Olen ollut treffeillä yli viidenkymmenen naisen kanssa, mutta suurin osa treffeistä ei ole johtanut yhtään mihinkään
Asia hävettää minua usein. Naiset ovat kuitenkin olleet netissä kiinnostuneita, mutta sitten livenä se kiinnostus on lopahtanut jostain syystä. Jotkut toiset miehet onnistuvat treffeillä selvästi useammin kuin minä...
Kommentit (83)
Vonkaaminen loistaa sinusta varmaan kilometrin päähän. Nollaa tilanne, seuraaville treffeille menet kuin menisit mieskaverisi kanssa olusille.
Hyvä uutinen, koska olet noin monille treffeille päässyt, sinussa on paljon hyvää. Nyt tarvis vielä keksiä miksi treffit ei onnistu. Onko kuva tuore? Ethän valita sitä miten usein olet ollut treffeillä eikä jatkoa seuraa?
Vierailija kirjoitti:
”Suurin osa”? Mitä siis haet treffeiltä, seksiä?
Tantrista yhteyttä.
Mietiin että 50 on ihaaan käsittämätön luku mutta jos viikossa on 7 päivää ja joka päivä tapaa yhden niiin ei se vältttämättä olekaaan niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä ollut kiinnostunut tapaamisen aikana / sen jälkeen kenestäkää?
Olen eri, mutta samankaltaiset kokemukset. Tosin en ole ehkä 8/10 naista ollut kiinnostunut tapaamaan uudestaan . Yleisin syy, että toinen henkilö ei livenä herätä mitään halua ja kiinnostusta. Fiilis on kuin olisi työkaverin kanssa viettämässä aikaa.
Epäilen että profiilikuva ei vastaa todellisuutta. Joistakin ihmisistä saa hyviä kuvia mutta sitten livenä ei näytäkään yhtä hyvältä. Minulla on yksi naispuolinen ystävä jolla tämä ongelma, saa paljon tykkäyksiä ja treffikutsuja mutta ei koskaan pyydetä toisille treffeille. Osaa ottaa itsestään tosi kauniita kuvia ja selvästi tietää omat parhaat kuvakulmansa mutta ei näytä livenä samalta.
Mulla on treffit ollut kerran vuoteen, jokainen nainen olisi ollut kiinnostunut jatkamaan toisin kuin minä.. Nyt viimeisin treffit kumppani oli jotain eri maata kuin edeltävät joten suhteeksi muuttui!
Suosittelen ap sulle vähän parempaa esikarsintaa. Ei se määrä vaan laatu! Ja jos Tinder deittejä on ollut vain niin käy katsomassa jos OkCupid puolelta löytyisi sellaisen jonka kanssa jatkaisi myös yksiä deittejä pidemmälle.
Ihmisen luonne voi myös näyttää kuvassa ihan eriltä kuin on todellisuudessa. Esim itse Laasasesta pyörii netissä pari tosi hyvää kuvaa, mut itse tyyppi livenä haastattelussa, ei tod vastaa kuvien synnyttämää mielikuvaa.
Mitä sanot zicciksestä? Tuo vastsuskin kertoo paljon.
Nämä miehet jotka ulkonäöstään valittavat tai mistä hyvänsä, kun vähän aikaa kuuntelet niin tajuat että on paras poistua mahdollisdimman nopeasti päinvastaiseen suuntaan,
Jos olet idiootti spämmääjä joka hurjistuu ties mistä niin siinäpä se on dyy. Ja hyvä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se pienin osa johti?
Yhden kanssa parisuhde, kolmen muun kanssa seksiä kerran ja sitten on vielä kolme sellaista, joiden kanssa kävin treffeillä kaksi kertaa. Yksi noista kolmesta olisi halunnut jatkaa tapailua, mutta lopetin sen itse.
Ap
Mitä tällä palstalla on oikein tapahtunut? Täällähän tulee ihan asiallisia vastauksia toisensa perään miehelle! :) ohis
Vierailija kirjoitti:
Tuossa mitään häpeämistä ole. Kysyt seuraavalta miksei se halua enää tavata ja pyydä rehellistä vastausta vaikka se olisi kuinka vaikea kertoa.
Ihan turha vaiva. Minä en ole halunnut tavata enää esim. koska mies oli alkanut kaljuuntua päälaelta, oli tylsä tai liian lihava. Mutta en minä nyt tuollaista ikinä sanoisi päin naamaa vaikka kuinka pyydettäisiin! Ja mitä hyötyäkään siitä olisi, kun eri naisia haittaa kuitenkin eri asiat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä palstalla on oikein tapahtunut? Täällähän tulee ihan asiallisia vastauksia toisensa perään miehelle! :) ohis
Tänne eksyi asiallinen mies. Taisi tapahtua viimeksi 2018 syksyllä.
Miten tuo voi edes olla mahdollista!?! 50 eri naista?? Mitäs jos unohtaisit sen surullisen kuuluisan "listan" ja tutustuisit johonkin naiseen enemmän kuin yhden kerran. Uskomatonta!?!
”Vika” on siis sinussa, ei naisissa yleisesti, muista se. Reflektoi itseäsi rehellisesti ja mieti, missä parannettavan varaa olisi. Saattaa olla esimerkiksi niin, että etsit naista aivan vääränlaisin kriteerein.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen, koska olet noin monille treffeille päässyt, sinussa on paljon hyvää. Nyt tarvis vielä keksiä miksi treffit ei onnistu. Onko kuva tuore? Ethän valita sitä miten usein olet ollut treffeillä eikä jatkoa seuraa?
Itsellä tulee mieleen että tutustutaan kevyin perustein ja lähdetään treffeille kevyin perustein. Ja unohdetaan kevyin perustein. Eli pääseehän sitä monille treffeille jos niitä ehdottelee paljon.
Lähdin itsekin kahville joskus kun joku vain ehdotti ilman sen kummempia esipuheita. Ja lähdin sillä mielellä että käväistään nyt, mutta tuskin tästä mitään tulee. Panostin aika eri tavalla, jos viestejä oli vaihdettu jo viikon verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! On tänne myöhemminkin avannut ketjuja kivat miehet, mutta ihan hirviömäisiä vastauksia on sadellut ihan syyttä.
sama
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo voi edes olla mahdollista!?! 50 eri naista?? Mitäs jos unohtaisit sen surullisen kuuluisan "listan" ja tutustuisit johonkin naiseen enemmän kuin yhden kerran. Uskomatonta!?!
Minulla ei ole mitään "listaa". Haluaisin savuttoman naisen, mutta siitäkin olen ollut valmis joustamaan. Lapsettomuus on tällä hetkellä ainoa ehdoton kriteeri. Olen sitä paitsi saanut enemmän pakkeja kuin antanut itse. Se ei vaadi naiselta mitään ihmeitä, että haluan tavata hänet uudestaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! On tänne myöhemminkin avannut ketjuja kivat miehet, mutta ihan hirviömäisiä vastauksia on sadellut ihan syyttä.
sama
Höpö höpö itsellesi. En ole tuollaista nähnyt ikinä.
Olen 31.
Ap