Enpä ois uskonut Antti Railiosta :(
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:39"]
vuonna 2006 on ollut nuorempi ja tyhmempi ja lapsetonkin. On rauhoittunut ja vakiintunut ja tullut vanhemmaksi. Itse ette tehneet nuorena mitään hölmöä ikinä? Käsi sydämelle. Ihminen kypsyy nuoruusvuosilta aika paljon.
[/quote]
Aika harva mies sentään on hakannut naisia?
Ei se mikään teini tuolloin ollut. 22 v.
Ei taatusi olisi muuten voittanut jos tuo olisi tullut ilmi aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:57"]
Ei se mikään teini tuolloin ollut. 22 v.
Ei taatusi olisi muuten voittanut jos tuo olisi tullut ilmi aiemmin.
[/quote]
Mikseihän tullut ilmi? Ja jännä, että kehtas mennä tuohon kisaan tuolla taustalla.
vuonna 2006 on ollut nuorempi ja tyhmempi ja lapsetonkin. On rauhoittunut ja vakiintunut ja tullut vanhemmaksi. Itse ette tehneet nuorena mitään hölmöä ikinä? Käsi sydämelle. Ihminen kypsyy nuoruusvuosilta aika paljon.
[/quote]
Ihan tiedoksi: alle 95% suomalaisista miehistä ei ole hakannut tuntemattomia naisia, joten ei tuo ihan jokapäiväistä ole.
[/quote]
Käsi sydämellä, en ole koskaan hakannut ketään.
No jopas.. :/ kieltämättä kyllä tahras nyt maineen aika pahasti. Niin herttaselta kun vaikuttikin, niin kyllä tuo nyt muuttaa meikäläisen käsityksenkin ihan uusiks.
Oho. Mitähän tossa on taustalla? Onko kukaan lukenut koko juttua?
Voi yök! Mää vihaan naisten hakkaajia. Ei oo säälittävämpää ku mies joka pieksää naisia!
Olivatkohan nämä niitä "pinnallisia naisia", joita ei kiinnosta ylipainoinen mies.
Sinne meni sen ura. Toki hän tietenkin selittelee kuinka siinä oikeasti kävikin niin ja niin ja kuinka hän on syytön.
Onneksi ei tarvi ostaa tuon musaa eikä käydä keikoilla.
No niiin! Läskiversio Tauskista! Asiaa.
Ei ole kyllä MITÄÄN selitystä sille, että mies hakkaa naisen siihen kuntoon että murtumia hoidellaan!
Erittäin tyypillinen amisheppu jos on koulutusta sieltäkään. Näille sitten tyypillisesti tapahtuu kaikenlaista:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288460899065.html
Eli on ollut väkivaltainen. Itse en olisi halunnut sen voittavan.
Eikö ole saanut naista ja siksi on pitänyt hakata. Säälittävä tapaus.
No iso mies, jos vähän tuuppaa, niin siinä helposti linnunluut murtuu... Mutta kuulostaahan tuo ikävältä...
[/quote]Olen tehnyt nuorena hölmöyksiä, kuten kiipeillyt talojen katoilla ja hypännyt silloilta uimaan, mutta rikoksia enkä väkivaltaa ketään kohtaan ole tehnyt koskaan! Tuntemattomien ihmisten hakkaaminen ei ole mitään "nuoruuden harmitonta hölmöilyä", olet ihan selvästi Antti-fani mutta rajansa rikollisten paapomisella.
t. palstamies
Ihmekös tuo että mies näytti myös VOf-kisassa ollessaan aggressiiviselta ja epäluotettavalta. Ihmettelen Antti Railion faneja todellakin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 23:25"]
No iso mies, jos vähän tuuppaa, niin siinä helposti linnunluut murtuu... Mutta kuulostaahan tuo ikävältä...
[/quote]
Hohhoijaa, näköjään aina löytyy puolustelijoita.