Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla junteilla, kuin mulla, tehosteseinä?

Vierailija
06.06.2013 |

Tykkään siitä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut olevani niin perusteellinen juntti kuin vaan olla voi, mikä onkaan tehosteseinä?

Luultavasti meillä ei semmoista ole, kun kaikki seinät ovat jokseenkin samannäköisiä.

Vierailija
2/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miula on parissakin huoneessa. Mut mie oonkin niin juntti etten oo kysynyt tältä palstalta lupaa saako niin tehdä. En myöskään ole kysynyt mielipidettä päivän syömisistä, pukeutumisesta tai asunko oikealla alueella ( Itä-Suomessa, mieti miten noloa!).  Autonikin on väärää merkkiä ja tatuointeja löytyy. Harrastuksiini EI kuulu kassajonossa toisten ostosten tarkkailu saati tänne siitä ilkeästi kirjoittaminen.  Olen myös liian pitkä naiseksi, mutta laiha ja tissitön.   Taidan siis olla palstahirmujen mielestä alinta kastia vaan eipä paljon hetkauta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan hirveä juntti. Mulla on joka huoneessa kolme seinää maalattu ja yksi seinä sävyyn sointuvaa tapettia. Ja siis joka huoneessa vielä eri värejä! Ihan järkkyä! Mutta tykkään kovasti. Ei ole mitään neonvärejä tai muutakaan tajunnan räjäyttävää vaan mietoja, pastellimaisia sävyjä pääosin. Ja kaakeloiduissa huoneissakin on yhdellä seinällä aina joku tehosteraita tms. APUA!

Vierailija
4/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Miksi pitäisi olla samasta muotista jo asuntojenkin? Mitä junttia tehosteseinässä on? Tuo vain pirteyttä huoneeseen. Saahan sitä olla pitämättä itse tehosteseinistä, mutta juntti ja idiootti on se, joka alkaa luokitella junteiksi ihmisiä jonkun sisustuselementin tms. takia. Kamalia kyyliä on kyllä ihmiset...jännä juttu, mutta ilolla voin viimeinkin ilmoittaa, että ei voisi vähempää kiinnostaa enää toisten mielipide vaatteistani, hiuksistani, tehosteseinistäni yms...ei minua myöskään kiinnosta, onko jollakin toisella seinissä tapetit vai maalilla suditut rososet pinnat vai peräti paperiseinät. Kai sitä on sitten viimeinkin virallisesti kasvanut epävarmasta teinistä aikuiseksi. Suosittelen samaa teillekin kyylille.

Vierailija
5/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää.

Vierailija
6/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yhdessä huoneessa ja olen kyllä kyllästynyt väriin, mutta itse tehosteseinään en. Niinpä saatan vaikka maalata uudelleen tehosteseinän. Markon pölinät ovat mielestäni vähän kuluneita ja en jaksa enää katsoa koko ohjelmaa.

Vierailija
7/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiinko tästä viestejä?

Vierailija
8/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös :) Junttia tai ei, mutta pääasia, että itse tykkäämme.

Vierailija
9/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 20:02"]

Poistettiinko tästä viestejä?

[/quote]

Ei poistettu. Tässä pyörii toinenkin ketju aiheesta, otsikko oli jotain että suomalaiset eivät osaa värien käyttöä.

Vierailija
10/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos on musta, limenvihrea tai tumman liila :)

Vierailija
11/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on useammassa huoneessa useampi väriseinä. makuuhuoneessa esim. kaksi ruskeaa, ja kaksi valkoista seinää, lastenhuoneissa värikkäät tapetit kahdella seinällä ja kaksi seinää pastelliväriset. eteinen yhtä, kirkasta väriä.

Kaunista on!

Vierailija
12/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tummanruskea olohuoneessa ja keittiössä tummanharmaa, tosi kivan näköiset. :) Varsinkin keittiö kerää kehuja aina. :)

Vierailija
13/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tehosteseinä? Onko se joku jälkeenpäin asennettu väliseinä jakamaan olkkaria tms.?

Vierailija
14/14 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahdessa huoneessa, makuuhuoneessa tummanruskea kuviotapetti yhdellä seinällä ja lastenhuoneessa vaaleampi. Ne on laitettu 5 v sitten ja mua ne kyllä jo vähän kyllästyttää.