Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut treffeillä yli viidenkymmenen naisen kanssa, mutta suurin osa treffeistä ei ole johtanut yhtään mihinkään

Vierailija
20.07.2020 |

Asia hävettää minua usein. Naiset ovat kuitenkin olleet netissä kiinnostuneita, mutta sitten livenä se kiinnostus on lopahtanut jostain syystä. Jotkut toiset miehet onnistuvat treffeillä selvästi useammin kuin minä...

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se pienin osa johti?

Yhden kanssa parisuhde, kolmen muun kanssa seksiä kerran ja sitten on vielä kolme sellaista, joiden kanssa kävin treffeillä kaksi kertaa. Yksi noista kolmesta olisi halunnut jatkaa tapailua, mutta lopetin sen itse.

Ap

Miksi tuo on huono tulos? Jos itse kävisin treffeillä 50 kanssa, voisin pitää realistisena, että ehkä yhden kanssa voisi tulla suhde, joidenkin kanssa jotain säätöä tai tapailua jonkin aikaa. Eihän sitä nyt jokaisen kanssa voi synkata niin hyvin että suhteeseen asti päädytään.

Vierailija
42/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo voi edes olla mahdollista!?! 50 eri naista?? Mitäs jos unohtaisit sen surullisen kuuluisan "listan" ja tutustuisit johonkin naiseen enemmän kuin yhden kerran. Uskomatonta!?!

Minulla ei ole mitään "listaa". Haluaisin savuttoman naisen, mutta siitäkin olen ollut valmis joustamaan. Lapsettomuus on tällä hetkellä ainoa ehdoton kriteeri. Olen sitä paitsi saanut enemmän pakkeja kuin antanut itse. Se ei vaadi naiselta mitään ihmeitä, että haluan tavata hänet uudestaan.

Ap

Kai kuitenkin tiedät, minkä tyyppistä naista etsit? Ei se kuka vain kelpaa-asenne ole myöskään hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden kanssa parisuhde, kolmen muun kanssa seksiä kerran ja sitten on vielä kolme sellaista, joiden kanssa kävin treffeillä kaksi kertaa. Yksi noista kolmesta olisi halunnut jatkaa tapailua, mutta lopetin sen itse.

Ap

Miksi tuo on huono tulos? Jos itse kävisin treffeillä 50 kanssa, voisin pitää realistisena, että ehkä yhden kanssa voisi tulla suhde, joidenkin kanssa jotain säätöä tai tapailua jonkin aikaa. Eihän sitä nyt jokaisen kanssa voi synkata niin hyvin että suhteeseen asti päädytään.

No ei tuo kyllä hyväkään tulos ole. En sitten tiedä, millainen tulos olisi sellainen suunnilleen keskiverto tai ok.

Ap

Vierailija
44/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vielä oletat, että treffiseuralla on velvollisuuksia sinua kohtaan, vaikka olet outo ja häiritsevä/häiriintynyt.

Mistä tulkitset ap:n kokevan naisilla olevan velvollisuuksia? Mistä tiedät ap:n olevan outo ja häiritsevä/häiriintynyt?

Vierailija
45/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia lukemia oli mullakin. Ihan noin monilla treffeillä en jaksanut käydä. Todella harva mies kolahtaa riittävästi. Lapset ja tupakointi oli ehdoton ei. Muuten tapailin miehiä laidasta laitaan. Muutama seksisuhde ja yksi 4kkn tapailusuhde. Linjoilla ei tuntunut olevan mun tyyppisiä miehiä. Useimmille miehille olisin kelvannut. Tuli mieleen, että kelpaako niille kuka tahansa...

Vierailija
46/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontakti ja treffit on helppo saada. Kiinnostus toista ihmistä kohtaan on se haastava osuus. Ap:ta vanhempana ja lapsia omaavana lapsirytmit tuovat oman haasteensa. Mikäli toista kykenee näkemään kerran tai kaksi joka toinen viikko, niin vaikea siinä luoda kiinnostusta ja tunteita.

Vierailija
47/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei tuo kyllä hyväkään tulos ole. En sitten tiedä, millainen tulos olisi sellainen suunnilleen keskiverto tai ok.

Ap

En itse laskenut treffejä, mutta tuli niitä useampi kymmenen. En minä ikinä miettinyt, onko tulos hyvä tai huono. Tai olenko viallinen. Jos ei kolahda, ei kolahda. Hyvää kannattaa odottaa.

Vierailija
48/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on treffit ollut kerran vuoteen, jokainen nainen olisi ollut kiinnostunut jatkamaan toisin kuin minä.. Nyt viimeisin treffit kumppani oli jotain eri maata kuin edeltävät joten suhteeksi muuttui!

Suosittelen ap sulle vähän parempaa esikarsintaa. Ei se määrä vaan laatu! Ja jos Tinder deittejä on ollut vain niin käy katsomassa jos OkCupid puolelta löytyisi sellaisen jonka kanssa jatkaisi myös yksiä deittejä pidemmälle.

Noista yli viidestäkymmenestä Tinderistä tavattuja on ollut vain kaksi, toinen heistä on exäni. Tykkäsin OkCupidista enemmän silloin, kun se ei vielä ollut Tinderin kaltainen sovellus.

Ap

Vierailija
49/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No kun tavallaan se ei riipu niinkään treffien tai tavattujen ihmisten määrästä vaan siitä, minkälaisia ne ihmiset ovat olleet. Jos tapaisin kolme aivan älyttömän mielenkiintoista ihmistä, jotka vastaisivat sekä henkisesti että ulkonäöllisesti ihannettani, ja hekin vaikuttaisivat kiinnostuneilta, olisi flirttiä ja selkeästi synkkaisi, silloin pitäisin huonona tuloksena, jos mitään sen kummempaa ei syntyisi. Mutta jos tapaisin 50 sellaista "periaatteessa ihan ok tyyppiä", en odottaisi niin hyvää tulosta kuin kolmen juuri minulle sopivan tapaamiselta. Kun itse sanoit, ettei sen kummempia kriteereitä ole, niin sehän johtaa väistämättä siihen, että tulee tavatuksi todella paljon myös niitä ei-potentiaalisia.

Vierailija
50/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä osaa sanoa mistä johtuisi ja sinä olisit halunnut jatkaa tapaamisia kaikkien 50 kanssa?

En osaa sanoa, mistä johtuu. En olisi, mutta vähemmän noissa naisissa on sellaisia, joita en olisi halunnut missään nimessä tavata uudestaan. Muista vastauksista päätellen on ilmeisesti niin, että olemuksessani on pakko olla jotain todella luotaantyöntävää tai sitten olen mokaillut treffeillä kunnolla...

Ap

Minkä takia kävit treffeillä tuon osan kanssa joka ei koonnostanut?

Mies52v

Vierailija
51/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sinussa mitään vikaa ole. Nykyään treffailukulttuuri on sellainen, että ihan tavalliset naiset etsivät täydellistä miestä, ja joutuvat etsimään todennäköisesti kauan. Ihmisille ei enää kelpaa muu kuin täydellinen. Tavalliset naiset haluavat miljonäärilääkärilentäjän täydellisellä ulkonäöllä.

Vierailija
52/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole käynyt treffeillä kertaakaan elämässäni. Kerran luulin niin, mutta se nainen olikin ihan vaan kaveripohjalta liikkeellä, joten ei ne olleet treffit. Siitä huolimatta on monen kanssa asiat johtuneet moneen.

Ei treffailu ole portti mihinkään automaattisesti. On parempiakin tapoja löytää seuraa ja jopa kumppani.

Sama, paitsi että olen nainen.

Ja kiitos, kun kirjoitit kokemuksesi. Olen tähän asti puhunut, että kävin elämäni ensimmäisillä ja ainoilla treffeillä väärinkäsityksessä, mutta eihän ne tosiaan edes olleet mitkään treffit kerta mies oli kaveriasenteella. Voinkin siis ottaa raksin pois listalta.

Vierailija
53/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä palstalla on oikein tapahtunut? Täällähän tulee ihan asiallisia vastauksia toisensa perään miehelle! :) ohis

Näin käy kun kirjoittaa asiallisesti. Ei edes rivien välissä naisten syyllistämistä ja miesasiajargonia. Muistan viime vuosilta yhden toisen, siinä mies kysyi mitä tehdä kun naisystävä on väkivaltainen. Sai vain asiallisia vastauksia koska kirjoitti asiallisesti.

Vierailija
54/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se aika huono tulos, jos ei suurimman osan kanssa pääse edes toisille treffeille.

Toisaalta kyse on myös haluaako itse toisille treffeille. Stereotypisesti toki voi ajatella miehen aina haluavan toisille treffeille ( paitsi jos sai jo ) mutta todellisuudessa tilanne on kahden henkilön päätös.

Vierailija
55/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Keskivertomiehelle ei ole puhettakaan, että olisi 31-vuotiaana käynyt 50 naisen kanssa treffeillä...

Vierailija
56/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oikeaa rakkautta ja vetovoimaa ei koe kovin monen kanssa elämänsä aikana, joten todellakaan kannettu vesi ei kaivossa pysy, kuten sanotaan.

Se on aikamoinen ihme, jos jonkun täydellisesti sopivan kumppanin tapaa. Eikä varmaan kuka tule kotipunkasta hakemaan, joten yritettävä on. Nuorempana se on helpompaa, koska odotukset eivät ole luutuneita, ollaan jotenkin rennompia eikä yritetä pakkomielteisesti löytää kumppania vakavassa mielessä. Sitten jonakin päivänä osuu kohdalle se, jollaista ei kuvitellutkaan löytävänsä... 

Vierailija
57/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Keskivertomiehelle ei ole puhettakaan, että olisi 31-vuotiaana käynyt 50 naisen kanssa treffeillä...

En ole kuitenkaan deittaillut missejä ja olen monesti saanut kuulla saman "ei kemiaa" - selityksen kuin moni muukin keskivertomies. Seksikumppanieni määrä on myös keskiverron rajoissa.

Ap

Vierailija
58/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En ole kuitenkaan deittaillut missejä ja olen monesti saanut kuulla saman "ei kemiaa" - selityksen kuin moni muukin keskivertomies. Seksikumppanieni määrä on myös keskiverron rajoissa.

Ap

Suurin osa keskivertomiehistä kuitenkin karsiutuu jo siellä deittisovelluksessa; muutamat treffit vuodessa on jo hyvä tulos tavalliselle ”koiran kanssa lenkillä ja kavereiden kanssa kaljalla, kalassa tai frisbeegolfaamassa” perusduunarille tai insinöörille.

Vierailija
59/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole käynyt treffeillä kertaakaan elämässäni. Kerran luulin niin, mutta se nainen olikin ihan vaan kaveripohjalta liikkeellä, joten ei ne olleet treffit. Siitä huolimatta on monen kanssa asiat johtuneet moneen.

Ei treffailu ole portti mihinkään automaattisesti. On parempiakin tapoja löytää seuraa ja jopa kumppani.

Sama, paitsi että olen nainen.

Ja kiitos, kun kirjoitit kokemuksesi. Olen tähän asti puhunut, että kävin elämäni ensimmäisillä ja ainoilla treffeillä väärinkäsityksessä, mutta eihän ne tosiaan edes olleet mitkään treffit kerta mies oli kaveriasenteella. Voinkin siis ottaa raksin pois listalta.

Jee. Nyt sitten puuttuu enää se, että olisit hän ja molemmat väärinkäsityksen uhreja. Kiva kuitenkin, että on kohtalontovereita.

Vierailija
60/83 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei sinussa mitään vikaa ole. Nykyään treffailukulttuuri on sellainen, että ihan tavalliset naiset etsivät täydellistä miestä, ja joutuvat etsimään todennäköisesti kauan. Ihmisille ei enää kelpaa muu kuin täydellinen. Tavalliset naiset haluavat miljonäärilääkärilentäjän täydellisellä ulkonäöllä.

Oon tapaillut lyhyttä, työtöntä, ja yrittäjää. Kaikkia yhdisti pienituloisuus sekä omaperäinen ulkonäkö. Päädyin lopulta yhteen hyvällä tavalla karun oloisen miehen kanssa jonka seurassa mulla on luontevaa olla. Miksi olisin päätynyt yhteen jonkun sellaisen kaa mikä ei tunnu hyvältä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän