Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder treffit

Vierailija
20.07.2020 |

Juttelin Tinderissä parin päivän verran ihan mukavan jätkän kanssa, jonka näin tänään ensimmäistä kertaa. Oli tarkoitus käydä kävelyllä ja sitten siirtyä ruokakaupan kautta hänen luokseen tekemään ruokaa. Kaikki meni tosi kivasti siihen asti, kunnes tuli maksamisen aika. Mies halusi maksaa, se oli minulle ihan ok. Vihjailin jopa seuraavista treffeistä, että "tarjoan sitten ensi kerralla". Sitten tämä (siis 25v mies) vetää lompakostaan esille Visa Electornin!!! Esitin etten huomannut tai kiinnittänyt siihen mitään huomiota, mutta aika vitullinen tunnelmantappaja. Millainen miesvauva käyttää Visa Electronia vielä teini-iän jälkeen, eikä tulot riitä aikuisten luottokorttiin? Voi olla varma ettei toisia treffejä tule!l

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf

Vierailija
2/6 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No mulla on asuntolaina, 4500 tulot, MasterCard, oma auto, akateeminen koulutus ja asiantuntijatyö ja Visa Electron... Se kun vaan joskus vuosia sit pankista annettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit se on dansken asiakas ja kyllästynyt mastercardin överihitaisiin veloituksiin pankkitililtä. Itsellä oli joskus danskessa tilit ja se pankkipuoli veloitti rahat tililtä ostoksista kahden viikon viiveellä.

Tosin tiedän kyllä muutaman aikuisen ihmisen joilla ei ole luottokorttia. Hämmentävää. Omituisin yhdistelmä on asuntolaina ilman luottokorttia. Se luottokortti kun tungetaan melkeinpä väkisin nykyään jos käy pankissa.

Vierailija
4/6 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kaatuis tohon, et tyyppi ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja eli ”Tinder treffit”...

Sellaista se on.

Vierailija
5/6 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Minulla on Visa Electron ja Norwegianin luottokortti. En tietenkään käytä luottokorttia jokapäiväisten ruokien ostamiseen. Visa E on näppärä ja turvallinen matkoilla, luottokortilla maksan vain lennot, majoitukset ja autonvuokrauksen.

Vierailija
6/6 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva provo, 5/5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä