Miksi te äidit kusetatte pikkupoikianne naistenvessassa?
Niistähän tulee hinttejä! Joskus näkee ihan isojakin poikia menemässä äitin kanssa naistenvessaan, vaikka pärjäisivät miestenpuolellakin ihan hyvin, kunhan äiti ovella odottaa..
Eri asia sitten invavessat, lastenhoitoon tarkoitetut ja pelkällä wc- kyltillä varustetut sukupuolettomat vessat.
Vai pelkäättekste, että pippeli jää vetoketjun väliin??
Kummallista katseltavaa! :(
Kommentit (20)
samoin miehien ei tule antaa siivota missään koska se on naisten työtä!
Hodetaan me naiset se !
Laita itse oma pieni poikasi johonkin epämääräiseen vessaan yksinään. sorry vaan, äidin suojeluvaisto pelaa. Ei naisten vessassa kukaan esillä pissaa.
Laitetaan samantien poikavauvatkin vaihtamaan itse vaippansa miesten puolelle, ettei niistä vain tule hinttejä. :D
Mut on se helvetin noloo silti! Mä olin jotain ekalla luokalla, kun oltiin iskän kanssa liikkeellä kaupassa ja mua pissatti. Sanoin kyllä, että osaan jo mennä naistenvessaan ite, kuhan ootat ovella. Mut pakko oli mennä miestenvessaan sen kanssa, kun äitiä ei ollu mukana.
Siellä ukkoja seisoi vierivieressä pisuaarilla, housut puolitangossa. Vessakoppi oli ahdas, siellä haisi paskalle ja kusta oli lattialla!
Ap
Naisten vessassahan kukaan ei käy tarpeillaan toisten nähden! Ihan sama vaikka sinne ottaa pienen pojan. Itse en ainakaan päästä yksin seikkailemaan miesten vessaan. Tyttöä en taas todellakaan laittais miesten vessaan juuri tuon takia, ettei siellä ole koppeja kaikille.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 05:44"]
Naisten vessassahan kukaan ei käy tarpeillaan toisten nähden! Ihan sama vaikka sinne ottaa pienen pojan. Itse en ainakaan päästä yksin seikkailemaan miesten vessaan. Tyttöä en taas todellakaan laittais miesten vessaan juuri tuon takia, ettei siellä ole koppeja kaikille.
[/quote]
Tuolla periaatteella miehet ja naiset voisivat käydä samassa vessassa. Kun siellä on kopit.
Tosiasia on että eri sukupuolella ei ole mitään asiaa toisen sukupuolen puolelle. Puhuttiin sitten vessasta tai pukuhuoneesta
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 21:06"]
samoin miehien ei tule antaa siivota missään koska se on naisten työtä!
Hodetaan me naiset se !
[/quote]
Mitä tekemistä tällä on minkään kanssa?
Laita itse oma pieni poikasi johonkin epämääräiseen vessaan yksinään. sorry vaan, äidin suojeluvaisto pelaa. Ei naisten vessassa kukaan esillä pissaa.
[/quote]
Sitten poikasi ei mene sinne vessaan. Hyvin yksinkertaista. Etkai sinä poikaa päästä naisten pukuhuoneeseenkaan tai uimahallien suihkuihin?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 21:57"]
Laitetaan samantien poikavauvatkin vaihtamaan itse vaippansa miesten puolelle, ettei niistä vain tule hinttejä. :D
[/quote]
Ei vaan vaipat vaihdetaan kotona tai sitä varta vasten tarkoitetuissa lastenhoitohuoneissa. EI missään naisten vessoissa.
En kyllä ikinä ole pettänyt Nico-Péterin luottamusta missään vessassa! Räikeä väitös!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 06:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 05:44"]
[/quote]
Tuolla periaatteella miehet ja naiset voisivat käydä samassa vessassa. Kun siellä on kopit.
Tosiasia on että eri sukupuolella ei ole mitään asiaa toisen sukupuolen puolelle. Puhuttiin sitten vessasta tai pukuhuoneesta
[/quote]
Helsingissä on kuule ihan ravintoloiden vessoja, jotka on molemmille sukupuolille tarkoitettu. Että mitäs niissä tehdään lasten kanssa? Paskotaan housuun?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:57"]
Niistähän tulee hinttejä! Joskus näkee ihan isojakin poikia menemässä äitin kanssa naistenvessaan, vaikka pärjäisivät miestenpuolellakin ihan hyvin, kunhan äiti ovella odottaa..
Eri asia sitten invavessat, lastenhoitoon tarkoitetut ja pelkällä wc- kyltillä varustetut sukupuolettomat vessat.
[/quote]
Tällä ap:n logiikalla niistä pojista tulee sitten invavessassa invalideja ja merkkaamattomissa vessoissa sukupuolettomia. Kö?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 06:45"]
[/quote]
Sitten poikasi ei mene sinne vessaan. Hyvin yksinkertaista. Etkai sinä poikaa päästä naisten pukuhuoneeseenkaan tai uimahallien suihkuihin?
[/quote]Uimahallissa naisten puolelle saa tulla ainakin 6-7 v poikalapsi.
No ihan uimahallissakin alle kouluikäinen saa sääntöjen mukaan mennä mihin pukuhuoneeseen vanhemmat haluaa.Siellä ollaan kuitenkin alasti. En ymmärrä miksi vessassa käyminen olisi niin kamalaa kun siellä ollaan vaatteet päällä toisten nähden!
Sun mielestä siis ok laittaa myös pienet lapset uimahallissa seikkailemaan yksin
pukuhuone, suihku ja saunatiloihin??? Kunhan vaan silmiisi ei eksy 4 v pieni lapsi väärässä pukutilassa??? Lapsista nyt tuskin on mitään haittaa siellä vessassa!
Tiedätkö et osa aikuisista käy sekasaunassa?
Osa aikuisista pystyy käymään vessassa, jossa on käynyt joku eri sukupuolta olevakin...
Ei missään nimessä pientä poikaa esim 6 v miesten puolelle uimahallissa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2013 klo 09:33"]
Ei missään nimessä pientä poikaa esim 6 v miesten puolelle uimahallissa.
[/quote]Ei yksin.
Siis täh! ihanko oikeasti olet ap sitä mieltä että tyyliin 4 vuotias vaan yksin miesten vessaan? Sulla taitaa olla PELKKIÄ tyttöjä siellä kotona kun noin yksioikoinen olet. Kouluikäisen pojan minäkin laitan miesten vessaan, mutta kyllä 5v tarvii vielä äitiä tueksi vessaasiointiin.
Kahden ihanan pojan äiti (joista saa tulla homojakin jos tulee, se on ihan normaalia ja hyväksyttävää :)
Kaipa ongelmana on se, että huolimattomat äidit sitten ei pyyhi lastensa jälkiä wc-istuimelta. Ainakin voisi opettaa poikalapsia, että sinne pyttyyn on osuttava, ja että istuinrengas nostetaan ylös ennen tähtäysyrityksiä.
[/quote]
Sun isä taisi jättää kokonaan viemättä ja kusit housuun naperona, tuli tosin silloinkin jo päästä asti. Mitä muuta Itä-Helsinkiin nyt kuuluu ap?
[/quote]
Se pitäisi kieltää. Miesten/poikien ei KOSKAAN pitäisi tulla naisten puolelle oli kyse sitten vessasta, saunasta/suihkusta (vaikka uimahallissa) tai pukutiloissa.
Eikä tietenkään naisten/tyttöjen pidä mennä miesten puolelle. Jos ei ole samaa sukupuolta aikuinen niin sitten jääköön menemättä.