapaamista, että olisiko ainesta vaikka sänkyleikkeihin.

Heti jos lasken rimaa treffeille lähdön kanssa, niin laatu huononeen ja en halua enää nähdä toiste. Kun pidän riman tarpeeksi ylhäällä on aina tiedossa laadukasta jatkoa tavalla tai toisella.

Vierailija
69/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tajuat ettei treffeistä ole tulemassa mitään? Onko naiset heti sinun nähtyään että ei? Joka viittaisi ristiriitaan profiilin kanssa. Vai meneekö jonkun aikaa hyvin, onko joku puheenaihe kenties josta naiset ei pidä?

Vierailija
70/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä uutinen, koska olet noin monille treffeille päässyt, sinussa on paljon hyvää. Nyt tarvis vielä keksiä miksi treffit ei onnistu. Onko kuva tuore? Ethän valita sitä miten usein olet ollut treffeillä eikä jatkoa seuraa?

Itsellä tulee mieleen että tutustutaan kevyin perustein ja lähdetään treffeille kevyin perustein. Ja unohdetaan kevyin perustein. Eli pääseehän sitä monille treffeille jos niitä ehdottelee paljon.

Lähdin itsekin kahville joskus kun joku vain ehdotti ilman sen kummempia esipuheita. Ja lähdin sillä mielellä että käväistään nyt, mutta tuskin tästä mitään tulee. Panostin aika eri tavalla, jos viestejä oli vaihdettu jo viikon verran.

Viikon kestäneen viesti vaihdon jälkeen on vain kovempi pettymys. Viestitellessä kaikki tuntui hienolta mutta treffien jälkeen onkin tyhjä olo.

Vierailija
71/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tajuat ettei treffeistä ole tulemassa mitään? Onko naiset heti sinun nähtyään että ei? Joka viittaisi ristiriitaan profiilin kanssa. Vai meneekö jonkun aikaa hyvin, onko joku puheenaihe kenties josta naiset ei pidä?

Ei sitä huomaa treffeillä ollenkaan. Aika vähän on ollut sellaisia treffejä, että nainen olisi ollut alusta asti jotenkin viileä.

Ap

Vierailija
72/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mahdollisesti lyhyt? Suomalaiset naiset ovat pituusrasisteja.

Vierailija
73/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn ongelma on se, että hän ei anna itsestään mitään.

Tätä asiaa on veivattu jo yli 4 sivun verran, eikä ap ole kertonut itsestään muuta kuin

-ikänsä

-treffihistoriansa

-raottanut exä-kansiotaan..

-traumansa

Jos olisin Apn kanssa treffeillä, varmasti kuolisin tylsyyteen.

Sen takia varmaan niitä toisia treffejä ei tule, treffikumppaneille on käynyt niin.

Vierailija
74/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

181cm kirjoitti:

Oletko mahdollisesti lyhyt? Suomalaiset naiset ovat pituusrasisteja.

Olen sinua sentin pidempi.

Ap

Vierailija
75/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Tätä asiaa on veivattu jo yli 4 sivun verran, eikä ap ole kertonut itsestään muuta kuin

-ikänsä

-treffihistoriansa

-traumansa

Sen takia varmaan niitä toisia treffejä ei tule, treffikumppaneille on käynyt niin.

En tehnyt tätä ketjua kertoakseni itsestäni kaikkea, vaan saadakseni vertaistukea ja nähdäkseni, millaisia treffitaustoja muilla palstalaisilla on. Tylsä en ole todellakaan ja moni nainen on ollut siitä samaa mieltä. Sinä voit nyt poistua ketjusta, jos tämä keskustelu on sinusta tyhjän veivaamista.

Ap

Vierailija
76/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

-ikänsä

-treffihistoriansa

-traumansa

En tehnyt tätä ketjua kertoakseni itsestäni kaikkea, vaan saadakseni vertaistukea ja nähdäkseni, millaisia treffitaustoja muilla palstalaisilla on. Tylsä en ole todellakaan ja moni nainen on ollut siitä samaa mieltä. Sinä voit nyt poistua ketjusta, jos tämä keskustelu on sinusta tyhjän veivaamista.

Ap

Siinä se taas nähtiin.

Annat osaltasi negatiivisuutta ja katkeruutta, luullen olevasi kuitenkin jotain positiivista.

Miten ihmeessä me muut keskustelijat täällä voidaan analysoida syitä sinun huonolle treffimenestykselle, jos et anna itsestäsi mitään muuta kuin "ei mussa ole mitään vikaa, päinvastoin"?

Vierailija
77/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden kanssa parisuhde, kolmen muun kanssa seksiä kerran ja sitten on vielä kolme sellaista, joiden kanssa kävin treffeillä kaksi kertaa. Yksi noista kolmesta olisi halunnut jatkaa tapailua, mutta lopetin sen itse.

Ap

Miksi tuo on huono tulos? Jos itse kävisin treffeillä 50 kanssa, voisin pitää realistisena, että ehkä yhden kanssa voisi tulla suhde, joidenkin kanssa jotain säätöä tai tapailua jonkin aikaa. Eihän sitä nyt jokaisen kanssa voi synkata niin hyvin että suhteeseen asti päädytään.

No ei tuo kyllä hyväkään tulos ole. En sitten tiedä, millainen tulos olisi sellainen suunnilleen keskiverto tai ok.

Ap

Keskivertomiehelle ei ole puhettakaan, että olisi 31-vuotiaana käynyt 50 naisen kanssa treffeillä...

Juuri näin itse lipastoaikana tein vielä miesmallin töitä, mutta treffit jäivät n. 15 kappaleeseen ennen kolmenkymmenen täytyttyä. Toki itse introversioon sijoittuvana, harrastusorientoituneena sekä kvalitatiivisuuteen seuran suhteen arvostavana en hirveästi tikkuja ristiin laitellut treffailuaktiivisuuden suhteen. Se mitä olen normatiivisimmilta kavereilta kuullu ei mairittele, kun treffailurituaaleista puhutaan. En kadu, vaan huoun tantrista tyytyväisyyttä alla auringon.

Vierailija
78/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
79/83 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En ole kuitenkaan deittaillut missejä ja olen monesti saanut kuulla saman "ei kemiaa" - selityksen kuin moni muukin keskivertomies. Seksikumppanieni määrä on myös keskiverron rajoissa.

Ap

Onhan sinulla jotain "omaa", joku mielenkiinnon tai intohimon kohde, harrastus? Jotain mihin tarttua ja mistä kiinnostua, mikä tuo persoonaa. Ei tarvitse olla mikään purjelentäjä tai trapetsitaitelija, mutta edes jotain. Joillain miehillä tuntuu olevan elämä vähän "valjua", ollaan vaan ja möllötetään päivästä toiseen. Sellaiseen ihmiseen voi olla vaikea saada tarttumapintaa.

Vierailija
80/83 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yleensä koskaan haluta nähdä uudestaan jos menen treffeille.. sympatiat ap:lle.

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän